بورس های تخصصی پوشاک و البسه در تهران

 

تهران یکی از شهر های پرجمعیت ایران است. با توجه به تراکم جمعیت در این شهر نیاز های مردم هم بیشتر شده است.

اما خب همانطور که نیاز زیاد است قیمت هم بالاتر رفته ولی خب برای هر صنفی بازار بزرگی وجود دارد که اصطلاحا می‌گویند بورس اون صنف، حالا در این مقاله قصد داریم بورس یه سری اصناف را به شما معرفی کنیم.

 

بورس پارچه فروشان:

بورس پارچه فروش های تهران در خیابان مولوی است که عمده فروشان و تک فروشان در آنجا هستند که قیمت کمتری دارند. برای شما که خیاط هستید و میخواهید خیاطی کنید بهتون این بازار و معرفی می‌کنیم.

دسترسی به خیابان مولوی: مترو مولوی در خط ۷ (بنفش) است.

 

بورس چرخ خیاطی:

خیابان خیام بورس چرخ خیاطی تهران است که بیشتر چرخ فروشان این راسته کاشانی هستند و عمده فروش و تک فروش هستند و بیشتر وارد کننده ها در این خیابان فروشگاه های بزرگ دارند.

دسترسی به خیابان خیام: مترو میدان محمدیه

بورس کیف و کفش:

خیابان بهارستان و بازار ۱۵خرداد بورس کیف و کفش است که اکثرا تولیدی دارند. کیف و کفش یکی از وسایل مورد نیاز است که معمولا قیمت های بالایی در مناطق مختلف میگویند ولی بازار بهارستان و ۱۵خرداد چون بازار اصلی است قیمت کمتری نسبت به بقیه مناطق دارد.

خواندن
انواع فرم بدن زنان و مردان+بهترین تیپ برای فرم بدن

دسترسی به خیابان بهارستان: مترو خط ۲ ایستگاه بهارستان

دسترسی به خیابان ۱۵ خرداد: مترو خط ۱ ایستگاه ۱۵ خرداد

 

بورس پوشاک:

یکی از دغدغه های اصلی این روزا مخصوصا نزدیک عید پوشاک است مثل لباس و شلوار و… اما خب با وجود هزینه های زیاد امروزه هرکسی در توانش نیست بخواد خرید کنه. بازار بزرگ تهران بورس پوشاک است که اکثرا تولید کننده هستند و قیمت عمده فروشی می‌فروشن و حدودا یک سوم قیمت بقیه جاها قیمت گذاری میکنند.جالب است بدانید همه فروشنده‌ها میان از اینجا جنس های خودشون رو تامین می‌کنند.

دسترسی بازار بزرگ: مترو خط ۱ ایستگاه ۱۵ خرداد

بورس لباس زیر:

شاید اسم بازار عباس آباد به گوشتون خورده باشه اما بورس لباس زیر زنانه و مردانه و بچگانه بازار عباس آباد است. بازار عباس‌آباد از قدیمی‌ترین راسته‌های بازار تهران است که در امتداد جنوبی بازار بزازها و بازار امیر قرارگرفته است. بازار عباس‌آباد از کوچه حمام‌چال در شمال آغاز می‌شود و تا تقاطع بازار کوچه رضایی با بازار آل یاسین در جنوب امتداد می‌یابد. تولیدی های لباس زیر در این بازار قرار دارند و عمده فروش و تک‌ فروش هستند. تنوع رنگ و مدل بسیار زیاد است و تمام پیج های لباس زیر از این بازار میان تهیه می‌کنند.

دسترسی به بازار عباس آباد: ایستگاه خیام خط ۱ مترو. فاصله ۴۰۰ متر؛ حدود ۵ دقیقه پیاده‌روی.

 

بورس لباس ورزشی:

خیابان منیریه بورس لباس ورزشی و وسایل ورزشی است. لباس ورزشی و وسایل ورزشی قیمت های زیادی دارند و خیلی کم پیدا می‌شود ولی خب منیریه بورس این صنف است و اجناس تنوع بالایی دارند و همچنین قیمت مناسب تری.

خواندن
ترندهای جدید برای مد پاییز مردانه2022

دسترسی به منیریه: مترو خط ۳ ایستگاه منیریه

 

بورس کت و شلوار:

کت و شلوار یه لباس رسمی است که همه در مراسم های مهم آن را می پوشند ولی خب قیمت خیلی بالایی دارند. باب همایون بورس کت و شلوار تهران است که با وجود تنوع بالا قیمت کمتری هم دارد.

دسترسی به بازار باب همایون: مترو خط ۱ ایستگاه امام خمینی