سبد خرید شما

چرخ سرکیسه دوزمگاتکس N-600A

چرخ سرکیسه دوزمگاتکس N-600A
چرخ سرکیسه دوزمگاتکس N-600A
15,990,000تومان
آخرین بروزرسانی قیمت در 2 ماه گذشته
ضمانت اصالت کالا
محصولی که از 20 بافت خریداری می کنید، اصل است و ضمانت اصالت کالا دارد. که این ضمانت در فاکتور خریدتان توسط 20 بافت بصورت کتبی تضمین شده.

ویدئو محصول

مشخصات فنی

ویژگی های عمومی
استانداردها استانداردCE اروپا , استاندارد جهانی PSE , ایزو 9001 و ایزو 14000 از شرکت TUV
سال تولید 2023
کشور سازنده تایوان
کاربرد
کاربرد ها كيسه هاي پلاستيكي ، كيسه هاي كاغذي ، كيسه هاي پروپيلن حاوي آرد،گندم،حبوبات، قهوه، شكر، نمك، مواد معدني، ظروف پت (پريفرم، درب قوطي، قوطي)،
مشخصات فنی
تکنولوژی ماشین مکانیکی
ولتاژ ورودی برق ( V) 220 ولت
گام دوخت 8/5
سرعت (دور موتور در دقیقه) 1700rpm
ویژگی های ظاهری
وزن (با لوازم) 6kg
وزن (بدون لوازم) 6

معرفی و بررسی محصول

چرخ سرکیسه دوزمگاتکسN-600A یکی از چرخ های سرکیسه دوز است که مشتریان زیادی دارد و دارای  قابلیت های بالایی است که برای مثال می توان به قابل استفاده بودن برای انواع پارچه و کیسه های نایلونی و پاکت و گونی را نام برد. با این چرخ خیاطی می توان انواع کیسه اعم از (كيسه هاي پلاستيكي، كيسه هاي كاغذي، كيسه هاي پروپيلن حاوي آرد، گندم، حبوبات، قهوه، شكر، نمك، مواد معدني، ظروف پت (پريفرم، درب قوطي، قوطي) را سر کیسه دوزی کرد. از امکانات مهم دیگر چرخ سرکیسه دوزمگاتکسN-600A این است که دارای گارانتی طلایی شرکت نصر بوده  و این مورد، خیال کاربر را از بابت خرابی احتمالی دستگاه راحت می کند. 

 

 کاربرد و کارایی چرخ سرکیسه دوزمگاتکسN-600A

چرخ سرکیسه دوزمگاتکس N-600A از  محصولات شرکت مگاتکس ساخت کشور تایوان بوده ، یک مدل رایج چرخ  سر کیسه دوز در دنیا است که برای برش انواع جنس های مختلف مناسب است. عملکرد مناسب، قوی، کم لرزش و کم صدا می باشد. این چرخ خیاطی سرکیسه دوز برای کاربردهای زیر بسیار مناسب است: كيسه هاي پلاستيكي ، كيسه هاي كاغذي ،كيسه هاي پروپيلن حاوي آرد، گندم، حبوبات، قهوه، شكر، نمك، مواد معدني و ظروف پت (پريفرم، درب قوطي، قوطي) وزن سرکیسه دوز مگاتکس 7کیلوگرم می باشد و از این جهت به راحتی قابل حمل بوده که می توان با تسلط کافی و بدون خطا لبه کسه های مختلف را دوخت زد.

 

 

 

 

نظرات

شما هم میتوانید در مورد این کالا نظر بدهید.

اگر قبلا این محصول را از ما خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.