سبد خرید شما

چرخ سرکیسه دوز تیپیکال NP-7A

چرخ سرکیسه دوز تیپیکال NP-7A
پر فروش
چرخ سرکیسه دوز تیپیکال NP-7A
4,590,000تومان
آخرین بروزرسانی قیمت در 3 ماه گذشته
ضمانت اصالت کالا
محصولی که از 20 بافت خریداری می کنید، اصل است و ضمانت اصالت کالا دارد. که این ضمانت در فاکتور خریدتان توسط 20 بافت بصورت کتبی تضمین شده.

مشخصات فنی

ویژگی های عمومی
استانداردها استانداردCE اروپا , استاندارد جهانی PSE , ایزو 9001 و ایزو 14000 از شرکت TUV
سال تولید 2023
کشور سازنده چین
کاربرد
کاربرد ها كيسه هاي پلاستيكي ، كيسه هاي كاغذي ، كيسه هاي پروپيلن حاوي آرد،گندم،حبوبات، قهوه، شكر، نمك، مواد معدني، ظروف پت (پريفرم، درب قوطي، قوطي)،
مشخصات فنی
توان مصرفی (W) 90 وات
تکنولوژی ماشین مکانیکی همراه با تیغ تمام اتومات
ولتاژ ورودی برق ( V) 220 ولت
گام دوخت 7-11.5
سرعت (دور موتور در دقیقه)
سیستم نخ قطع کن خودکار
ویژگی های ظاهری
سایز خود محصول
وزن (با لوازم) 45kg
وزن (بدون لوازم) 41kg
جنس بدنه ضد زنگ و ضربه
لوازم جانبی
اقلام همراه سوزن / پیچ گوشتی / آچار /
تسهیلات ویژه
خدمات نصب و آموزش در محل فروشگاه / تحویل کالا و پرداخت مبلغ در محل (در تهران)

معرفی و بررسی محصول

چرخ سرکیسخ دوز مانند سوزن چرخ خیاطی، دستگاه سرکیسه دوز نیز دارای یک سوزن است که ابعاد ان با سوزن خیاطی کمی متفاوت است. با حرکت چرخ و همینطور حرکت سوزن این نخ ضخیم کاملا در قسمت‌های مختلف کیسه دوخت را انجام می‌دهد. در صورتی که از ضخامت نخ و همینطور کیفیت سوزن راضی نبودید، می‌توانید به راحتی آن را تعویض کرده و از سوزن یا نخ دیگری استفاده کنید. این موضوع بیشتر بستگی به این دارد که جنس کیسه شما از چیست.ابزاری است که بوسیله نخ می‌تواند دوخت گونی یا پارچه‌ها را انجام دهد. نخی که برای دوختن گونی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد ضخیم‌تر از نخ معمولی و با چند بخش متفاوت است.

کاربرد چرخ سرکیسه دوز تیپیکال NP-7A

چرخ سرکیسه دوز تیپیکال NP-7Aاز امکانات بالایی برخوردار است که برای مثال می توان به قابل استفاده بودن برای انواع پارچه و کیسه را نام برد. سرعت این چرخ سرکیسه دوز 1900دوز دز دقیقه می باشدو همچنین امکان اتصال به جرثقیل و هرگونه فنر به‌منظور سهولت در استفاده با این چرخ خیاطی می توان انواع کیسه اعم از (كيسه هاي پلاستيكي، كيسه هاي كاغذي، كيسه هاي پروپيلن حاوي آرد، گندم، حبوبات، قهوه، شكر، نمك، مواد معدني، ظروف پت (پريفرم، درب قوطي، قوطي) را سر کیسه دوزی کرد. از امکانات مهم دیگر چرخ سرکیسه دوز تیپیکال NP-7A این است که گارانتی معتبر داشته و این مورد، خیال کاربر را از بابت خرابی احتمالی دستگاه راحت می کند. از این رو توجه داشته باشید که هنگام خرید این مدل چرخ خیاطی حتما محصول شما گرانتی بوده و با لوازم جانبی و اقلام همراه به شما تحویل داده شود.

 

مشخصات فنی چرخ سرکیسه دوز تیپیکال NP-7A

چرخ سرکیسه دوز تیپیکال NP-7Aدارای مزایای زیادی می باشد که از مزایای قابل توجه این محصول این است که بسیار کم لرزش و کم صدا است و مزاحمتی برای اپراتور چرخ و اطرافیان ایجاد نمی کند، همچنین این سرکیسه دوز از سرعت بالایی برخوردار بوده، به گونه ای که قابلیت دوخت 10 کیسه تنها در 10 دقیقه و همچنین دوخت 1500 کیسه در روز را دارد. سرعت دوخت دستگاه تا حد زیادی باعث بالا رفتن سرعت عمل در کارگاه های بزرگ می شود. این مدل چرخ خیاطی دارای بدنه ضد زنگ بوده که باعث نو و سالم ماندن چرخ خیاطی برای مدت زمان طولانی می شود. اگر به دنبال یک چرخ سرکیسه دوز با کیفیت هستید و در منطقه شرجی زندگی می کنید، چرخ سرکیسه دوز تیپیکال NP-7Aمی تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

.

نظرات

شما هم میتوانید در مورد این کالا نظر بدهید.

اگر قبلا این محصول را از ما خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.