سبد خرید شما

چرخ خیاطی دو پایه زوجی 0303L-3-CD(قیمت ارزان+گارانتی طلایی)

چرخ خیاطی دو پایه زوجی 0303L-3-CD(قیمت ارزان+گارانتی طلایی)
چرخ خیاطی دو پایه زوجی 0303L-3-CD(قیمت ارزان+گارانتی طلایی)
24,890,000تومان
آخرین بروزرسانی قیمت در 5 ماه گذشته
ضمانت اصالت کالا
محصولی که از 20 بافت خریداری می کنید، اصل است و ضمانت اصالت کالا دارد. که این ضمانت در فاکتور خریدتان توسط 20 بافت بصورت کتبی تضمین شده.

مشخصات فنی

ویژگی های عمومی
استانداردها استانداردCE اروپا , استاندارد جهانی PSE , ایزو 9001 و ایزو 14000 از شرکت TUV
سال تولید 2023
کشور سازنده چین
کاربرد
کاربرد ها چرم / مبلمان / برزنت
مشخصات فنی
تکنولوژی ماشین نیمه کامپیوتری
تعداد سوزن 1
ضخامت دوخت ضخیم دوز
گام دوخت حداکثر 12
تعداد دوخت در دقیقه 2200 دوخت در دقیقه
تعداد پایه دو پایه
سرعت (دور موتور در دقیقه) 4000دور در دقیقه
نوع کمپلت درشت
چراغ LED دارد
نوع موتور سرووموتور
سیستم پایه بلند کن خودکار ندارد
سیستم تنظیم نخ خودکار دارد
سیستم نخ قطع کن خودکار ندارد
سیستم تنظیم سرعت دارد
سرقائمی زن خودکار ندارد
قابلیت بالا ماندن سوزن هنگام توقف ماشین دارد
سیستم روغن کاری کارتر داخل
موقعیت پنل
تکنولوژی پنل
ویژگی های ظاهری
سایز کارتن 71×30×64 سانتی متر
وزن (با لوازم) 35کیلوگرم
وزن (بدون لوازم)
جنس بدنه چدن
لوازم جانبی
اقلام همراه میزپایه فابریک / آنتن مخصوص دستگاه / روغن 1 لیتری / پیچ گوشتی / دفترچه لوازم / 1بسته سوزن / قیچی سرنخ زن
تسهیلات ویژه
خدمات نصب و آموزش در محل فروشگاه / تحویل کالا و پرداخت مبلغ در محل (در تهران)

معرفی و بررسی محصول

خیاطی یکی از حوزه های پر رونق و پر طرفدار جهان امروز به شمار می آید. گسترش جهان و فعالیت های بشر در تمامی حوزه ها منجر به افزایش تعداد سفارشات دوخت شده و در نتیجه اهمیت این موضوع را دو چندان می کند. خیاطی تنها به تولید پوشاک و البسه محدود نبوده و از دوخت انواع چادر های ترانزیتی گرفته تا انواع چرم و رومبلی ها را در بر می گیرد، لیکن دوخت تمامی اجناس تنها با استفاده از یک چرخ خیاطی معمولی، مقدور نبوده و در این راستا تولیدی ها و کارگاه ها نیازمند چرخ خیاطی های مناسب و پیشرفته هستند. یکی از چرخ خیاطی هایی که جهت دوخت انواع پارچه ضخیم و چرم مناسب می باشد، چرخ خیاطی  زوجی 0303L-3-BD است. اکثر کارگاه ها و تولیدی های بزرگ و کوچک جهت دوخت های ضخیم خود از این چرخ خیاطی استفاده می کنند. در ادامه به برسی ویژگی ها و مزایای چرخ خیاطی دو پایه زوجی 0303L-3-BD میپردازیم.(خرید چرخ خیاطی صنعتی)

 

 

چرخ خیاطی دوپایه زوجی 303

 


ویژگی های چرخ خیاطی دو پایه زوجی 0303L-3-BD

چرخ خیاطی دو پایه زوجی 0303L-3-BD ساخت کشور چین در سال ۲۰۲2۱ بوده و از استاندارد های CE اروپا، استاندارد جهانی PSE، ایزو ۹۰۰۱ و ایزو ۱۴۰۰۰ برخوردار است. فناوری این چرخ خیاطی نیمه کامپیوتری بوده , ، تعداد یک سوزن داشته، و حداکثر ۱۲ گام دوخت دارد. لازم به ذکر است که این چرخ خیاطی ضخیم دوز است و برای دوخت انواع چرم، پارچه مبلمان و برزنت بسیار مناسب می باشد. این چرخ خیاطی با دو پایه خود، ۲۲۰۰ دوخت در دقیقه زده و از نوع کمپلت درشت برخوردار است. همچنین جنس بدنه این چرخ خیاطی از چدن است و به همراه لوازم خود ۳۵ کیلوگرم وزن دارد. در چرخ خیاطی دوپایه زوجی یک پنل ساده بکاربرده شده که توسط دکمه های آن می توانید سرعت دوخت ، موقعیت سوزن و نور ال ای دی را تنظیم کنید. ارتفاع پایه بلند کن این چرخ دوپایه صنعتی 16 میلی تر بوده که موجب قرارگیری قسمت های ضخیم در زیر پایه( باید ارتفاع پایه در آن بیشتر از چرخ های معمولی باشد.) می شود. چرخ خیاطی دو پایه زوجی 0303L-3-CD با توجه به دو پایه بودن و همچنین داشتن کمپلت درشت توانایی دوخت انواع پارچه با ضخامت  ضخیم را دارد و می تواند سوزن و براحتی در چندین لایه فرو ببرد. بازه ی شماره سوزن مورد استفاده در این چرخ از شماره 18 تا 24 است.

(قیمت انواع چرخ خیاطی دوپایه)

 

مزایای چرخ خیاطی دو پایه زوجی 0303L-3-BD

از این چرخ خیاطی به دلیل دو پایه بودن آن جهت تسریع و تسهیل در دوخت انواع پارچه ضخیم همچون دوخت چرم و پارچه های ضخیم نظیر برزنت یا پارچه مبلمان استفاده می شود. عملکرد دو پایه سبب می شود سوزن بتواند به‌راحتی در پارچه های فوق نفوذ کرده و عملیات دوخت را به راحتی انجام دهد. از دیگر مزایای این چرخ خیاطی می توان به سیستم تنظیم نخ خودکار، سیستم تنظیم سرعت، قابلیت بالا ماندن سوزن هنگام توقف ماشین، در چرخ دوپایه زوجی ، توپی بهینه و بزرگ تر گردیده است تا علاوه بر قدرت کافی برای دوخت چرم های ضخیم ، در موارد لزوم بتوانید به راحتی با دست آن را بچرخانید و به تنظیم مورد نظرتان برسانیددارا بودن اقلام همراه میزپایه فابریک، آنتن مخصوص دستگاه، روغن ۱ لیتری، پیچ گوشتی، دفترچه لوازم، ۱بسته سوزن، قیچی سرنخ زن و خدمات نصب و آموزش در محل فروشگاه اشاره کرد.

 

چرخ خیاطی مخصوص چرم زوجی

 

 

نظرات

شما هم میتوانید در مورد این کالا نظر بدهید.

اگر قبلا این محصول را از ما خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.