سبد خرید شما

دستگاه برش CNC اتوماتیک پارچه یینگ تک

دستگاه برش CNC اتوماتیک پارچه یینگ تک
دستگاه برش CNC اتوماتیک پارچه یینگ تک
دستگاه برش CNC اتوماتیک پارچه یینگ تک
دستگاه برش CNC اتوماتیک پارچه یینگ تک
دستگاه برش CNC اتوماتیک پارچه یینگ تک
دستگاه برش CNC اتوماتیک پارچه یینگ تک
دستگاه برش CNC اتوماتیک پارچه یینگ تک
ضمانت اصالت کالا
محصولی که از 20 بافت خریداری می کنید، اصل است و ضمانت اصالت کالا دارد. که این ضمانت در فاکتور خریدتان توسط 20 بافت بصورت کتبی تضمین شده.

ویدئو محصول

مشخصات فنی

ویژگی های عمومی
سال تولید 2022
تسهیلات ویژه
ارسال ارسال به سراسر کشور
گارانتی یک ساله

معرفی و بررسی محصول

در ميان فعالان حوزه توليد پوشاك اين دستگاه به برش ليزي معروف شده است حال انكه در اين دستگاه بطور كلي از سيستم ليزر استفاده نشده است و عمليات برش در اين دستگاه توسط يك تيغه برش مخصوص انجام ميپذيرد و اين قطعه از جمله قطعات مصرفي اين دستگاه بوده و با توجه به حجم برش مجموعه شما در هر ماه حداقل يك بار بايد تعويض گردد . فرايند كار در دستگاه برش پارچه سي ان سي به اين صورت انجام ميشود كه بعد از پهن كردن طاقه هاي پارچه به صورت دستي يا سيستم طاقه پهن كن اتومات لايه هاي روي هم افتاده پارچه توسط نيروي انساني به قسمت برش كشيده شده و دستگاه برش سي ان سي توسط نرم افزار خود الگوي برش را روي پارچه پياده كرده و مسير مشخص شده روي مانيتور توسط تيغه دستگاه بريده ميشود 

 





البته قبل از شروع عمليات برش لازم است پارچه ها روي ميز دستگاه ثابت شوند لزا سيستم مكش دستگاه فعال شده و هواي موجود مابين لايه هاي پارچه پهن شده و لايهاي از نايلون مخصوص خارج شده اصطلاحا وكيوم ميشود در اين مرحله ارتفاع لايه هاي پهن شده تا حدود ٧ سانتيمتر در پارچه هاي تريكويي و ٥ سانتيمتر در پارچه هاي تخت كاهش ميابد. بعد از اتمام عمليات برش دستگاه قطعات بريده شده را توسط نوار نقاله خود به قسمت پشت دستگاه انتقال داده و نيروي انساني حاضر در اين بخش قطعات را دسته بندي كرده و قسمت شماره گذاري قبل از شروع عمليات دوخت منتقل ميكند. تصورکنیدروزانه به برش 1000 عدد شلوارجین نیازداشته باشید، بااستفاده از روش سنتی این کاربسیار دشواراست! زیرا برای انجام این کار به نفرات زیاد و چندین نفرنیروی ماهر جهت برش با قیچی برقی نیازدارید. اماباوروددستگاه برش به بازار تمام مراحل فوق به سادگی انجام میشود.دستگاه برش اتوماتیک پارچه و چرم  ینگ تک برای برش پارچه و چرم به صورت اتوماتیک می باشد.این دستگاه برش اتوماتیک پارچه با بهره مندی از میز آلومینیومی متحرک به صورت مشبک ، با نیروی محرکه ی سه محور زنجیره ای جزء دقیق ترین نوع دستگاه برش رولینگ محسوب می گردد ، چرا که سیستم رانشی آن از بروز هرگونه چروک و مکث مضاعف و خطای احتمالی در پارچه یا چرم جلوگیری می کند 

 

دستگاه برش اتوماتیک پارچه و چرم-20بافت

استفاده از تکنولوژی، کاهش هزینه‌وزمان رادربرخواهدداشت!

طرزکارکردمحصول: همکاری دقیق همه اجزا

 

 

فقط کافی است که پارچه موردنظرراتوسط سیستم های دستی ویا اتومات، روی میزبرش پهن، سپس الگوی برش را واردسیستم کرده و درآخر دکمه استارت را بفشارید تا همه مراحل برش با سرعت و دقت بینظیرانجام شود.

 

 


                                                      

این دستگاه غول‌پیکر روی قسمت نزدیک به تیغه برش را با یک لایه نایلن مخصوص پوشانده، وسیستم مکش از زیر عملیات وکیوم را جهت جلوگیری از جابه‌جایی و تکان خوردن پارچه انجام می‌دهد، سپس یک تیغه چرخان وارد پارچه شده و طبق الگوپارچه را به قطعات موردنظر تقسیم می‌کند. در انتها قسمت های برش خورده توسط نوارنقاله دستگاه به عقب منتقل شده و قسمت های برش نخورده به زیر تیغ برش وارد می‌شود.

ویژگی های فنی دستگاه برش اتوماتیک نیسن:

->دارای موتور سروو موتور پاناسونیک ژاپن

-> دارای سرعت برش 60 متر در دقیقه

-> قابلیت برش تا ارتفاع 7 سانتی متر بعد از ساکشن

->دارای سرعت 4000 دور در دقیقه

-> توانایی برش انواع پارچه
-> توانایی برش چندلایه پارچه روی هم
-> دارابودن سیستم عامل و کامپیوتر با برند ایسوس 
-> تنظیم سرعت
-> سیستم اتومات حرکت پارچه به داخل دستگاه
-> توقف خودکاردر هنگام پایان کار

آموزش کاربا دستگاه برش اتوماتیک برش پارچه یینگ تک

نحوه تنظیم و سفارشی سازی این دستگاه و همچنین شروع فعالیت با آن نیازمند آموزش های کوتاهی است که توسط مسئولان بخش فنی و مربوطه به فرد موردنظر آموزش داده میشود.

 

گارانتی این دستگاه برش CNC پارچه چگونه میباشد؟

دستگاه برش پارچه اتوماتیک یینگ تک دارای یک سال گارانتی و 3 سه سال خدمات پس از فروش شرکت ارین دوخت ماشین می باشد. 

 

نحوه ارسال دستگاه اتوماتیک پارچه به چه صورت است ؟

ارسال سفارش به همه نقاط امکان پذیراست. جهت اطلاع از نحوه تحویل سفارش میتوانید با مسئول فنی این بخش در ارتباط باشید.

 

 

 

 

 

نظرات

شما هم میتوانید در مورد این کالا نظر بدهید.

اگر قبلا این محصول را از ما خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.