سبد خرید شما

چرخ خیاطی میاندوز کامپیوتری زوجی ZJC-2521-164M-BD

چرخ خیاطی میاندوز کامپیوتری زوجی ZJC-2521-164M-BD
چرخ خیاطی میاندوز کامپیوتری زوجی ZJC-2521-164M-BD
موجود
چرخ خیاطی میاندوز کامپیوتری زوجی ZJC-2521-164M-BD
چرخ خیاطی میاندوز کامپیوتری زوجی ZJC-2521-164M-BD
چرخ خیاطی میاندوز کامپیوتری زوجی ZJC-2521-164M-BD
ضمانت اصالت کالا
محصولی که از 20 بافت خریداری می کنید، اصل است و ضمانت اصالت کالا دارد. که این ضمانت در فاکتور خریدتان توسط 20 بافت بصورت کتبی تضمین شده.

مشخصات فنی

ویژگی های عمومی
استانداردها ایزو 9001 ، ایزو 14000 ، استاندارد اروپا
سال تولید 2021
کشور سازنده چین
کاربرد
کاربرد ها / تریکو / لباس بچگانه / لباس ورزشی / لباس زیر
مشخصات فنی
تعداد قلاب 1
تکنولوژی ماشین مکانیکی
سروو موتور داخلی دارد
تعداد سوزن 3
تعداد دوخت در دقیقه 6000SPM
سرعت (دور موتور در دقیقه) 3000RPM
نوع موتور سروو موتور
سیستم پایه بلند کن خودکار خودکار
سیستم نخ قطع کن خودکار دارد
سیستم تنظیم سرعت دارد
ویژگی های ظاهری
سایز کارتن
جنس بدنه فولاد
لوازم جانبی
اقلام همراه میزپایه فابریک / آنتن مخصوص دستگاه / روغن 1 لیتری / پیچ گوشتی / دفترچه لوازم / 1بسته سوزن
تسهیلات ویژه
خدمات نصب و آموزش در محل فروشگاه یا منزل / تحویل کالا و پرداخت مبلغ در محل (در تهران)

معرفی و بررسی محصول

شرکت زوجی چین، یکی از بزرگترین تولید کنندگان دستگاه های صنعتی در حوزه نساجی می باشد. این شرکت با ده سال سابقه در زمینه تولید چرخ خیاطی تاکنون موفق به کسب عنواین متعددی از جمله کسب نشان برند برتر کشور چین در سال 2004 و اخذ گوهینامه های و استاندارهای معتبر اروپایی شده است. چرخ خیاطی میاندوز کامپیوتری زوجی ZJC-2521-164M-BD  یکی از محصولات محبوب کارخانه زوجی می باشد. این چرخ خیاطی که در سال 2020 تولید و به بازار عرضه شده و خیلی زود توانسته نظرها را به خود جلب کند. این محصول به دلیل موتور قوی و نسبتا سنگین جزو چرخ خیاطی های صنعتی محسوب می شود و برای کارهای تجاری از جمله کارگاه های و خیاط خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد.  در ادامه به بیان ویژگی های این محصول می پردازیم.

ویژگی های چرخ میاندوز کامپیوتری زوجی ZJC-2521-164M

چرخ خیاطی میاندوز کامپیوتری زوجی مدل2521 دارای  موتور دینام سرخود (سروو) که باعث سرعت بالا در دوخت و قدرت بی نظیر آن شده است. موتور تعبیه شده در این محصول توانایی دوخت تا 6000 دور در دقیقه را دارد که باعث شده تا این چرخ برای کارهای حجیم و تیراژ بالا بسیار مناسب باشد. این چرخ خیاطی دارای سیستم نخ قطع کن خودکار که موجب  برش اتوماتیک نخ پس از اتمام عملیات دوخت شده و همچنین دارای پایه بلند کن خودکار و سیستم سرقائمی زن اتوماتیک نیز می باشد.مجهز به تنظیم کننده نخ خودکار نیز می باشد 

حداکثر طول دوخت این چرخ خیاطی میاندوز 4.4 میلی متر است که سرعت و موقعیت سوزن آن کاملا قابل تنظیم است. مکانیسم حرکت هسته این چرخ خیاطی میاندوز زوجیZJ-W562-2-BD  از دقت و هماهنگی بسیار بالایی برخوردار است که باعث افزایش بدون نقص سرعت این چرخ خیاطی می شود.

 

مزایای خرید چرخ خیاطی میاندوز زوجیZJ-W562-2-BD

با استفاده از  چرخ خیاطی میاندوز کامپیوتری بازدهی تولید تا 30 درصد افزایش کی باید.از این چرخ خیاطی می توان برای کار با انواع پارچه، تریکو، لباس بچگانه، لباس ورزشی و لباس استفاده کرد. این محصول تاکنون موفق به کسب استانداردهای ISO9001 و ISO 1400 از سازمان استاندار اروپا  CEشده است. اقلامی که همراه این چرخ خیاطی میاندوز زوجیZJ-W562-2-BD برای شما ارسال می شود: آنتن مخصوص دستگاه، روغن یک لیتری، میزپایه فابریک دستگاه، یک بسته سوزن، پیچ گوشتی مخصوص به همراه دفترچه راهنمای محصول می باشد.

 

نظرات

شما هم میتوانید در مورد این کالا نظر بدهید.

اگر قبلا این محصول را از ما خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.