سبد خرید شما

چرخ خیاطی کاچیران مدل یاسمین 501(قیمت ارزان)

چرخ خیاطی کاچیران مدل یاسمین 501(قیمت ارزان)
پر فروش
چرخ خیاطی کاچیران مدل یاسمین 501(قیمت ارزان)
7,970,000تومان
آخرین بروزرسانی قیمت در 10 ماه گذشته
ضمانت اصالت کالا
محصولی که از 20 بافت خریداری می کنید، اصل است و ضمانت اصالت کالا دارد. که این ضمانت در فاکتور خریدتان توسط 20 بافت بصورت کتبی تضمین شده.

ویدئو محصول

مشخصات فنی

ویژگی های عمومی
استانداردها استاندارد ملي، استاندارد هابين المللي ISO 9001-200 و ISO 14001 و گواهينامه صادرات به اروپا(CE)و CB Scheme و همه لوازم الكتریكی آن با رعایت RoHs اتحادیه اروپا
نوع گارانتی گارانتی دو ساله شرکت کاچیران
سال تولید 2023
کشور سازنده ایران
کاربرد
کاربرد ها ساده دوزی / گلدوزی / تکه دوزی / زیپ دوزی / مادگی / دکمه دوزی
مشخصات فنی
تکنولوژی ماشین مکانیکی
صفحه اضافه برای دوخت گلدوزی دارد
طول دوخت 4
عرض دوخت 5
تعداد برنامه دوخت 22
دوخت جادکمه دارد
سوزن نخ کن اتومات ندارد
سرعت (دور موتور در دقیقه) 850دور در دقیقه
امکان تنظیم طول دوخت دارد
چراغ LED ندارد
سایر مزایا سیستم برش گر نخ / قابلیت دوخت استرچ برای پارچه های كشباف / پدال چرخ خیاطی الكترونیكی / انجام دوخت جادكمه ای 4 مرحله ای
ویژگی های ظاهری
سایز خود محصول 16*26*37
طرح روی بدنه ندارد
دسته برای حمل دارد
سایز کارتن 362*230*453
وزن (با لوازم)
وزن (بدون لوازم) 8.5كیلوگرم
جنس بدنه آلومینیوم محکم
لوازم جانبی
اقلام همراه در جعبه / روغن چرخ خیاطی / 1بسته سوزن / قیچی سرنخ زن / دفترچه راهنمای فارسی / سی دی محصول
تسهیلات ویژه
خدمات نصب و آموزش در محل فروشگاه یا منزل / تحویل کالا و پرداخت مبلغ در محل (در تهران)

معرفی و بررسی محصول

چرخ خیاطی و گلدوزی که اکنون مشاهده می کنید یک محصول ملی است. چرخ خیاطی کاچیران مدل یاسمین 501 در کارخانجات چرخ خیاطی ایران-کاچیران  با بهره گیری از پیشرفته ترین تکنولوژی های روز ژاپن به دست مهندسین، تکنسین ها و کارگران شایسته ایرانی در داخل کشورمان ایران تولید می شود.برند کاچیران، از سال 1376 با ایجاد واحد صادرات، بازاریابی و تحقیق بازار در دنیا آغاز به کار کرد. این برند ایرانی موفق شده است طی مدت کوتاهی محصولات خود را به بیش از 35 کشور جهان صادر کرده است. همچنین این برند به عنوان یکی از صد برند برتر ایرانی برگزیده در جشنواره بین اللمللی برترین نام و نشان های انتخاب شد. این سری چرخهای کاچیران با کاربرد خوب و کیفیت دوخت عالی جزو بهترین محصولات شرکت کاچیران می باشند( مدل های چرخ خیاطی کاچیران)

 

ویژگی های چرخ خیاطی کاچیران مدل یاسمین 501

چرخ خیاطی کاچیران مدل یاسمین 501 یکی از تولیدات حرفه ای شرکت کاچیران است. این چرخ‌خیاطی زیبا با بدنه آلومینیومی سبک و محکم می تواند از طرح‌های دوخت مختلف پشتیبانی کند. این دستگاه امکان دوخت با عرض دوخت 0 تا 5 میلی‌متر و طول دوخت 0 تا 4 میلی‌متر را فراهم می کند. مدل یاسمین 501 کاچیران با امکان دوخت 23 نوع طرح ترکیبی منحصر به فرد خیاطی را برای کاربران خود بسیار لذت بخش کرده است.  پدل الکترونیکی تعبیه شده برای دستگاه باعث شده تا راحتی استفاده آسان از دستگاه را را برای خیاطان عزیز فراهم کند.

چرخ خیاطی یاسمین 501 کاچیران امکان دوخت استرچ را هم دارد که برای پارچه‌های کشی و استرچ قابلیتی مهم به شمار می آید. وجود دسته مخصوص حمل کردن بر روی بدنه چرخ خیاطی یاسمین 501 امکان حمل نقل آسان این محصول فراهم کرده است. این چرخ‌خیاطی باکیفیت، با سیستم ساده و راحت ماسوره پیچی قابلیت دوخت دو سوزن هم زمان را دارد. از دیگر قابلیت های آن می توان به  دوخت جادکمه، زیپ، دوخت قیطان و لبه تو نیز اشاره کرد. (قیمت چرخ خیاطی کاچیران)

 

خرید چرخ خیاطی کاچیران یاسمین 501

این دستگاه دارای تأییدیه‌ی ایمنی سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران و همچنین CE اروپا و CB Scheme بوده و همه‌ی لوازم الکتریکی در آن تحت استاندارد RoHs تعبیه‌شده است. چرخ خیاطی یاسمین 501 همانند یاسمین 502 در واقع محصول ارتقا یافته ژانومه 393 می باشد. چرخ خیاطی کاچیران یاسمین 501 دارای دو سال گارانتی شرکت کاچیران و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد. 

 

نظرات

شما هم میتوانید در مورد این کالا نظر بدهید.

اگر قبلا این محصول را از ما خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.