سبد خرید شما

چرخ خیاطی ژانومه مدل 720

چرخ خیاطی ژانومه مدل 720
چرخ خیاطی ژانومه مدل 720
  • وضعیت: در انبار
  • مدل: JANOME 7200
  • وزن: 0.00kg
  • تماس با تولید کننده : 02152888090
ضمانت اصالت کالا
محصولی که از 20 بافت خریداری می کنید، اصل است و ضمانت اصالت کالا دارد. که این ضمانت در فاکتور خریدتان توسط 20 بافت بصورت کتبی تضمین شده.

مشخصات فنی

ویژگی های عمومی
استانداردها استانداردCE اروپا , استاندارد جهانی PSE , ایزو 9001 و ایزو 14000 از شرکت TUV
نوع گارانتی گارانتی طلایی سه ساله
سال تولید 2022
کشور سازنده تایلند
کاربرد
کاربرد ها ساده دوزی / گلدوزی / تکه دوزی / زیپ دوزی / لبه دوزی / جا دکمه دوزی / دکمه دوزی / پس دوزی / لبه دوزی / ژرسه دوزی
مشخصات فنی
تکنولوژی ماشین مکانیکی
طول دوخت 4
عرض دوخت 5 میلی متر
تعداد سوزن 1 سوزنه
تعداد برنامه دوخت 7
دوخت جادکمه دارد
نوع دوخت جادکمه دارد
سوزن نخ کن اتومات دارد
تعداد دوخت در دقیقه 860
سرعت (دور موتور در دقیقه) 860دوخت در دقیقه
سیستم قاب ماکو نیم دور تمام فلز
امکان تنظیم طول دوخت دارد
اهرم فشار پایه دارد
اهرم کشش نخ دارد
بازوی آزاد (جهت دوخت دور آستین) دارد
دوخت سر قائمی (جلو به عقب) دارد
چراغ LED دارد
ویژگی های ظاهری
طرح روی بدنه دارد
دسته برای حمل دارد
جنس بدنه جنس فایبرگلاس
لوازم جانبی
اقلام همراه در ب جعبه / روغن چرخ خیاطی / دفترچه لوازم / 1بسته سوزن / دفترچه راهنمای فارسی / سی دی محصول / پیچ­‌گوشتی / بشکاف / متر / برس / پدال برق / ماسوره / پایه­‌ی جادگمه­‌دوزی، پایه­‌ی زیپ­‌دوزی، پایه‌­ی اصلی دستگاه
تسهیلات ویژه
خدمات نصب و آموزش در محل فروشگاه یا منزل / تحویل کالا و پرداخت مبلغ در محل (در تهران)

معرفی و بررسی محصول

چرخ خیاطی ژانومه مدل 7200 مدل خاص و زیبایی از شرکت ژانونه است که برای مصارف خانگی و حتی کارگاهی و برای شروع خیاطی راحت و آسان می باشد و این چرخ خیاطی دارای تنوع بسیار گسترده ای در گلدوزی است که توجه بسیاری از خریداران را به خود معطوف کرده است.این مدل از سری 7000 است و از لحاظ فتی تفاوت چندانی با مدل های دیگر هم رده ی خود ندارد تفاوت عمده ی این مدل و ویژگی خاص آن طرح بدنه ی چرخ خیاطی می باشد که زیبایی خاصی دارد.چرخ خیاطی ژانومه تایلند مدل 7200 از نظر عملکرد بسیار مناسب و قوی است و لرزش بسیار کمی دارد و بسیار کم صداست.

 

 

قیمت چرخ خیاطی ژانومه7200
 
 

خصوصیات چرخ خیاطی ژانومه مدل 7200

بدلیل دور موتور بسیار عالی 860 دور دقیقه که بسیار قابل قبول است مورد توجه بسیاری از جمله افراد حرفه ای قرار گرفته است.چرخ خیاطی ژانومه مدل 7200 دارای اهرم معکوس است که برای دوخت های سرقائم و معکوس کاربرد فراوانی دارد بدلیل آنکه نیاز به جابه جا کردن پارچه از زیر نیست و می توانید به راحتی با پایین نگه داشتن اهرم بدون جابه جایی پارچه دوخت معکوس داشته باشید، این ویژگی برای دوخت لباسهای ضخیم که نیاز به دوخات دوباره و محکم دارند بسیار کاربردی مهم است. این محصول دارای چراغ LED  برای روشنایی تمامی قسمت های پارچه در هنگام دوخت است و باعث دید دقیق تر می شود.

 

قیمت چرخ ژانومه7200

 

ویژگی های  چرخ خیاطی ژانومه مدل 7200

چرخ خیاطی ژانومه مدل 7200 دارای تنوع دوخت بسیار بالایی است مانند دوخت جادکمه، تکه دوزی، حاشیه، رومیزی، گلدوزی، زیگزاگ و طرح های مدرن و کلاسیک بر روی پارچه های مختلف است.این چرخ خیاطی 7 مدل تنوع دوخت دارد و 12 مدل دوخت حاشیه دوزی که شامل دوخت دکمه و جادکمه، زیگزاگ، خلق دوزی، لبه دوزی، زیپ دوزی، ژرسه دوزی، تکه دوزی و.... است.چرخ خیاطی ژانومه مدل 7200 دارای سیستم تنظیم فشار دوخت است که مناسب برای دوخت انواع پارچه با ضخامت های مختلف از نازک تا ضخینم است.این چرخ خیاطی دارای یک بازدی آزاد است که به شما امکان دو خت یقیه دوخت های حلقوی، دوخت شلوار و آستین و... را به بهترین شکل می دهد.این چرخ خیاطی دارای دو ولوم در بدنه است که برای تنظیم دوخت تعبیه شده است .شما می توانید یک لباس مجلسی زیبا را در سریع ترین زمان بدوزید زیرا دور موتور این چرخ خیاطی 860 دوخت در دقیقه است که سرعت بسیار مناسبی است.

 

قیمت ژانومه 7200

 

جنس اجزای چرخ خیاطی ژانومه مدل 7200

برای ساخت بدنه این چرخ خیاطی از جنس فایبر گلاس بسیار محکم و مقاوم استفادع شده و همینطور بدنه ی داخلی آن از جنس آبمینیوم سبک و مقاوم است که به عنر و دوام این چرخ خیاطی می افزاید.سیستم ماکو به صورت نیم دور تماما فلز است و چرخ خیاطی ژانومه مدل 7200 قابلیت نصب سوزن از سایز 9 تا 18 را دارد که برای انواع پارچه مناسب است.

 

قیمت و خدمات پس از فروش 

قیمت مناسب چرخ خیاطی های ژانومه نسبت به کیفیت بسیار بالای آن بسیار مورد توجه است و ژانومه تمامی محصولات خود را تضمین کیفیت می کند و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش است.اگر به دنبال یک چرخ خیاطی مناسب و با کیفیت و با قیمت بسیاار مناسب هستید که هم مصرف خانگی دارد و هم حرفه ای و کار کردن با آن بسیار آسان است چرخ خیاطی ژانومه مدل 7200 بهترین انتخاب برای شماست.

 

نظرات

شما هم میتوانید در مورد این کالا نظر بدهید.

اگر قبلا این محصول را از ما خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.