با فرا رسیدن پاییز ما مشتاقانه منتظر مجموعه ای از مدهای پاییزی مردانه در سال ۲۰۲۲ به همراه شروعی تازه برای فصل جدید هستیم.  چه قدم زدن در لباس های مبتنی بر آخرین تکنولوژی های روز دنیا باشد، چه پوشیدن و انتخاب لباس یا وسایل شیک و  خوش ساختی باشد که بتوانید ظاهری با حداکثر زیبایی و خوش پوشی برای خود ایجاد کنید؛ این اطمینان را به شما می دهیم که انتخاب و استفاده از این روند مبتنی بر ترند و مد روز، میتواند الهام بخش استایل شما باشد و با این انتخاب سبک استایل در کمد لباستان امتیاز بالایی را در دنیای مد کسب میکنید. هر برنامه ای که در این فصل سال برای خود دارید، به شما کمک میکنیم که ظاهری جذاب و جدید داشته باشید.

۱-راحت ترین لباس ها برای محیط کار برای مد پاییز مردانه۲۰۲۲

به نظر می رسد برای راحتی کار برای آقایان کارهایی انجام شده که انجام این حرکت موجب هرچه بیشتر هماهنگ شدن آنها با فضای کار مدرن و حرفه ای کار است. به عنوان مثال اگر محل کارتان به شما این اجازه را می دهد تا لباس های غیر رسمی بپوشید این حرکت بعنوان عملی که باعث می شود راحتی بیشتری در محل کار داشته باشید تلقی می شود. پیشنهاد ما برای داشتن یک استایل راحت در محیط کار پوشیدن یک کت بافتنی نرم است که دکمه دار است و بسیار شیک به نظر می رسد. این کت را می توانید با شلواری که به شما امکان جا به جایی راحت را در محل کار به شما می دهد ست کنید. ممکن است این سوال پیش بیاید که چطور از یک شلوار راحت و یک پیراهن دکمه دار به استایل لباس کاری برسیم؟ برای جواب این سوال تا انتها با ما همراه باشید.

خواندن
نحوه ثبت سفارش در سایت 20پارت

نکته جالب توجه این است که شلوار جین جاگر، کتان و مخملی به دلیل بافت نرمشان به شما کمک میکند تا همان ظاهر حرفه ای و کاری که با لباس های رسمی مورد علاقه تان دارید را داشته باشید. به دنبال شلوار جین مخروطی( نوعی شلوار جین مخروطی که در ران پهن‌تر و در قسمت مچ پا باریک‌تر می‌شود و برای افراد قد بلند خیلی مناسب است) و شلوار اسلیم فیت( یکی دیگر از انواع شلوار جین شلوار اسلیم فیت است که بین حالت اسکینی و راسته قرار دارد. روی ران تنگ است و در قسمت مچ کمی آزاد می شود) باشید تا استایل جذاب پاییزی مردانه تان را بسازید. شلوار مخملی کبریتی احساس راحتی بیشتری در مقایسه با شلوار کتان کلاسیک خاکی دارد. هیچ شلواری بدون پیراهن مناسبی که در بالای آن قرار بگیرد کامل نیست. برای اینکه ظاهری جذاب برای خودتان ایجاد کنید میتوانید از پیراهن دکمه دار شیک در بافت کت بافتنی یا فلانل استفاده کنید.

برای آب و هوای معتدل تر ،تیشرت یقه دار را به همراه کت بلیزر بپوشید. در نهایت برای تکمیل استایلتان و توحه بیشتر به جزییات می توانید پوشش خود را با بوت چلسی و جوراب های طرح دار همراه کنید. به خودتان اجازه دهید لباس های جذاب و راحت کار را حایگزین لباس های رسمی کنید. تبریک!! اکنون قادر هستید کارهایتان را با تمرکز کامل انجام دهید.

۲-شروع مسیر ترند پاییز ۲۰۲۲

برای کسانیکه در شهر زندگی میکنند و در خارج از تایم اداری در طبیعت وقت می گذرانند، ترند gorpcore (بک برند خیابانی  مد که از ورزش های کوه نوردی و دیگر فعالیت های که قابل انجام در طبیعت است الهام گرفته است) می تواند گزینه مناسبی باشد. این استایل ترکیبی از پوشش و استایل طبیعت گردی به همراه تیپ معمول سبک خیابانی مردانه است. به ترکیبی زیبایی از تیپ خیابانی از نوک سر تا پا فکر کنید. زمانی که در طبیعت پیاده روی می کنید سعی کنید این فعالیت را با استایل و تیپ زیبای پاییزی برند gorpcore انجام دهید.

خواندن
آموزش کار با پایه پس دوزی چرخ خیاطی

با نیازهای واقعیتان شروع کنید.بنابراین توجه به ویژگی های کاربردی تی شرت و شلوار برای زمانی که در فضای باز گشت و گذار میکنید مفید به نظر می آید. ظاهر خود را با یک تیشرت که خودش معرف خودش است شخصی سازی کنید مثلا طرح های گرافیکی را انتخاب کنید که یک مکان دیدنی یا پارک ملی را نشان می دهند یا طرح هایی که لوگوهای برند را نمایش می دهند نیز برای استایل خیابانی مناسب هستند. زمانی که شلوار انتخاب می کنید جزییاتی مثل قابلیت کشش پارچه یا داشتن جیبهای آکوردئونی(جیب هایی که بصورت کژوال بر روی لباس دوخته می شوند) یا جیب شلوار می تواند آن شلوار را خاص و مورد پسند کند.

شلوارهایی که از تکنولوژی برای ساخت آنها استفاده شده که ممکن است شلوار های کوه نوردی هم باشند پیشگام محصولاتی هستند که هم زمان با مد روز و آخرین تکنولوژی پیش می روند.

استایل gorpcore را به همراه پوشش ضد آب و بدون پارگی انعطاف پذیر به جزیی از پوشش مردانه پاییزه ۲۰۲۲ تبدیل کنید که برند و استایلتان آسیب نبیند. و در نهایت بک جفت کفش کوهنوردی عالی می تواند تکمیل کننده پوشش و استایلتان باشد

۳-ترند مد پاییز۲۰۲۲: مد حداکثری(برخلاف مینیمالیستی)

این ترند جسورانه پاییزی۲۰۲۲ دارای تزیینات زیاد و پرزرق و برقی است که در بافت ها و طرح های عجیب غریب به کار می رود. این تزیینات بیش از حد به همراه پارچه های لاکچری در ایجاد مفهوم بیشتر بیشتر است یا سبک زندگی مصرف گرایی با یکدیگر به رقابت می پردازند. این گرایش و تمایل از خرده فرهنگ بریتانیا که باید انرژی و شادی در همه چیز باشد نشات میگیرد.

خواندن
نمایندگی اتو سیلتر در سمنان

بافت های فانتزی و پرزرق و برق برای مد و فشنی که بر اساس روند ماکسیمالیست یا حداکثری است  یک ضرورت محسوب می شود. برای ایجاد پوشش پاییزی مردانه به این سبک می توانید با یک کت مخملی شروع کنید در ادامه پیراهن دکمه دار زیبا به همراه یک شلوار جذب و کفش های راحتی میتواند استایل پاییزی شما را تکمیل کند.