خیاطی کردن یه هنره که خیلی ها از انجام دادنش لذت می برن. دوخت و دوز کاریه که همه ما حداقل یه بار انجامش دادیم. همین موضوع باعث شده تا چرخ خیاطی ، یکی از لوازمی باشن که تو خیلی از خونه ها پیدا میشن.جدای از انجام کارهای معمولی، خیلی از افراد هستن که دوست دارن خیاطی رو یاد بگیرن تا لباس هاشون رو خودشون بدوزن. از طرف دیگه خیلی ها هم هستن که دوست دارن خیاطی در خانه رو شروع کنن تا کم کم بتونن اون رو به یه محل در آمد تبدیل کنند. امروزه خیلی از خانوم ها هستن که به خاطر علاقه شون به خیاط، حالای برای نیاز به درآمد یا فقط پر کردن اوقات فراغت، تو خونه برای مشتری هاشون لباس می دوزن تو این مقاله از ۲۰ بافت قصد داریم ویژگی های بهترین مدل چرخ خیاطی خانگی برای خیاط های تازه کار رو به شما بگیم و ۲۰ مدل از بهترین چرخ خیاطی مناسب مبتدیان رو بهتون معرف کنیم. با ما همراه باشید.

بهترین مدل چرخ خیاطی خانگی

اما اگر یه خیاط مبتدی باشید که تازه می خواید کار خیاطی رو شروع کنید، چه ابزاری باید بخرید؟ خب اصلی ترین ابزاری که برای این کار بهش احتیاج دارید، یه چرخ خیاطیه. اما خیلی از مبتدی های خیاطی هستن که از همون اول سراغ چرخ خیاطی ها گرون قیمت و حرفه ای می رن. حتی بعضی هستن که به خاطر ناآگاهی، چرخ خیاطی های اختصاصی (یعنی چرخ هایی که برای دوخت های خاص طراحی شدن) می خرن.

موارد زیاد رو می شناسم که طرف فقط به خاطر انتخاب اشتباه چرخ خیاطی، از این کار خسته شده و علاقه ش رو از دست داده. چون واقعا کار کردن با چرخی که خریده، به عنوان یه مبتدی براش سخت و پیچیده ست.

تو این مقاله از ۲۰ بافت قصد داریم ویژگی های بهترین چرخ خیاطی برای خیاط های تازه کار رو به شما بگیم و ۲۰ مدل از بهترین چرخ های خیاطی مناسب مبتدیان رو بهتون معرف کنیم. با ما همراه باشید.

خواندن
بهترین مدل چرخ خیاطی ژانومه (۱۲مدل پرفروش و باکیفیت)
محتوا پنهان

بهترین نوع چرخ خیاطی برای تازه کارها

چرخ خیاطی ها می تون انواع و مدل های مختلفی داشته باشن. از مدل های مکانیکی و دستی قدیمی گرفته تا مدل های جدید و پیشرفته. چرخ های خیاطی رو به صورت کلی به دو دسته چرخ خیاطی خونگی و صنعتی تقسیم بندی می کنند. اگر شما هم یک خیاط مبتدی هستید، بهتره سراغ انواع خونگی این چرخ ها برید. چرخ های صنعتی اصولا هم سر و صدای زیادی دارن هم کاربردشون یه مقداری متفاوته، و بیشتر مناسب فضای کارگاهی هستن.

بهترین انواع چرخ خیاطی های خونگی برای شروع کار خیاطی اینها هستن:

پرفروشترین مدل چرخ خیاطی خانگی

چرخ خیاطی مکانیکی

این چرخ ها که بیشتر با نام چرخ های دستی شناخته می شن، خیلی ها رو خیاط کردن. چرخ خیاطی مارشال از قدیمی ترین چرخ های خیاطی به حساب میاد که تو جهیزیه تمام مادرها و مادربزرگها پیدا میشن. این چرخ ها ساز و کار ساده ای دارن. معمولا هم با پدال یا دست کار می کنند. این چرخ ها فقط یه الگوی دوخت دارن و تنها کارشون اینه که دوخت دستی رو برای شما به صورت ماشینی انجام می دن. نه بیشتر و نه کمتر. اگر از خیاطی چیزی نمی دونید، بهتره یکی از این چرخ های دستی رو از مادر با مادربزرگتون قرض بگیرید و چندبار باهاش دوخت انجام بدید تا با اصول پایه خیاطی آشنا بشید. اما بهتره بدونید که این چرخ ها پاسخگوی نیاز شما برای تبدیل شدن به یک خیاط حرفه ای نیستن.

چرخ خیاطی خانگی مکانیکی-دستی

چرخ های برقی

چرخ خیاطی ها برقی شاید بیشترین قرابت رو با تصویری که از یک چرخ خیاطی تو ذهنتون دارید، داشته باشن. این چرخ های خیاطی با اتصال به برق کار دوخت و دوز رو برای شما انجام می دن و خیلی پیشرفته تر از مدل های مکانیکی هستن. چرخ خیاطی ها برقی همون چیزی هستن که ما از یک چرخ خیاطی خونگی انتظارش رو داریم. البته مدل های مختلف اون می تون کارهای مختلفی هم انجام بدن.

چرخ های خیاطی برقی تنوع دوخت بالایی دارن، از امکانات مختلفی مثل سوزن نخ کن، جادکمه زن و غیره برخوردارن، و علاوه بر اینها وزنشون هم به نسبت سبکه و قابل حمل هستن. این چرخ ها، خیاطی رو خیلی آسون کردن و بهترین گزینه برای خیاطی داخل منزل به شمار می رن. هنوز هم مزون های خونگی کار اصلی دوخت و دوز خودشون رو با این چرخ های خونگی مثل چرخ خیاطی کاچیران یا ژانومه انجام می دن.

چرخ خیاطی برقی-20بافت

چرخ خیاطی الکترونیکی

امروزه دیگه وارد عصر دیجیتال شدیم. پس طبیعیه که چرخ خیاطی دیجیتال هم وجود داشته باشه. این چرخ ها سازوکار مشابه چرخ خیاطی های برقی معمولی رو دارن، اما خیلی از امکانات رو دیجیتالی کردن تا بتونن ظرفیت عملکرد دستگاه رو بالاتر ببرن. به عنوان مثال شما می تونید تعداد خیلی زیادی از برنامه های دوخت رو روی حافظه این چرخ ها بریزید (برخلاف محدودیت برنامه دوخت برای چرخ های برقی)، یا اینکه این چرخ ها خودشون می تون شما رو درباره تنظیمات مناسب دوخت های خاص راهنمایی کنن، یا اگر در حال اشتباه هستید اون را به شما اعلام کنن.

چرخ های دیجیتالی هوشمند هستن و می تونن در قالب یه دستیار دوخت حرفه ای به شما کمک زیادی بکنند. اصولا چرخ های دیجیتال بهترین چرخ خیاطی ها برای افرادی هستن که قصد دارن تازه خیاطی رو شروع کنن.

چرخ خیاطی الکترونیکی-کامپیوتری-20بافت

ویژگی های یک چرخ خیاطی خوب برای تازه کارها

چرخ خیاطی که به عنوان یک خیاط مبتدی خریداری می کنید باید یک سری ویزگی هایی داشته باشه تا بتونه نیازهای شما رو به عنوان یه مبتدی پاسخ بده. بهترین ویژگی هایی که یک مبتدی باید تو زمان خرید چرخ خیاطی دنبالشون بگرده اینا هستن:

·        تنوع برنامه دوخت

چرخ های خیاطی خونگی به صورت اختصاصی برای یه هدف خاص طراحی نشدن. بلکه می تونن کارای زیادی برای شما انجام بدن. زیگزاگ دوزی، لبه دوزی، دوخت جادکمه، گلدوزی، دوخت های تزئینی و غیره همگی برنامه هایی هستن که یک چرخ خیاطی خونگی همه کاره باید بتونه از اونا پشتیبانی کنه. این مسئله برای خیاط های تازه کار خیلی مهمه. چون می تونن با یه چرخ خیلی از دوخت ها رو به شکل ساده انجام بدن تا دستشون بیشتر راه بیفته و حرفه ای تر بشن.

خواندن
چرخ خیاطی زیر چهار میلیون تومان در ۱۴۰۱

·        سرعت دوخت

اینکه چرخ شما قابلیت تنظیم سرعت دوخت داشته باشه خیلی مهمه. خیاطای مبتندی باید بتونن با سرعت های مختلف کارهای دوخت و دوز رو انجام بدن تا کم کم حرفه ای بشن و یاد بگیرن کدوم سرعت مناسب چه دوختیه و لباس ها رو چطوری باید دوخت.

از طرف دیگه با قابلیت تنظیم سرعت دوخت می تونید کار رو با سرعت های پایین تر که کنترل بیشتری روی دوخت دارید آغاز کنید، و بعد کم کم سرعت رو بالا ببرید تا بهش عادت کنید. یادتون باشه چرخ های حرفه ای اغلب سرعت دوخت بالایی دارن.

·        امکانات جانبی

یک سری قابلیت ها و امکانات اضافی هستن که گرچه ضروری نیستن و خیلی از چرخ های حرفه ای نیازی بهشون ندارن، اما بهره بردن از اونها تو بهترین چرخ خیاطی های خونگی، مخصوصا برای مبتدی ها خیلی خوبه. این قابلیت های اضافه به خیاط های تازه کار کمک می کنه تا کار دوخت و دوز رو راحت تر انجام بدن و از خیاطی زده نشن. از جمله اونها هم می تونیم به قابلیت سوزن نخ کن خودکار، سیستم تنظیم فشار پایه، بازویی آزاد متحرک و درجه تنظیم دوخت اشاره کنیم.

·        وزن پایین

چرخ های خیاطی معمولا وزن زیادی دارن و اصولا طراحی شدن تا یک جا قرار بگیرن. اما چرخ های خیاطی خونگی قرار نیست اینطور باشن. به هر حال فضای خونه با کارگاه خیلی فرق داره و خیاط های داخل خونه نمی تونن چرخشون رو برای همیشه یه جا بذارن. به همین خاطره که باید سعی کنید چرخی رو بخرید که وزن سبکی داره و راحت قابل جابجایی هست.

·        سر و صدای چرخ خیاطی

چرخ های خونگی سر و صدای کمتری از چرخ های صنعتی دارن. مخصوصا مدل های جدیدتر. این ویژگی برای خیاط های مبتدی که اوایل، مخصوصا تو مرحله های آزمون و خطا زیاد قراره از چرخ خیاطی استفاده کنن و چندین بار دوخت های مختلف رو انجام بدن خیلی مهمه. چون اگه صدای چرخ زیاد باشه ممکنه بقیه اعضای خانواده اذیت بشن.

۲۰ مدل چرخ خیاطی برای مبتدی ها

بهترین چرخ خیاطی ها برای تازه کارها باید ویژگی هایی داشته باشن که بالاتر به اونها اشاره کردیم. اما کدوم یکی از چرخ خیاطی های موجود این قابلیت ها رو دارن؟

در زیر به نام ۲۰تا از بهترین چرخ خیاطی های مناسب برای خیاطان مبتدی اشاره می کنیم. اگر شما هم تازه خیاطی رو شروع کردید، بهتره بسته به بودجه ای که دارید، یکی از این چرخ ها رو انتخاب کنید:

چرخ خیاطی ژانومه مدل۳۹۳

خرید ژانومه 393

چرخ خیاطی ژانومه مدل ۸۰۲ ژاپن

خرید ژانومه 802

چرخ خیاطی کامپیوتری ژانومه مدل ۱۰۲۰

خرید ژانومه 1020

چرخ خیاطی کامپیوتری ژانومه ژاپن مدل ۶۰۰۰

خرید ژانومه 6000 ژاپن

خرید ژانومه 6000 زاپن

چرخ خیاطی کامپیوتری ژانومه ژاپن مدل ۷۰۰۰

خرید ژانومه 7000 ژاپن

خرید ژانومه 6000 زاپن

چرخ خیاطی کامپیوتری ژانومه مدل ۷۵۰۰

خرید زانومه 7500

خرید ژانومه 6000 زاپن

چرخ خیاطی ژانومه مدل ۷۰۰۰a

خرید ژانومه 7000a

خرید ژانومه 6000 زاپن

چرخ خیاطی مارشال مدل ۱۱۰۰۰MAXخرید چرخ خیاطی مارشال 11000

خرید ژانومه 6000 زاپن

چرخ خیاطی ژانومه مدل ۱۰۴۰

چرخ خیاطی زانومه 1040

چرخ خیاطی کاچیران مدل رز ۲۱۰

قیمت چرخ خیاطی رز 210

چرخ خیاطی کاچیران مدل زیگزاگ ۲۰۱۰

قیمت چرخ خیاطی زیگزاگ 2010

چرخ خیاطی کاچیران مدل زیگزاگ ۲۰۵۰

قیمت چرخ کاچیران 2050

چرخ خیاطی مارشال مدل ۸۹۰۰S max

در ساخت بدنه بیرونی این چرخ خیاطی از جنس فایبر گلاس و ساخت بدنه داخلی از آلومینیوم سبک و بادوام استفاده شد و درب جعبه محکم abs است که باعث دوام بالای این محصول شده است و میتوانید با خیال راحت سالهای زیادی مورد استفاده قرار بدین
در چرخ خیاطی مارشال مدل ۸۹۰۰S max سیستم تنظیم فشار با قابلیت تنظیم چرخ دینام دار به شما این امکان را می دهد تا هر نوع و جنس از پارچه را به راحتی دوخت کنید قاب ماکو نیم دور تمام فلز میباشد. شما با داشتن این چرخ خیاطی زیبا  و پر کاربرد با سرعت موتور ۸۶۰ دور در دقیقه و با کمترین مصرف برق ۸۵ وات بهترین لباسهای مجلسی و خانگی را در سریع ترین زمان ممکن بدوزید وهم در وقت وهم در هزینه صرفه جویی کنید و به اقتصاد خانواده تان کمک کنید
این چرخ خیاطی دارای سوزن نخ کن اتوماتیک میباشد که کار شما را بسیار آسان میکند برای کیفیت در دوخت و درز لباسهایتان از سوزن با سایز ۹ تا ۱۸ در دوخت انواع پارچه از جنس های مختلف جهت دوخت و دوز  و هر نوع گلدوزی پس دوزی تکه دوزی  مورد استفاده قرار بدید

عکس چرخ مارشال 8900

چرخ خیاطی کاچیران مدل یاسمین ۵۰۱

چرخ خیاطی مارشال گلدوزی مدل ۹۵۰ max دارای ۳۶ برنامه متفاوت دوخت شامل انواع گلدوزی، ساده دوزی، دکمه و جادکمه ۴ مرحله ای زیگزاگ  تکه دوزی، لبه دوزی، زیپ دوزی و انواع دوخت بر روی پارچه های مختلف میباشد. چرخ خیاطی دارای قابلیت دوخت دو سوزنه است و یک چراغ ال ای دی جهت دید بهتر و دوخت دقیق تر دارد.
از دیگر ویژگی های این چرخ خیاطی میتوان به سیستم اهرم فشار پایه اشاره کرد که به شما این امکان را میدهد تا انواع پارچه با ضخامت های  مختلف را به راحتی و بدون مشکل بدوزید . سیستم قاب ماکو در این چرخ خیاطی به صورت تمام فلزی می باشد و طول دوخت آن ۴ میلی متر و عرض آن ۵ میلی متر می باشد.جنس بدنه خارجی چرخ خیاطی فایبر گلاس با کیفیت است و وزن آن تنها ۸ کیلو گرم میباشد که به آسانی قابل حمل و نقل می باشد.این چرخ خیاطی قابلیت نصب سوزن از سایز ۹ تا ۱۸ را دارد و دور موتور آن ۸۶۰ دوخت در دقیقه می باشد.این چرخ خیاطی دارای سوزن نخ کن اتومات و دارای جعبه نیز می باشد

عکس چرخ خیاطی مارشال 950

چرخ خیاطی کاچیران مدل ۴۰۸۴

نیولایف ۴۰۸۴ از جمله مدل های خوب کاچیران میباشد ، این محصول علاوه بر ساده دوزی ، سردوزی ، دوخت دکمه و جا دکمه امکان دوخت ۸۴ مدل حاشیه دوزی را نیز برای شما فراهم می آورد امکان تعویض سریع و راحت پایه های دوخت مختلف می باشد از دیگر خصوصیات چرخ خیاطی نیولایف ۴۰۸۴ مجهز به بازوی متحرک و ذارای بازو آزاد جهت دوخت جیب و سجاف شلوار،آستین و سرآستین و ….. مجهز به سیستم نخ قطع کن،دارای ۱۵ نوع حالت تنظیم موقعیت سوزن،قابلیت دوخت گرددوزی تا قطر حداکثر ۱۳۰ میلی متر می باشد

چرخ خیاطی نیولایف۴۰۸۴ با ۲ سال گارانتی شرکت کاچیران و ۵ سال خدمات پس از فروش  در بازار ایران به فروش میرسد.

چرخ خیاطی نیولایف 4084

چرخ خیاطی مارشال مدل ۹۳۵s max

این چرخ خیاطی دارای ۳۶ نوع گلدوزی و طرح بوده و کاربرد های این محصول شامل موارد مختلفی از جمله: دکمه دوزی، ساده دوزی، گلدوزی، تکه دوزی، زیپ دوزی و مادگی می باشد. بنابراین می توانیم نتیجه بگیریم که این چرخ خیاطی بسیار کاربردی می باشد و نیاز های یک خیاط را برای دوخت و دوزی بهتر ومتنوع تر براورده می کند.
در این چرخِ خیاطی اهرم فشار فشار پایه و اهرم کشش نخ وجود دارد که این دو مورد به آسان تر شدن روند کار خیاط کمک شایانی می کند. این محصول قابلیت کار هم به صورت یک سوزنه و هم به صورت دو سوزنه را دارا می باشد. نقطه ی عطف این چرخ خیاطی این است که بر اساس استاندارد های معتبر ملی و بین المللی از جمله: استاندارد CE اروپا، استاندارد جهانی PSE، ایزو ۹۰۰۱، ایزو ۱۴۰۰۰ و… می باشد. تمامی این عوامل گواهی بر این امر هستند که کیفیت ساخت این محصول بسیار بالا و مناسب می باشد.
امروزه و با پیشرفت تکنولوژی، چرخ های خیاطی LED دار بسیار پر طرفدار و پر فروش می باشند. این چرخ خیاطی نیز به چراغ LED مجهز شده است که وجود این چراغ موجب می شود تا خیاط دید و تمرکز بهتری در حین کار داشته باشد. به خصوص در زمان هایی که ممکن است نور مناسب نیز در محیط نباشد، در چنین شرایط هایی، وجود این چراغ بسیار پر کاربرد می باشد.

چرخ خیاطی ژانومه مدل ۸۱۵

چرخ خیاطی ژانومه ۸۱۵ قابلیت دوخت ۲۹ طرح و الگو، و همچنین قابلیت راسته دوزی و دوخت زیگزاگ(۷ و ۸) به عرض عرض ۷ میلیمتر را داشته و مجهز به اهرم تنظیم سرعت نیز می باشد. با قابلیت درجه تنظیم کشش نخ  شما می توانید دوخت انواع پارچه ضخیم تا حریر را براحتی انجام دهید(بوسیله درجه تنظیم کشش نخ میتوانید متناسب با دوخت و جنس پارچه، کشش نخ را تنظیم کنید). دوخت جا دکمه(مادگی) را در دو مرحله انجام می دهد و تکه دوزی ، زیپ دوزی ، مادگی ، لبه دوزی ، دکمه دوزی ، ژرسه دوزی از دیگر قابلیت های این چرخ خیاطی ژاپنی می باشد. بدنه و قطعات این چرخ خیاطی فلزی بوده که موجب استحکام این چرخ خیاطی با کیفیت می شود. از دیگر ویژگی های این چرخ خیاطی می توان به درجه تنظیم فشار پایه اشاره کرد که بروی بدنه دستگاه تعبیه شده است

همچنین این چرخ خیاطی دارای پایه های کوک شل و ماکوی زنجیره دوزی مخصوص دوخت حرفه‌ای بوده و این چرخ خیاطی دارای انواع پایه های دوخت که شامل پایه زیپ دوزی و زیپ مخفی ، پایه پس دوزی یا پاک دوزی، پایه تکه دوزی ، پایه قیطان دوزی ، پایه دوخت دکمه و جادکمه ، پایه لبتو ، پایه مخصوص پارچه های پلاستیکی و نایلونی ، ، پایه ابر دوزی ، پایه و ماکو دوخت زنجیره ای ، فنر پس دوزی و این چرخ خیاطی قابلیت کار با سوزن دوقلو  و دارای ماسوره‌پیچ خودکار و تمام اتوماتیک و مجهز به درجه‌ی تنظیم موقعیت سوزن به‌منظور تنظیم سوزن برای دوخت‌هایی مثل زیپ و  و دارای صدای بسیار کم هنگام عملیات دوخت می باشد.تنها چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه بوده که عرض مادگی آن ۷ میلی متر واقعی می باشد(در مدل های دیگر ژانومه مادگی ۵ میلی متر می باشد)

چرخ خیاطی ژانومه 815 ژاپن

https://www.20baft.com/%DA%86%D8%B1%D8%AE-%D8%AE%DB%8C%D8%A7%D8%B7%DB%8C-%DA%98%D8%A7%D9%86%D9%88%D9%85%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%88%DA%A9-815-PR6860

چرخ خیاطی کاچیران مدل یاسمین ۳۹۳

یاسمین ۳۹۳ با پشتیبانی از طرح های دوخت مختلف برای خیاطان عزیز امکانات اینکه بتواند انواع دوخت را مانند دوخت جادکمه، زیپ، دوخت قیطان، لب تو و دوخت استرچ که برای پارچه های کشی و استرچ کاربرد دارد، داشته باشند را فراهم آورده و در نتیجه خیاطان می توانند با استفاده از این مدل به راحتی هر نوع طراحی را انجام دهند. همچنین این چرخ، امکان دوخت دو سوزنه و سیستم ساده و راحت ماسوره پیچ را هم دارد. مجموع انواع دوخت این چرخ خیاطی ۲۳ طرح است. بدنه یاسمین ۳۹۳ آلمینیومی سبک و محکم است. این دستگاه می‌تواند عرض دوخت ۰ میلی متر تا ۵ میلی‌متر و طول دوخت ۰ میلی متر تا ۴ میلی‌متر را انجام دهد. یکی از دلایل این که کار با این دستکاه بسیار راحت است، پدال الکترونیکی آن است.

چرخ خیاطی کاچیران مدل رز ۲۳۰پلاس

میزان برق مصرفی در این چرخ خیاطی برابر با ۲۲۰ ولت می باشد. این رقم نشان می‌ دهد که موتور این محصول از قدرت و سرعت بسیار بالایی برخوردار است. چه بسا که سرعت‌ موتور این چرخ خیاطی نیز برابر با ۷۵۰ دور در دقیقه است که میزان بسیار بالایی بوده و در نتیجه شما می توانید به سرعت به دوخت و دوز لباس های مختلف به وسیله ی این چرخ خیاطی بپردازید.بدنه ی چرخ خیاطی کاچیران مدل رز ۲۳۰ پلاس سفید است و این رنگ کاملا ثابت بوده و در اثر رطوبت و گذر زمان هرگز کدر و یا زرد نخواهد شد. جنس بدنه ی بیرونی این چرخ خیاطی از پلاستیک مقاوم ABS تشکیل شده است که در برابر ضربه ها و فشار های مختلف مقاومت بسیار بالایی دارد. جنس بدنه ی داخلی این محصول نیز از آلومینیوم تشکیل شده است که بسیار مقاوم است. روی بدنه ی این چرخ خیاطی یک عدد چراغ LED تعبیه شده است که وجود این چراغ کمک می‌ کند تا خیاط ها بتوانند با دقت و تمرکز بهتری به دوخت و دوز بپردازند.‌ به خصوص در مواقعی که نور کمی در فضا حاکم است، وجود این چراغ می‌تواند بسیار مفید باشد.نکته ی بعدی در مورد این محصول این است که این چرخ خیاطی بر اساس استاندارد های ملی و بین‌ المللی تولید شده است. در نتیجه می‌ توانیم بگوییم که کیفیت ساخت فوق‌ العاده بالایی دارد. طول دوخت در این چرخ خیاطی ۰ تا ۴ میلی متر و عرض دوخت هم ۰ تا ۵ میلی متر می باشد. کاربرد های این محصول شامل موارد مختلفی از جمله ساده دوزی، گلدوزی، زیگزاگ، تیکه دوزی، دوخت پارچه ضخیم، دوخت پارچه نازک، دوخت دکمه و جا دکمه و سردوز است. بنابراین این چرخ خیاطی کاربرد بسیار زیادی دارد و برای خیاط های حرفه ای و حتی مبتدی می‌ تواند مفید واقع شود

چرخ خیاطی کاچیران مدل رز 230پلاس

https://www.20baft.com/%DA%86%D8%B1%D8%AE-%D8%AE%DB%8C%D8%A7%D8%B7%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%DA%86%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%AF%D9%84-%D8%B1%D8%B2-230%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3-PR6858

چرخ خیاطی کاچیران مدل الیزابت ۸۳۰ پلاس

چرخ خیاطی کاچیران مدل الیزابت ۸۳۰ پلاس امکان دوخت۳۲ نوع طرح از قبیل دوخت ساده ،دوخت زیگزاگ(هفت و هشتی)،دوخت پس دوزی،دوخت مادگی(در ۴ مرحله)،دوخت ساده سوزن کنار و ……………… می باشد.این چرخ خیاطی با توجه به سبک بودن دارای لرزش و صدای بسیار کمی داشته و عرض دوخت این چرخ خیاطی ۵ میلی متر بوده و طول دوخت آن نیز ۴ میلی متر می باشد.امکان انتخاب دوخت در بدنه سمت راست چرخ خیاطی که در مکان مناسبی قرار گرفته  است.در ساخت بدنه بیرونی این چرخ خیاطی از جنس فایبر گلاس و ساخت بدنه داخلی از آلومینیوم سبک و بادوام استفاده شد و درب جعبه محکم abs است که باعث دوام بالای این محصول شده است و میتوانید با خیال راحت سالهای زیادی مورد استفاده قرار دهید. چرخ خیاطی کاچیران مدل elizabet 830 مجهز به مکانیزم ماسوره پر کن و قابلیت تنظیم کشش نخو همچنین قابلیت تغییر موقیعت سوزن نیز می باشد از دیگر قابلیت این چرخ خیاطی دوخت سرقائمی(دوخت معکوس )نیز می باشد.مجهز به دوخت معکوس و سرقائمی و چراغ ال ای دی نیز می باشد.مجهز به سیستم دوخت سوزن وسط و سوزن کنار که این ویژگی در تمامی چرخ خیاطی های مدل زیگزاگ وجود دارد

https://www.20baft.com/%DA%86%D8%B1%D8%AE-%D8%AE%DB%8C%D8%A7%D8%B7%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%DA%86%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%B2%D8%A7%D8%A8%D8%AA-830-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3

جمع بندی

به عنوان یک خیاط مبتدی باید چرخی بخرید که بتونه انواع مدل های دوخت را برای شما انجام بده و تقریبا تمام نیازهای شما را برطرف کنه. افراد مبتدی، تا زمانی که دستشون کاملا تو خیاطی راه نیفتاده، بهتره سراغ مدل های حرفه ای نرن. چون در این صورت هم باید هزینه زیادتری رو متحمل بشن، و هم اصولا درست کار کردن با اون چرخ رو بلد نیستن. پس بهتره برای شروع، بهترین چرخ خیاطی برای مبتدی ها، چرخ خیاطی های خونگی از جمله چرخ خیاطی ژانومه متوسط رو به بالا هستن. با بررسی قیمت چرخ خیاطی ژانومه می توانید با توجه به بودجه خود بهترین گزینه را برای هدفتان خریداری نموده و استفاده کنید.