سبد خرید شما

چرخ خیاطی میاندوز کامپیوتری جکW4-UT(گارانتی+ارسال رایگان)

چرخ خیاطی میاندوز کامپیوتری جکW4-UT(گارانتی+ارسال رایگان)
چرخ خیاطی میاندوز کامپیوتری جکW4-UT(گارانتی+ارسال رایگان)
0تومان
آخرین بروزرسانی قیمت در 2 هفته گذشته
ضمانت اصالت کالا
محصولی که از 20 بافت خریداری می کنید، اصل است و ضمانت اصالت کالا دارد. که این ضمانت در فاکتور خریدتان توسط 20 بافت بصورت کتبی تضمین شده.

ویدئو محصول

مشخصات فنی

ویژگی های عمومی
استانداردها ایزو 9001 ، ایزو 14000 ، استاندارد اروپا
سال تولید 2022
کشور سازنده چین
کاربرد
کاربرد ها / تریکو / لباس بچگانه / لباس ورزشی / لباس زیر
مشخصات فنی
تعداد قلاب 1
تکنولوژی ماشین کامپیوتری
سوزن مورد نیاز DV*63
تعداد سوزن 3
سرعت (دور موتور در دقیقه) 5500
سایر مزایا این دستگاه قابلیت دوخت با پنج نخ را داشته و به شما امکان حذف شاخ رو و یکی از سوزن ها را میدهد در این صورت دستگاه با سه یه چهار نخ عملیات دوخت را انجام میدهد.
نوع موتور سروو موتور
سیستم پایه بلند کن خودکار دارد
سیستم نخ قطع کن خودکار دارد
سیستم تنظیم سرعت دارد
ویژگی های ظاهری
سایز کارتن 602*450*675 میلی متر
وزن (با لوازم) 62 کیلوگرم
وزن (بدون لوازم) 52 کیلوگرم
جنس بدنه فولاد
لوازم جانبی
اقلام همراه / آنتن مخصوص دستگاه / روغن 1 لیتری / پیچ گوشتی / دفترچه لوازم / 1بسته سوزن
تسهیلات ویژه
خدمات نصب و آموزش در محل فروشگاه یا منزل / تحویل کالا و پرداخت مبلغ در محل (در تهران)

معرفی و بررسی محصول

همگان می دانند که تولید، محرک اقتصاد بوده و از شیوه های مهم اشتغال زایی و تورم زدایی می باشد تولید پوشاک و البسه نیز از این قاعده مستثنا نیست. تولید پوشاک یکی از مهمترین های عرصه تولید بوده و جایگاه ویژه ای در میان کار آفرینان دارد. یک تولیدی و کارگاه باید از کارمندان متخصص، چرخ های خیاطی راسته دوز، نازک دوز و ضخیم دوز، چرخ های میاندوز و انواع دیگر امکانات برخوردار باشد. چرخ خیاطی صنعتی میاندوز کامپیوتری شرکت جکW4-UT یکی از ملزومات این زمینه است. تولیدی ها جهت میاندوزی انواع پوشاک خود از این چرخ خیاطی بهره برده و رضایت کامل دارند. در قسمت بعد از ویژگی ها و مزایای چرخ خیاطی میاندوز کامپیوتری جکW4-UT برایتان سخن می گوییم.

 

 

 

چرخ خیاطی میاندوز کامپیوتری جکW4-UT چه ویژگی هایی دارد

چرخ خیاطی میاندوز کامپیوتری جکW4-UT ساخت کشور چین در سال ۲۰۲۱ است. از استاندارد های ایزو ۹۰۰۱، ایزو ۱۴۰۰۰و استاندارد اروپا مجوز دارد و به صورت موتور سر خود کار می کند. از این چرخ خیاطی در میاندوزی انواع لباس بچه گانه، ورزشی، لباس های زیر و تریکو استفاده می شود. تعداد قالب این چرخ خیاطی ۱ عدد بوده، تعداد ۳ سوزن داشته و از سروو موتور داخلی برخوردار است. از دیگر ویژگی های چرخ خیاطی میاندوز کامپیوتری جک  می توان به سیستم پایه بلند کن اتوماتیک،سیستم نخ قطع کن خودکار و  همجنین سرعت میاندوز جک مدل W4-UT پنج هزار و پانصد دوخت در دقیقه، جنس بدنه فولاد و وزن خالص ۵۲ کیلوگرم می باشد.( خرید ارزان چرخ خیاطی جک )

 

 

مزایای چرخ خیاطی میاندوز کامپیوتری جکW4-UT

از مزایا و نقاط مثبت این چرخ خیاطی می توان به پایه بلندکن و نخ قطع کن خودکار، تنظیم کننده سرعت و وجود میزپایه فابریک و همچنین سایر اقلام همراه نظیر آنتن مخصوص دستگاه، روغن ۱ لیتری، پیچ گوشتی اشاره داشت. دفترچه لوازم و ۱ بسته سوزن و نصب و آموزش در محل فروشگاه یا منزل، تحویل کالا و پرداخت مبلغ در محل (در تهران) از دیگر مزایای چرخ خیاطی میاندوز کامپیوتری جکW4-UT می باشد.همچنین لازم بر ذکر است این چرخ خیاطی دارای سیستم مکانیکیموتور و سرخود بوده و دستگاه علاوه بر دوخت معمول مياندوز پايه دوخت را توسط سيستم الكترونيكي بالا و پايين كرده و همچنين سر نخ كار را بعد پايان عمليات دوخت به صورت خودكار قطع مي كند. نبود سر و صدا و لرزش و صرفه جویی ۷۰ درصدی در مصرف برق توسط این چرخ خیاطی سبب محبوبیت آن در میان صاحبان تولیدی ها شده است.

امید است خرید چرخ خیاطی میاندوز کامپیوتری جکW4-UT، محرک رونق تولیدی تان شده و کام اقتصادتان را شیرین کند.

 

 

خرید و گارانتی  چرخ خیاطی میاندوز کامپیوتری جکW4-UT

در فروشگاه اینترنتی 20بافت، مشخصات و ویژگی‌های انواع‌ چرخ خیاطی میاندوز به راحتی قابل دسترسی و مقایسه هستند و با اطمینان می‌توان گفت در20بافت کامل‌ترین و متنوع‌ترین مجموعه از  انواع چرخ خیاطی میاندوز را از بهترین برندهای دنیا گرد هم آورده ایم. انواع چرخ خیاطی میاندوز در شرکت 20بافت با گارانتی معتبر و رسمی عرضه می‌شوند. لذا شما همراهان 20بافت با خیالی آسوده و راحت ضمن دریافت مناسبترین قیمت، می توانید از خدمات در سطح بالاترین کیفیت خرید خود را در کوتاه‌ترین زمان انجام دهید و بهترین انتخاب را برای تولیدی یا مزون خود تهیه نمایید

ویژگی های چرخ خیاطی میاندوز کامپیوتری جکW4-UT

موتور این مدل چرخ خیاطی جک  دینام سروو(سرخود)می باشد علاوه بر اینکه صدا و لرزش بسیار کمتری دارد باعث صرفه جویی71% مصرف برق می شود

طول دوخت:4 میلی متر

سرعت دور موتور:5500 دور در دقیقه

پایه بلند کن این چرخ خیاطی به صورت اتومات می باشد

مجهز به نخ قطع کن اتوماتیک

ارتفاع پایه بلند کن:6.2 میلی تر

مجهز به سیستم سرنخ زن اتوماتیک

نظرات

شما هم میتوانید در مورد این کالا نظر بدهید.

اگر قبلا این محصول را از ما خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.