قیمت ماسک پرستاری سه لایه

 

ماسک بهداشتی چیست؟

ماسک اسمی که در این روزها برروی همه زبان ها افتاده است، همان تکه پارچه کوچک کش داری که با انواع مختلف برروی صورت افراد دیده میشود و حتی مواقعی نیز مجوز ورود افراد به مکان های مختلف است.

حال در این شرایط تولید انواع ماسک اعم از پارچه ای، فیلتردار، ۳لایه، طرح‌دارو غیره . . .  نیز آنچنان رواج یافته است که به یک تجارت جدید و بزرگ تبدیل شده است. محصولاتی که قیمتشان مانند دیگرمحصولات و کالاهای اساسی دیگر دستخوش تغییرات و نوسانات بازار است.

خرید ماسک پرستاری

ماسک پرستاری

و اما ماسک پرستاری ، ماسکی که مقاومت و کیفیت آن، آنچنان اهمیت دارد که برای ساخت آن از دستگاه های پرقدرت و هوشمند استفاده میشود که کوچکترین ایرادی درآن دیده نشود. همانطور که از نام آن پیدا است، این ماسک اکثرا توسط پرستاران و پزشکان استفاده میشود اما در شرایط بستری بودن بیماران کرونا در بیمارستان روند استفاده از این ماسک ها چنان زیاد شده است که کیفیت و سه لایه بودن آن ها نیز توسط ناظران خبره زیرنظر است زیرا قرار است ازانتقال بیماری جلوگیری کندو حافظ جان پرستاران باشد.

تفاوت ماسک پرستاری و فیلتردار چیست ؟

ولی سوال اصلی اینجاست که چه تفاوتی بین ماسک پرستاری یا مدیکال، ماسک فیلتردار و ماسک پارچه‌ای است؟
جواب این سوال نهایتا مربوط به ورود و خروج هوا از طریق فیلتر ماسک است.

در ماسک پارچه ای معمولی، فقط از یک یا دولایه پوشاننده و بدون فیلتر استفاده میشود که دربرابر ویروس مقاومت ندارد.
درماسک فیلتردار کیفیت ساخت و چندلایه بودن آن حفظ شده است ولی مناسب استفاده در بیمارستان مخصوصا درمقابل بیماران کرونا نیست زیرا احتمال ورود ویروس و هوای ناپاک از طریق فیلتر به ریه فرد زیاد است.
درماسک پرستاری سه لایه بودن نیز باید حفظ شود و بهترین نوع برای استفاده در بیمارستان است زیرا کل صورت، تقریبا از زیرچشم و روی بینی تا زیرفک را میپوشاندو هیچگونه محفظه ای روی آن قرار ندارد و از ورود ویروس جلوگیری میکند به طور کلی ویژگی های مهم ماسک پرستاری استرلیزه بودن، سه لایه بودن،پوشش کامل ۳۶۰ درجه و تنفس راحت آن میباشد.

خرید ماسک پرستاری عمده

فیلتر ماسک چیست و چگونه کار میکند ؟

همانطور که گفتیم هرماسک بهداشتی باید دارای فیلتر باشد. فیلتر ها در انواع مختلف هستند که رایج ترین آنها سه لایه اصلی بدنه ماسک پرستاری است و نوع دوم آن فیلتر هایی به نام سوپاپ که بر روی ماسک نصب میشوند. در ادامه نوع عملکرد فیلتر ماسک پرستاری را مطالعه کنید.

خواندن
تفاوت اتو سیمرغ و سیلتر+ویدئو✅

فیلتر و سوپاپ تولید ماسک فیلتردار مدل F1 را در اینجا ببینید


 

منظور ازسه لایه بودن ماسک چیست ؟

مواد اولیه تولید ماسک پرستاری سه لایه پارچه خاص با ویژگی های منحصربه فرد است که اولین لایه بیرونی لایه بدون دوخت ضد آب است که مانع از ورود رطوبت و مایعات به داخل میشود.
لایه دوم لایه ای است که طراحی الیاف آن هوای ورودی را فیلتر و تصفیه میکند و مانع از ورود غبار و خاک و دود به داخل میشود وهمچنین لایه سوم که لایه نازک و لطیف است و برروی صورت قرار میگیرد جنس این لایه طوری است که از ایجاد هرگونه خارش و مزاحمت روی پوست فرد جلوگیری میکند در آخر نیز یک بند کشی برای جایگذاری روی صورت و یک صفحه کوچک میلیمتری نیز بر روی قسمت بالایی ماسک قرار گرفته که ماسک را بر روی بینی نصب میکند. 

ساختمان اصلی ماسک پرستاری از سه لایه است که در تصویر زیر مشاهده میکنید.
هر ۳ این لایه ها با دقت بالا بر روی هم دوخته میشوند همچنین کش آن نیز به صورت دوخت آلتراسونیک به ماسک متصل شده تابه راحتی جدا نشود.

فرق ماسک فیلتردار و پرستاری

خرید ماسک پرستاری استاندارد(پرس شده) با تخفیف ویژه

نحوه تولیدماسک پرستاری چگونه است ؟

درتولید ماسک پرستاری با کیفیت از دستگاه التراسونیک استفاده میشود، دستگاه التراسونیک ماشین دوختی است که از تکنولوژی دوخت بدون نخ بهره میبرد. از ویژگی های دستگاه دوخت بدون نخ این است که ۲ لایه مورد نظربرای دوخت توسط یک صفحه و یا غلتک با استفاده از امواج صوتی برروی هم پرس میشودو هیچگونه درز و سوراخ اضافی باقی نمیماند در صورتی که اگر با چرخ خیاطی دوخته شود سوراخ هایی حاصل از برخورد سوزن و لایه ایجاد شده که باعث میشود آن ماسک غیراستاندارد باشد.

 

خواندن
چه لوازمی برای آموزش خیاطی نیاز هست؟

ماسک فیلتر دار

 

دستگاه کش زن ماسک پرستاری

در ویدئوی زیر قسمتی از مراحل تولید ماسک پرستاری را تماشا کنید.

 

 

 

دستگاه تولید بدنه ماسک پرستاری

در ویدئوی زیر قسمتی از مرحله تولید بدنه ماسک پرستاری را تماشا کنید.