سبد خرید شما

چرخ خیاطی جانتک مدل SP12000

چرخ خیاطی جانتک مدل SP12000
چرخ خیاطی جانتک مدل SP12000
چرخ خیاطی جانتک مدل SP12000
چرخ خیاطی جانتک مدل SP12000
چرخ خیاطی جانتک مدل SP12000
چرخ خیاطی جانتک مدل SP12000
چرخ خیاطی جانتک مدل SP12000
چرخ خیاطی جانتک مدل SP12000
چرخ خیاطی جانتک مدل SP12000
5,800,000تومان
آخرین بروزرسانی قیمت در 12 ماه گذشته
ضمانت اصالت کالا
محصولی که از 20 بافت خریداری می کنید، اصل است و ضمانت اصالت کالا دارد. که این ضمانت در فاکتور خریدتان توسط 20 بافت بصورت کتبی تضمین شده.

ویدئو محصول

مشخصات فنی

ویژگی های عمومی
استانداردها استانداردCE اروپا , استاندارد جهانی PSE , ایزو 9001 و ایزو 14000 از شرکت TUV
سال تولید 2022
کشور سازنده ایران
کاربرد
کاربرد ها ساده دوزی / گلدوزی / تکه دوزی / زیپ دوزی / لبه دوزی / زیگزاگ روی کش / دوخت لبتو / جا دکمه دوزی / دکمه دوزی / پس دوزی / لبه دوزی / ژرسه دوزی
مشخصات فنی
تکنولوژی ماشین مکانیکی
طول دوخت 4
عرض دوخت 5 میلی متر
تعداد سوزن 1 سوزنه
تعداد برنامه دوخت 32
دوخت جادکمه دارد
نوع دوخت جادکمه دارد
سوزن نخ کن اتومات دارد
تعداد دوخت در دقیقه 860
سرعت (دور موتور در دقیقه) 860دوخت در دقیقه
سیستم قاب ماکو نیم دور تمام فلز
امکان تنظیم طول دوخت دارد
اهرم فشار پایه دارد
بازوی آزاد (جهت دوخت دور آستین) دارد
دوخت سر قائمی (جلو به عقب) دارد
سایر مزایا / قابليت دوخت ساده و زيگزال / پس دوزي و تکه دوزي / قابلیت نصب انواع سایز سوزن‌ها از ۹ الی ۱۸ برای انواع پارچه‌ها و دوخت‌ها / توانایی دوخت پارچه های ضخیم و نازک
ویژگی های ظاهری
طرح روی بدنه دارد
دسته برای حمل دارد
وزن (بدون لوازم) 8کیلوگرم
جنس بدنه جنس فایبرگلاس
درب جعبه جعبه pd فابریک
لوازم جانبی
اقلام همراه / روغن چرخ خیاطی / دفترچه لوازم / 1بسته سوزن / دفترچه راهنمای فارسی / سی دی محصول / پیچ­‌گوشتی / بشکاف / متر / برس / پدال برق / ماسوره / پایه­‌ی جادگمه­‌دوزی، پایه­‌ی زیپ­‌دوزی، پایه‌­ی اصلی دستگاه
تسهیلات ویژه
خدمات نصب و آموزش در محل فروشگاه یا منزل / تحویل کالا و پرداخت مبلغ در محل (در تهران)

معرفی و بررسی محصول

چرخ خیاطی جانتک مدل SP12000 محصولی کارامد می باشد که توسط برند ایرانی و پر اعتبار جانتک تولید شده است. این چرخ خیاطی دارای قیمت بسیار مناسبی می باشد و برای افرادی که بودجه ی زیادی برای خرید چرخ خیاطی ندارند مناسب است. کسانی که قصد شروع یادگیری خیاطی را دارند می‌ توانند از این چرخ خیاطی با خیالی راحت استفاده بکنند.
نکته ی مهم در مورد این محصول این است که بر اساس استاندارد CE اروپا و استاندارد جهانی PSE تولید شده است. در نتیجه می‌ توانیم نتیجه بگیریم که این چرخ خیاطی بر اساس استاندارد های بین المللی تولید شده است و کیفیت و دوام و طول عمر فوق‌العاده بالایی را دارا می باشد. انداره ی طول دوخت مانند تمامی چرخ خیاطی های تولید شده توسط برند جانتک در این محصول نیز برابر با 4 میلی متر و عرض دوخت برابر با ۵ میلی متر است.  تعداد برنامه های دوخت در این چرخ خیاطی به 32 عدد می رسد که میزان بسیار بالایی می باشد و نشان می‌ دهد که شما می توانید لباس های متنوع زیادی را توسط این چرخ خیاطی بدوزید و با محدودیت خاصی مواجه نخواهید بود.(خرید چر خ خیاطی جانتک)


چرخ خیاطی جانتک مدل SP12000 چه ویژگی هایی دارد

چرخ خیاطی جانتک مدل SP12000 موارد استفاده و کاربردهای زیادی از جمله: ساده دوزی، گلدوزی، تکه دوزی، زیپ دوزی، لبه دوزی، زیگزاگ روی کش، دوخت لبتو، جا دکمه دوزی، دکمه دوزی، پس دوزی، لبه دوزی و ژرسه دوزی دارد. این کاربرد ها گویای این هستند که این چرخ خیاطی بسیار کارآمد است و حتی برای خیاط های حرفه‌ای نیز مفید می باشد.
یکی از ویژگی های این محصول این است که به قابلیت سوزن نخ کن اتوماتیک مجهز شده است. سوزن نخ کردن جزو سخت‌ترین مراحل خیاطی به شمار می‌ آید و در بسیاری از موارد باعث اذیت و آزار چشم‌ها می‌ شود. کسانی که چشم های ضعیف دارند همیشه در این مرحله از خیاطی دچار مشکل خواهند شد و زمان زیادی را صرف سوزن نخ کردن می‌ کنند. این که این چرخ خیاطی به سوزن نخ کن اتوماتیک مجهز شده است نکته ی مهمی است که می‌ تواند مشکل درصد بسیاری از افراد را در جهت سوزن نخ کردن های دشوار، حل بکند.
جنس بدنه ی این چرخ خیاطی از پلاستیک فایبرگلاس تولید و تهیه شده است که مقاومت و استحکام فوق العاده بالایی دارد و ضربه ها و فشار های مختلف نمی توانند آسیبی به آن وارد کنند. در مقابلِ این حجم از مقاومت وزن این محصول نیز بسیار مناسب و قابل حمل و برابر با 8 کیلوگرم می باشد.( انواع چرخ خیاطی خانگی)


خرید و گارانتی چرخ خیاطی جانتک مدل SP12000

سایت 20بافت ارائه دهنده ی تمامی محصولات تولید شده توسط برند جانتک می باشد و چرخ خیاطی جانتک مدل SP12000 دارای گارانتی دو ساله و خدمات پس از فروش هستند. برای آگاهی از شرایط خرید و مشاوره ی بهتر می توانید با شماره ی 02155800005 تماس بگیرید. تا یک خرید آگاهانه، موفق و بسیار خوب اینترنتی را با سایت ما تجربه بکنید. 

 

 

نظرات

شما هم میتوانید در مورد این کالا نظر بدهید.

اگر قبلا این محصول را از ما خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.