سبد خرید شما

چرخ خیاطی کاچیران مدل رز 230پلاس(گارانتی شرکتی)

چرخ خیاطی کاچیران مدل رز 230پلاس(گارانتی شرکتی)
چرخ خیاطی کاچیران مدل رز 230پلاس(گارانتی شرکتی)
پر فروش
چرخ خیاطی کاچیران مدل رز 230پلاس(گارانتی شرکتی)
چرخ خیاطی کاچیران مدل رز 230پلاس(گارانتی شرکتی)
چرخ خیاطی کاچیران مدل رز 230پلاس(گارانتی شرکتی)
5,990,000تومان
آخرین بروزرسانی قیمت در 10 ماه گذشته
ضمانت اصالت کالا
محصولی که از 20 بافت خریداری می کنید، اصل است و ضمانت اصالت کالا دارد. که این ضمانت در فاکتور خریدتان توسط 20 بافت بصورت کتبی تضمین شده.

ویدئو محصول

مشخصات فنی

ویژگی های عمومی
استانداردها استاندارد ملي، استاندارد هابين المللي ISO 9001-200 و ISO 14001 و گواهينامه صادرات به اروپا(CE)و CB Schemeو همه لوازم الكتریكی آن با رعایت RoHs اتحادیه اروپا
نوع گارانتی گارانتی سه ساله شرکت کاچیران
سال تولید 2023
کشور سازنده ایران
کاربرد
کاربرد ها / ساده دوزی / گلدوزی / زیگزاگ / تیکه دوزی / پارچه ضخیم / پارچه نازک / زیپ / دکمه و جادکمه / سردوز
مشخصات فنی
تکنولوژی ماشین مکانیکی
سوزن نخ کن دارد
صفحه اضافه برای دوخت گلدوزی دارد
طول دوخت 0 تا 4
عرض دوخت 0 تا 5
برق مصرفی 220 ولت
نخ بر دارد
کمپلتی آسیابی ندارد
کمپلتی تمام دور ندارد
کمپلتی نیم دور دارد
تعداد برنامه دوخت 32
دوخت جادکمه دارد
سرعت (دور موتور در دقیقه) 750 دور در دقیقه
امکان تنظیم طول دوخت دارد
اهرم فشار پایه دارد
بازوی آزاد (جهت دوخت دور آستین) دارد
دوخت سر قائمی (جلو به عقب) دارد
چراغ LED دارد
ویژگی های ظاهری
سایز خود محصول 28*16*37
طرح روی بدنه ندارد
رنگ بدنه سفید
دسته برای حمل دارد
وزن (با لوازم) 5.7 كیلوگرم
جنس بدنه بدنه داخلی: آلومینیومی
درب جعبه دارد
لوازم جانبی
اقلام همراه در جعبه / روغن چرخ خیاطی / دفترچه لوازم / 1بسته سوزن / قیچی سرنخ زن / دفترچه راهنمای فارسی / سی دی محصول
تسهیلات ویژه
خدمات نصب و آموزش در محل فروشگاه یا منزل / تحویل کالا و پرداخت مبلغ در محل (در تهران)

معرفی و بررسی محصول

اگر قصد خرید یک چرخ خیاطی خانگی سبک و زیبا  با کارایی مناسب وآسان برای امور اولیه منزل و یا خرید جهیزیه  را دارید رز 230پلاس میتواند یکی از گزینه های مناسب برای شما باشد.  دوخت  جادکمه (مادگی)در 4  توسط این چرخ خیاطی انجام میشود ، همچنین رز 230پلاس کاچیران امکان دوخت 32 مدل دوخت حاشیه دوزی را برای شما فراهم می آوردچرخ خیاطی کاچیران مدل رز 230 پلاس محصولی کاربردی می باشد که توسط برند کاچیران تولید شده است. برند کاچیران که تولید کننده ی این محصول است یک برند با قدمت بالای ایرانی می باشد و چرخ های خیاطی بسیار با کیفیتی را تولید می کند. سبک بودن یک چرخ خیاطی برای هر خیاطی از مهم ترین ویژگی های آن محسوب می شود تا بتواند به آسانی آن را در مواقع لزوم حمل و نقل بکند. نکته ی مهم در مورد این محصول این است که این چرخ خیاطی وزن بسیار سبک و قابل حملی دارد و شما می توانید به آسانی آن را حمل و نقل بکنید. این چرخ خیاطی خانگی با کیفیت مجهز به سوزن نخ کن خودکار و دارای درب و جعبه می باشد(خرید چرخ خیاطی کاچیران)

چرخ خیاطی کاچیران مدل رز 230پلاس

مشخصات چرخ خیاطی کاچیران مدل رز 230 پلاس

میزان برق مصرفی در این چرخ خیاطی برابر با 220 ولت می باشد. این رقم نشان می‌ دهد که موتور این محصول از قدرت و سرعت بسیار بالایی برخوردار است. چه بسا که سرعت‌ موتور این چرخ خیاطی نیز برابر با 750 دور در دقیقه است که میزان بسیار بالایی بوده و در نتیجه شما می توانید به سرعت به دوخت و دوز لباس های مختلف به وسیله ی این چرخ خیاطی بپردازید.بدنه ی چرخ خیاطی کاچیران مدل رز 230 پلاس سفید است و این رنگ کاملا ثابت بوده و در اثر رطوبت و گذر زمان هرگز کدر و یا زرد نخواهد شد. جنس بدنه ی بیرونی این چرخ خیاطی از پلاستیک مقاوم ABS تشکیل شده است که در برابر ضربه ها و فشار های مختلف مقاومت بسیار بالایی دارد. جنس بدنه ی داخلی این محصول نیز از آلومینیوم تشکیل شده است که بسیار مقاوم است. روی بدنه ی این چرخ خیاطی یک عدد چراغ LED تعبیه شده است که وجود این چراغ کمک می‌ کند تا خیاط ها بتوانند با دقت و تمرکز بهتری به دوخت و دوز بپردازند.‌ به خصوص در مواقعی که نور کمی در فضا حاکم است، وجود این چراغ می‌تواند بسیار مفید باشد.نکته ی بعدی در مورد این محصول این است که این چرخ خیاطی بر اساس استاندارد های ملی و بین‌ المللی تولید شده است. در نتیجه می‌ توانیم بگوییم که کیفیت ساخت فوق‌ العاده بالایی دارد. طول دوخت در این چرخ خیاطی 0 تا 4 میلی متر و عرض دوخت هم 0 تا 5 میلی متر می باشد. کاربرد های این محصول شامل موارد مختلفی از جمله ساده دوزی، گلدوزی، زیگزاگ، تیکه دوزی، دوخت پارچه ضخیم، دوخت پارچه نازک، دوخت دکمه و جا دکمه و سردوز است. بنابراین این چرخ خیاطی کاربرد بسیار زیادی دارد و برای خیاط های حرفه ای و حتی مبتدی می‌ تواند مفید واقع شود.(مشاهده چرخ خیاطی کاچیران رز 210)

 

خرید و گارانتی چرخ خیاطی کاچیران مدل رز 230 پلاس

اگر به دنبال خرید این چرخ خیاطی هستید می توانید از طریق سایت  20بافت اقدام بکنید. شرکت 20بافت با شماره تماس 02155800005 برای فروش بهترین چرخ خیاطی ها در خدمت شما می باشد‌. لازم به ذکر است که چرخ خیاطی کاچیران مدل رز 230 پلاس دارای گارانتی سه ساله شرکت کاچیران به همراه دفترچه ی راهنما نیز هست.

نظرات

شما هم میتوانید در مورد این کالا نظر بدهید.

اگر قبلا این محصول را از ما خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.