سبد خرید شما

اتو مخزن دار سرمی سیلور استار

اتو مخزن دار سرمی سیلور استار
اتو مخزن دار سرمی سیلور استار
اتو مخزن دار سرمی سیلور استار
اتو مخزن دار سرمی سیلور استار
اتو مخزن دار سرمی سیلور استار
اتو مخزن دار سرمی سیلور استار
اتو مخزن دار سرمی سیلور استار
2,489,850تومان
آخرین بروزرسانی قیمت در 4 ماه گذشته
ضمانت اصالت کالا
محصولی که از 20 بافت خریداری می کنید، اصل است و ضمانت اصالت کالا دارد. که این ضمانت در فاکتور خریدتان توسط 20 بافت بصورت کتبی تضمین شده.

ویدئو محصول

مشخصات فنی

ویژگی های عمومی
سال تولید 2023
کشور سازنده چین

معرفی و بررسی محصول

از ویژگی های مهم یک اتو مخزن دار صنعتی مثل برند های سیلتر،سیمرغ و استرالوکس قدرت آنها در تولید انبوه بخار و توانایی اتوکشی لباس در تیراژ های بالا است.
درکنار اتوهای مخزن دار صنعتی اتو های خانگی نیز در حوزه خود نیز پرچم دار هستند که اتو کشی در خانه را برای افراد آسان کرده است.


 


 

فرق اتوی خانگی و صنعتی مخزن دار چیست ؟  

در اتو های صنعتی مخزن دار بخار تولید شده توسط شلنگ به دسته منتقل میشود اما در اتوی خانگی آب مستقیماً در بالای صفحه اتو قرار میگیرد و گرمای حاصل از حرارت صفحه ، آب را تبخیر و بر روی پارچه منتقل میکندکه از معایب این سیستم هر از گاهی انتقال آب بر روی پارچه و لباس میباشد که باعث خیس و لک شدن آن میشود.
همچنین میزان حجم جای گیری آب در اتومخزن دار صنعتی باعث شده تا بتوان به مدت طولانی از آن استفاده کرد.
اما در اتوی خانگی تمام ویژگی ها برعکس بوده و مدت زمان استفاده از آن محدود میباشد.
همچنین قیمت نسبتا بالای اتو مخزن دار صنعتی باعث شده تا برخی از افراد در خرید آن منصرف شوند اما در عین حال قصد خرید یک اتوی خانگی را هم ندارند !
 

 

اتومخزن دارسرمی

 

عضو جدید خانواده اینجاست !

اما اخیراً نتیجه  بررسی ویژگی های بالا توسط طراحان خلق یک عضو جدید از این خانواده بوده است که نام آن اتو مخزن دار سرمی میباشدمحصولی ازترکیب طراحی و ویژگی های اتو مخزن دار صنعتی و خانگی که باعث شده این اتوی کم حجم و اقتصادی به وجود آید. در این اتو آب مصرفی دستگاه در یک مخزن جداگانه قرار میگیرد سپس آب برای تبخیرشدن با کم شلنگ به قسمت کوچکی روی دسته اتو منتقل شده و در نهایت بخار از قسمت زیرین دسته اتو به بیرون منتقل میشود.
صفحه گرانیتی تفلونی این اتو هم برای جلوگیری از برق انداختن و سوختن پارچه نیز طراحی شده است.
ارزان بودن ، کم حجم بودن و سهولت در استفاده از ویژگی های مهم این اتو میباشد که میتواند گزینه خوبی برای اتوکشی در تیراژ بالا باشد.


Nature




ویژگی های اتومخزن دار سرمی چیست ؟

این اتو دارای صفحه گرانیتی تفلون میباشد که باعث جلوگیری از برق انداختن و سوختن پارچه میشود.
مخزن این اتو روی دسته اتو قرار گرفته است و کمتر از 5 دقیقه بخار تولید میشود همچنین دکمه بخار بر روی دسته اتو قرار گرفته است.
ورودی شلنگ اتو در قسمت سمت راست و مخزن ورودی هم در همان قسمت میباشد و یک سر شلنگ بر روی آن نصب و طرف دیگر شلنگ به مخزن آب 3/5 لیتری متصل میشود.

 

محتویات بسته  همراه با دستگاه :

شلنگ5/1متری
بست
فنر
دفترچه راهنما
نکته مهم:  بعد از اتصال شلنگ از مخزن آب به دسته اتو ، مخزن حتما باید از یک نقطعه آویزان باشد تا آب به خوبی به قسمت تولید بخار اتو انتقال یابد و بخار به خوبی تولید شود.

 

نظرات

شما هم میتوانید در مورد این کالا نظر بدهید.

اگر قبلا این محصول را از ما خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.