سبد خرید شما

چرخ سردوز فرش و موکت

تکنولوژی ماشین : مکانیکی تعداد نخ : 2 استانداردها : ایزو 9001 ، ایزو 14000 ، استاندارد اروپا
صنعت فرش  امروزه با تغییرات بسیاری مواجه است. ورود انواع ماشین های تخصصی و چرخ خیاطی صنعتی و تخصصی جهش چشم گیری در میزان تولید، افزایش بهره وری، کاهش هزینه ها و بهبود کیفیت گردیده است. با ورود دستگاه های تخصصی، پروژ های دوخت را با بهترین کیفیت انجام داده تا در زمان کمتر خروجی بهتری حاصل شود. ..
97,800,000تومان
تکنولوژی ماشین : مکانیکی نوع گارانتی : گارانتی یکساله بازرگانی ممتاز استانداردها : استانداردCE اروپا , استاندارد جهانی PSE , ایزو 9001 و ایزو 14000 از شرکت TUV
شرکت تیپیکال فعالیت خود را از 1946آغاز نموده است و هم اکنون ارتباط و همکاری تنگاتنگی با شرکت بردار دارد.محصولات چرخ خیاطی صنعتی تیپیکال یکی از برند های شناخته شده در بازار جهانی بوده که جواب خود را بخوبی در ایران نیز پس داده است.چرخ خیاطی زیگزاگ هفت و هشت مخصوص فرش تیپیکال TW7-6BR  از محصولات ش..
88,900,000تومان
تکنولوژی ماشین : مکانیکی استانداردها : استانداردCE اروپا , استاندارد جهانی PSE , ایزو 9001 و ایزو 14000 از شرکت TUV
سردوز پتو پتو ایندرلی ساهت کشور تایوان و یکی از با کیفیترین چرخ سردوز پتو در جهان بوده و سرعت دوخت این سردوز فرش از 3500 دوخت در دقیقه بوده و توانایی دوخت انواع سردوزی و کنگره زنی برای انواع پتو را دارا می باشد از دیگر خصوصیات این چرخ سردوز می توان به سیستم کارپیش بر دو ردیفه اشاره کرد و همچنین دارا..
تکنولوژی ماشین : مکانیکی تعداد نخ : 2 استانداردها : ایزو 9001 ، ایزو 14000 ، استاندارد اروپا
چرخ  لبه دوز (دو نخ) فرش دایماکو  AM-304 DAIMOKU  AM-304    آشنایی عمومی: صنعت فرش  امروزه با تغییرات بسیاری مواجه است. ورود انواع ماشین های تخصصی و چرخ خیاطی صنعتی و تخصصی جهش چشم گیری در میزان تولید، افزایش بهره وری، کاهش هزینه ها و بهبود کیفیت گردیده است...
تکنولوژی ماشین : مکانیکی تعداد نخ : 3 استانداردها : ایزو 9001 ، ایزو 14000 ، استاندارد اروپا
چرخ سردوز فرش  سه نخ دایماکوAM-309     آشنایی عمومی: صنعت فرش  امروزه با تغییرات بسیاری مواجه است. ورود انواع ماشین های تخصصی و چرخ خیاطی صنعتی و تخصصی جهش چشم گیری در میزان تولید، افزایش بهره وری، کاهش هزینه ها و بهبود کیفیت گردیده است. با ورود دستگاه های تخصصی، پروژ..
تکنولوژی ماشین : مکانیکی استانداردها : ایزو 9001 ، ایزو 14000 ، استاندارد اروپا سال تولید : 2021
چرخ خیاطی سردوز پتو دایماکو مدل AM-158 DAIMOKU  AM-158    کاربرد چرخ سردوز پتو این چرخ خیاطی جهت دوخت لبه انواع پتو های ظریف و ضخیم  مورد استفاده قرار می گیرد.که موجب زیبایی و استحکام پتو میشود.قابلیت دوخت انواع کنگره و طرح‌های تزیینی بر روی لبه‌ی کار، ..
تکنولوژی ماشین : مکانیکی استانداردها : ایزو 9001 ، ایزو 14000 ، استاندارد اروپا سال تولید : 2020
چرخ سردوز دونخ پنوماتیک دایماکوAK-2502EEK DAIMOKU  AK-2502EEK    آشنایی عمومی: صنعت فرش  امروزه با تغییرات بسیاری مواجه است. ورود انواع ماشین های تخصصی و چرخ خیاطی صنعتی و تخصصی جهش چشم گیری در میزان تولید، افزایش بهره وری، کاهش هزینه ها و بهبود کیفیت گردیده است. با و..
برند: مرو
تکنولوژی ماشین : مکانیکی استانداردها : استانداردCE اروپا , استاندارد جهانی PSE , ایزو 9001 و ایزو 14000 از شرکت TUV
چرخ خیاطی سردوز فرش مرو 70D3B-2Merrow 70D3B-2   کاربرد و کارایی:سردوز فرش  مدل 70D3B از  محصولات شرکت مرو  ساخت کشور تایوان-آمریکا بوده ، یک مدل رایج چرخ خیاطی ریشه زندر دنیا است که برای دوخت انواع فرش و قالیچه،روتختی،گلیم،گبه،پتو مسافرتی و..
تکنولوژی ماشین : مکانیکی استانداردها : استانداردCE اروپا , استاندارد جهانی PSE , ایزو 9001 و ایزو 14000 از شرکت TUV
چرخ خیاطی سردوز دو نخ فرش ک-چانس AK-2502L K-chance  AK-2502L . کاربرد و کارایی:سردوز فرش  مدل AK-2502L از  محصولات شرکت ک-چانس  ساخت کشور تایوان بوده ، یک مدل رایج چرخ خیاطی سردوز فرشدر دنیا است که برای دوخت انواع فرش و قالیچه،روتختی،گ..
تکنولوژی ماشین : مکانیکی استانداردها : ایزو 9001 ، ایزو 14000 ، استاندارد اروپا سال تولید : 2021
چرخ سردوز دونخ تیغ چپ فرش دایماکو AK-2502LK DAIMOKU  AK-2502LK    کاربرد  چرخ سردوز فرش چرخ سردوز فرش یا همان شیرازه زنی جهت دوخت لبه فرش برای مرتب کردن و زیبایی لبه فرش بکار گرفته می شود ویزگی سردوز فرش دایماکو: روغن کاری اتوماتیک سرعت این دستگاه 3000 دوخت..
تکنولوژی ماشین : مکانیکی استانداردها : ایزو 9001 ، ایزو 14000 ، استاندارد اروپا سال تولید : 2021
صنعت فرش  امروزه با تغییرات بسیاری مواجه است. ورود انواع ماشین های تخصصی و چرخ خیاطی صنعتی و تخصصی جهش چشم گیری در میزان تولید، افزایش بهره وری، کاهش هزینه ها و بهبود کیفیت گردیده است. با ورود دستگاه های تخصصی، پروژ های دوخت را با بهترین کیفیت انجام داده تا در زمان کمتر خروجی بهتری حاصل شود.&nb..
نمایش 1 تا 11 از 11 (1 صفحه)

اگر توجه کرده باشید در حاشیه انواع فرش های ماشینی و دستی پرز ها یی وجود دارد که جزء خود بافت فرش محسوب میشوند. که در صورت نبود آن، به  مرور زمان بافت فرش میریزد و یا از تراکم بافت در آن ناحیه کم میشود .به صورت کلی سردوزی فرش به دو صورت دستی و یا  با چرخ سردوز انجام می شودکه با توجه به زمان بر بودن و عدم استحکام  دوخت دستی از چرخ سردوز استفاده می شود سردوزی فرش با چرخ خیاطی  موجب  استحکام  قسمت طولی و زیبایی فرش میشود 

 

چرخ سردوز فرش و موکت-20بافت

چرخ سردوز فرش و موکت چیست

چرخ سردوز فرش سردوز(شیرازه) زنی با توجه به سلبقه ای که خود رفوگر در هنگام اجرای آن به خرج میدهد میتواند طرح های زیبایی را در حاشیه طولی فرش پیاده کنید.مثلا به جای استفاده از یک نخی که شاید هیچ ارتباطی با فرش نداشته باشد از نخی استفاده کند که با چله فرش یا رنگ پس زمینه فرش هماهنگ باشد

 

انواع چرخ سردوز فرش

جرخ سردوز فرش انواع مختلفی دارد که به صورت تیغ چپ و تیغ راست 

چرخ سردوز فرش دو نخ و چرخ سر دوز فرش سه نخ

و در انواع برندهای ژاپنی -تایوانی و چینی دسته بندی می شود

 

چرخ کناره دوزی فرش و موکت

 

بهترین مدل چرخ سردوز فرش و موکت

چرخ سردوز دونخ فرش و موکت دایماکو AK-2502
 

طول دوخت این چرخ سردوز فرش  10-12 میلی متر  و سرعت دوخت این چرخ خیاطی 3000دور در دقیقه می باشد. این چرخ خیاطی ساخت کشور تایوان بوده و مناسب ، فرش، پتو، تشک ماشین یا هر گونه محصول ضخیم و فوق ضخیم

چرخ سردوز فرش و موکت ایندرلیIDL-2502K

سردوز فرش ایندرلی ساخت کشور تایوان و یکی از با کیفیترین چرخ سردوز پتو در جهان بوده و سرعت دوخت این سردوز فرش از 3500 دوخت در دقیقه بوده و توانایی دوخت انواع سردوزی و کنگره زنی برای انواع پتو را دارا می باشداز دیگر خصوصیات این چرخ سردوز می توان به سیستم کارپیش بر دو ردیفه اشاره کرد و همچنین دارای کاربری راحت جهت تعویض سوزن نیز میباشدچرخ سردوز ایندرلی مجهز به سیستم تیغ جهت برش کناره فرش به هنگام عملیات سردوزی و طول دوخت  3تا8 میلی متر  و عرض دوخت نیز 9تا 13 میلی متر می باشد