کارایی چرخ سردوز پروانه بسیار زیاد است و این چرخ دارای قابلیت دوخت سردوز می‌باشد. که برای مصرف‌های خانگی و همینطور مزون ها و کارگاه های کوچک نیز دارای کاربرد می‌باشد. قیمت این محصول در طیف یک الی دو میلیون تومان می‌باشد. که به دلیل کم صدا بودن و همینطور امکان برش و آرایش پارچه، دارای محبوبیت بسیاری می‌باشد.در واقع چرخ سردوز پروانه موجب ایجاد یک دوخت کاملاً تمیز و مرتب و یکنواخت، می‌شود به گونه ای که، برش لبه های مازاد موجب می شود لباس از داخل خراب نشده و هنگام پوشیدن باعث اذیت نباشد.همینطور در این صورت به هیچ عنوان لبه پارچه ریش ریش نخواهد شد. این کار لازمه‌ی خیاطی، می باشد. چرا که اگر کسی در کار خود از آن استفاده نکند موجب سخت شدن پروسه درست کردن کار می‌شود.در این مقاله قصد داریم کارایی چرخ خیاطی سردوز پروانه خانگی را به شما بزرگواران ارائه دهیم. برای خرید و مشاوره خرید انواع چرخ سردوز و انواع چرخ خیاطی صنعتی و خانگی می‌توانید به وبسایت فروشگاه بزرگ ۲۰ بافت مراجعه کنید.

کاربرئ چرخ سردوز پروانه-20ب

خرید ارزان چرخ سردوز پروانه

خواندن
چرخ سردوز چیست و چه چرخ سردوزی برای من مناسبه؟

مشخصات فنی چرخ خیاطی سردوز پروانه

باید گفت که کارایی چرخ خیاطی سردوز پروانه در کنار ظاهر ساده‌ی خود، بسیار گسترده است و ویژگی‌های مناسبی در زمینه خیاطی دارد. به گونه‌ای که این چرخ خیاطی می‌تواند انواع دوخت ریز و درشت را اجرا نماید که با استفاده از یک اهرم که در قسمت زیر چرخ قرار دارد، اندازه کوک ها را کم و زیاد می‌کند‌. این چرخ خیاطی همینطور دارای قابلیت نصب سوزن‌های درشت و ریز، می‌باشد که شما بنا به جنس و ضخامت پارچه خود، می‌توانید از سوزن مناسب برای آن، استفاده نمایید. همینطور می‌توانید بدون نگرانی آن را بر روی چرخ خیاطی سردوز پروانه نصب کنید.
سوزن هایی که برای این چرخ خیاطی مورد استفاده قرار می‌گیرد، دارای دو نوع می‌باشد که از شماره‌های ۹ الی ۱۴، در هر دو نوع آن مورد استفاده قرار می‌گیرد، DC*1 و DC*2، دو نوع سوزنی می‌باشند که مورد استفاده خیاطان یا خیاطی ها، قرار می‌گیرد. چرخ خیاطی سردوز پروانه، همین طور دارای تنظیم عرض دوخت می‌باشد که شما به راحتی می‌توانید آن را تنظیم کنید. دور موتور این چرخ خیاطی در واقع ۳۰۰۰ دور می‌باشد.

کاربرد چرخ سردوز پروانه

کارایی و عملکرد چرخ خیاطی سردوز پروانه

از ویژگی‌های مثبت این محصول در واقع عملکرد مناسب آن است، به گونه‌ای که بسیار قوی می‌باشد و هنگام دوخت صدای بسیار کمی ایجاد می کند. این محصول همین طور در مقایسه با قیمت خود عملکردهای مناسبی را دارا می باشد.

تعداد نخ چرخ خیاطی سردوز پروانه، است سه عدد می‌باشد و همینطور کار پیش بری محصول، تک کاربر می‌باشد و تکنولوژی ماشین آن مکانیکی بوده و تعداد سوزن آن یک عدد می‌باشد. این محصول قابلیت کارکرد مکانیکی را دارا می‌باشد و ضخامت دوخت آن مناسب برای پارچه های معمولی و ظریف است. گام دوخت آن ۵ و تعداد پایه، یک عدد می‌باشد، تعداد دوخت در دقیقه این محصول ۵۰۰ الی ۸۰۰ دوخت است. نوع موتور این محصول دینام زغالی است و دارای سیستم روغنکاری دستی می‌باشد. طول دوخت این چرخ خیاطی تا ۵ میلی متر است و عرض دوخت آن از ۲ الی ۶ میلی متر میباشد. وزن این چرخ خیاطی ۱۴ کیلوگرم است و جنس بدنه آن از چدن می باشد.

خواندن
تفاوت اتو سیلتر اصل ترکیه با اتو سیلتر ایرانی

مشخصات فنی

در چرخ خیاطی سردوز پروانه سه نخ آنتن سرخود، از سوزن‌های ۱۱ تا ۱۸ نصب می‌شود که باید گفت که سوزن ۱۱ آن برای پارچه های نازک مورد استفاده قرار می‌گیرد. سوزن ۱۴ آن برای پارچه های معمولی و سوزن ۱۶ برای پارچه های متوسط و نهایتاً سوزن ۱۸ آن، برای پارچه های ضخیم مورد استفاده قرار می‌گیرد.  برای نصب و استفاده از این محصول دفترچه راهنما و ویدیوهای آموزشی همراه با محصول و یا موجود در اینترنت، نیز می تواند کمک کننده باشد.

خواندن
لیست قیمت چرخ خیاطی سردوز(زیگزال) صنعتی

مزایا و معایب چرخ خیاطی سردوز پروانه

نخ کشی کردن این محصول یک فرآیند سخت است و نیازمند صبوری و زمان نسبتاً زیادی، می‌باشد. باید به این نکته توجه شود که اگر نخ کشی این محصول به صورت کاملاً درست انجام نشود، ممکن است که در عملکرد چرخ خیاطی، نقص هایی پیش بیاید.
چرا که اگر دچار کمبود روغن شود کارکرد روانی، نخواهد داشت. پس برای اینکه چرخ خیاطی شما یک کارکرد روان و نرم داشته باشد، بهتر است که به روغن کاری آن توجه لازم را داشته باشید.

تمام دستگاه‌ها برای اطمینان از کارکرد درستشان باید هر شش ماه سرویس شوند که چرخ خیاطی سردوز پروانه نیز از این موضوع مستثنی نیست. این چرخ خیاطی دارای دو نوع می‌باشد و در دو نوع به بازار عرضه می‌گردد که نوع اول آن یک آنتن و سر خود دارد و گروه دوم آن یک آنتن بر روی میز، دارد.

نکات مهم پیش از خرید چرخ خیاطی سردوز پروانه

از نکات حائز اهمیت درباره‌ی چرخ‌های خیاطی سردوز پروانه، رنگ‌های آن‌ها می‌باشد که، از آن‌ها در بازار وجود دارند که رنگ های سبز و سفید هستند. رنگ سفید چرخ پروانه سردوز به دلیل زیبایی بیشتر، محبوبیت بیشتری داشته و در قیمت بالاتری دیده می‌شود.  باید گفت که این چرخ خیاطی‌ها متناسب با برند شان همینطور درجه کیفیت و قطعات مصرفی در ساخت، دارای قیمت‌های متفاوتی می باشند.

سردوز پروانه

گارانتی و وسایل همراه چرخ سردوز پروانه

در هنگام تهیه این چرخ خیاطی، در واقع ممکن است که نوع آن در قیمتش تاثیر بگذارد. که، نوع سر خود آن به دلیل داشتن مسیر نخ کشی طولانی برای خیاط راحت تر عمل می‌کند، از این رو گران تر می باشد. همراه با چرخ خیاطی پروانه یک روغن دان و پیچ گوشتی و همینطور دفترچه راهنما سی دی و یک بسته سوزن و قیچی سرنخ زن و پنس و آنتن مخصوص وجود دارد. شما می‌توانید از سی دی آموزشی و دفترچه راهنما آن قبل از شروع به استفاده از این محصول استفاده کنید. و برای راه اندازی از کمک آن‌ها، بهره بگیرید. بهتر است برای تهیه این محصول از مکانی اقدام نمایید که دارای گارانتی باشد که، با خیال آسوده به استفاده از آن بپردازید.

چرخ ساکسس

خواندن
راهنمای خرید و کاربرد چرخ خیاطی سردوز

آموزش نخ کشی چرخ سردوز پروانه

آموزش روغن کاری چرخ سردوز پروانه

آموزش تعویض تسمه چرخ سردوز

آموزش پهن و باریک کردن دوخت سردوز پروانه

آموزش تعویض سوزن چرخ سردوز پروانه<

/h3>
سخن پایانی
در این مقاله به کارایی چرخ خیاطی سردوز پروانه که از محبوب ترین چرخ خیاطی‌هایی می‌باشد. که در میان افراد مبتدی و هنر آموزان خیاطی، وجود دارد. این محصول با قیمت مناسب ارائه می‌شود و کاربردهای گسترده ای متناسب با قیمت خود را دارا می‌باشد. در این مقاله درباره چرخ خیاطی سردوز پروانه‌ای صحبت شد، که درباره مشخصات و ویژگی‌های آن اطلاعاتی ارائه شد. برای تهیه این چرخ خیاطی بهتر است که، در ابتدا مشخصات و ویژگی‌های آن را کاملاً مطالعه کنید و بنا بر نیاز خود آن را تهیه نمایید.

یکی از راه‌های خرید و انتخابی بهتر مقایسه برندها و مدل‌ها با یکدیگر است. برای انتخاب بهتر همچنین می‌توانید از نظرات و تجربیات افراد حرفه‌ای تر کمک بگیرید و یا از فروشگاه مورد نظر مشاوره بگیرید. فروشگاه بیست بافت علاوه بر دارا بودن مشاوره رایگان دارای خدمات پس از فرروش و تضمین کیفیت محصولات خود است. نظرات و سوالات خود را می‌توانید در بخش نظرات سایت با ما در میان بگذارید. برای خرید چرخ خیاطی سردوز پروانه و انواع چرخ خیاطی و ملزومات دوختی به فروشگاه ۲۰ بافت مراجعه کنید.