سبد خرید شما

دستگاه نگین زن C-Sonic

دستگاه نگین زن C-Sonic
دستگاه نگین زن C-Sonic
اتمام موجودی
دستگاه نگین زن C-Sonic
دستگاه نگین زن C-Sonic
دستگاه نگین زن C-Sonic
ضمانت اصالت کالا
محصولی که از 20 بافت خریداری می کنید، اصل است و ضمانت اصالت کالا دارد. که این ضمانت در فاکتور خریدتان توسط 20 بافت بصورت کتبی تضمین شده.

ویدئو محصول

مشخصات فنی

ویژگی های عمومی
استانداردها استانداردCE اروپا , استاندارد جهانی PSE , ایزو 9001 و ایزو 14000 از شرکت TUV
نوع گارانتی یک سال گارانتی و 5سال خدمات پس از فروش
سال تولید 2021
کشور سازنده چین
کاربرد
کاربرد ها نصب نگین روی پارچه بصورت پرس حرارتی
مشخصات فنی
توان مصرفی (W) 200 وات
تکنولوژی ماشین نیمه اتوماتیک
درگاه (پورت) USB
ولتاژ ورودی برق ( V) 220 ولت - 50 الی 60 هرتز
سایز نگین از شماره 6 الی 30 ( توضیح: اندازه نگین شماره 6 ، 2.5 میلیمتر بوده و اندازه نگین 30 ، 6.5 میلیمتر می باشد )
اندازه گل میخ از شماره 10 الی 30
سرعت (دور موتور در دقیقه) سرعت نگین زنی 60 الی 130 عدد در دقیقه
دکمه Stop-Start حین انجام کار
سایر مزایا سیستم گرمایش، سیستم مافوق صوت ( ULTRA SONIC) / قطعات مهم سیلندر آلمان مارپیچ کره و وکیوم ژاپن
ویژگی های ظاهری
سایز خود محصول
وزن (بدون لوازم) 60 کیلوگرم
جنس بدنه چدن
تسهیلات ویژه
خدمات نصب و آموزش رایگان / تحویل در محل پس از واریز مبلغ (در تهران)

معرفی و بررسی محصول

دستگاه نگین زن در بافندگی و نساجی برای استفاده نگین روی لباس، کفش و کیف بسیار پرکاربرد می‌باشد و می‌توان طرح‌های مختلفی را به‌صورت برجسته بر روی پارچه با استفاده از دستگاه نگین دوز استفاده کرد، ای نوع دستگاه شمال دو نوع دستی و اتوماتیک می‌باشد، حتی مدل‌های نیمه اتوماتیک دستگاه  نگین زن نیز در بازار عرضه می‌شود.


ویژگی‌های عمومی دستگاه نگین زن ‌C-Sonic 

این دستگاه دارای استاندارد CE است که به همین دلیل می‌توانید از داشتن یک خرید مطمعن اطمینان داشته باشید، همچنین  دستگاه نگین زن C-Sonic  دارای استاندارد جهانی ‌PES ، ایزو9001 و ایزو 14000  از شرکت TUV می‌باشد. این دستگاه در سال 2019 توسط کشور ژاپن تولید و به بازار عرضه شد.


دستگاه نگین زنی c-conic
کاربرد دستگاه نگین زن C-Sonic 

همانطور که اشاره شد ماشین نگین زن برای نصب نگین روی پارچه و الیاف استفاده می‌شوند؛ دستگاه نگین زن C-Sonic  این نصب نگین را به‌صورت پرس حرارتی روی پارچه انجام می‌دهد، این دستگاه از اکثر مدل‌های نگین برخوردار است و کارایی بالایی دارد که می‌توان از میان مدل‌های مختلف دستگاه نگین زن، نگین زن C-Sonic را یکی از بهترین‌ها دانست.


 مشخصات فنی  ماشین نگین زن C-Sonic 

توان مصرفی دستگاه نگین زن C-Sonic وات می‌باشد و این دستگاه تمام اتوماتیک است که نشان ‌می‌دهد   از تکنولوژی بالایی برخوردار است، در این نوع دستگاه نگین‌ها را در مخزن قرار می‌دهند و بدون نیاز به دست، با استفاده از  طرح‌های به کار رفته شده در کامپیوتر، به طور اتوماتیک نگین زنی را روی پارچه انجام می‌دهد که این عمل توسط حسگرهای لیزری دستگاه نگین زنی C-Sonic انجام می‌شود.ولتاژ ورودی برق این دستگاه 220 ولت می‌باشد و سایز نگین‌ها از شماره 6 تا 30 رده‌بندی شده‌اند، به عنوان مثال اندازه نگین با شماره 6، 2.5 میلی‌متر و اندازه نگین شماره 30، 6.5 میلی‌متر می‌باشد. اندازه گل میخ نیز از شماره 10 الی 30 متنوع است، سرعت این دستگاه 60 تا 130 عد نگین در دقیقه است که سرعت بالایی به حساب می‌آید و از ویژگی‌های دیگر این دستگاه نگین زنی C-Sonic  داشتن دکمه stop-start برای متوقف کردن یا شروع مجدد در حین انجام کار است.

قیمت دستگاه نگین زن نیمه اتوماتیک


مزایای دستگاه نگین زنی C-Sonic

این دستگاه دارای سیستم گرمایش و سیستم مافوق صوت می‌باشد؛ قطعات به کار رفته در دستگاه نگین زنی C-Sonic مانند سیلندر ساخت آلمان، مارپیچ کره و وکیوم ژاپن می‌باشد. قطعات به‌کار رفته در این نوع دستگاه با کیفیت و مقاوم است که نشان می‌دهد از مشخصات فنی خوبی برخوردار است.


ویژگی‌های ظاهری دستگاه نگین زن C-Sonic

دستگاه نگین زنی C-Sonic دارای وزن 90 کیلوگرم می‌باشد، همچنین جنس بدنه آن چدن و مقاوم است، همچنین تنوع نگین‌های این دستگاه از ویژگی‌های منحصر به فرد آن به شمار می‌آید.  این دستگاه دارای نصب و آموزش رایگان است که پس از خرید  و تحویل در محل می‌توانید از این امکانات استفاده کنید.

Image

سخن پایانی

در بین انواع گوناگون دستگاه‌‌های نگین زن که عرضه می‌شود باید از کیفیت، تنوع نگین‌ها و قابلیت پرس آن‌ها، اطمینان حاصل کنید تا خریدی مطمعن و کاربردی داشته باشید، دستگاه نگین زنی C-Sonic از کیفیت و کارایی بالایی برخوردار است 


نظرات

شما هم میتوانید در مورد این کالا نظر بدهید.

اگر قبلا این محصول را از ما خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.