اتو بخار سیلتر ایرانی از محصولات مونتاژ شده توسط کشور ایران است. انواع اتو سیلتر ایرانی درست همانند این محصول از برند ترکیه با کیفیت بسیار بالا ساخته و تولید می‌شوند. این اتوها قابلیت اتوکشی برروی انواع پارچه را دارند . و با داشتن روکش محافظ برروی کفی آن‌ها از آسیب به هر نوع جنس از پارچه جلوگیری می‌کنند و به خوبی از آن محافظت می‌کنند. این محصول یکی از باکیغیت ترین و بادوام ترین محصوللات داخلی است که مشابه با محصول ترکیه ساخته می‌شود. اتو کشی با این اتو کاربری بسیار آسان و راحتی دارد. اتو بخار سیتلر ایرانی دارای دو قسمت اصلی بدنه و قسمت بخار یعنی محفظه می‌باشد. اتو سیلتر یکی از انواع اتوهای محبوب در بازار این دستگاه‌ها است. تمامی کارگاه‌ها و خشکشویی‌ها به استفاده از یک اتوی بادوام و با کیفیت نیاز دارند.

این اتو گزینه‌ای بسیار مناسب و پیشنهادی برای استفاده بلند مدت در کارگاه‌ها و سایر مصارف است. اتو بخار سیتلر ایرانی یکی از محصولاتی است که با کیفیت بسیار بالا مشابه نمونه ترکی ساخته شده و دوام مناسب و خوبی دارد. استفاده از این اتو در لاین‌های اماده سازی محصولات برندهای پوشاک بسیار پر کاربرد است و سرعت و دقت کار را تا حد قابل توجهی بالا می‌برد. در این مقاله با ۲۰ بافت همراه باشید تا با هم به معرفی و بررسی ویژگی‌های این اتوی محبوب و باکیفیت بپردازیم.

خواندن
لیست قیمت اتو مخزن دار

درباره اتو بخار سیتلر ایرانی

درباره اتو بخار سیتلر ایرانی
درباره اتو بخار سیتلر ایرانی

اتو بخار سیلتر ایرانی در ایران مونتاژ می شود که نمونه آن در ترکیه نیز تولید تولید میشود که از نظر ظاهری و کارایی خیلی به هم شبیه هستند. و طرفداران زیادی هم دارد. یکی از ویژگی های این اتو سیستم بخار خودکار آن می باشد که به محض روشن شدن اتو خیلی سریع داغ می شود و می‌توان از آن استفاده کرد. برای رفع نگرانی برق افتادن لباس که موقع کار با اتو پیش می آید این اتو با داشتن محافظ نسوز در کف آن این مشکل را رفع کرده و شما می‌توانید بدون هیچ نگرانی لباس خود را بدون برق افتادن اتو بزنید.

به دلیل داشتن همین محافظ نسوز می توانید بدون نگرانی هرنوع پارچه ای از ضخیم تا نازک را بدون برق انداختن و  آسیبی به راحتی اتو بزنید. این اتو که در ایران مونتاژ می شود نسبت به اتو مشابه ترکیه از نظر کارایی قدرت بسیار بالایی دارد. موقع استفاده بخار اتو با قدرت بالایی بخش می شود و می توانید در زمانی کم هر نوع لباسی را بدون خستگی صاف و بدون چروک کنید. میزان بخار دهی اتو بخار سیتلر ایرانی بسیار بالاست و قابل استفاده به صورت با بخار و بدون بخار را نیز دارد. جنس کفی این اتو بسیار مناسب است و برای انواع پارچه با جنس‌های مختلف بسیار مناسب است. استفاده از این اتو در انواع مختلف کارگاه‌ها و تولیدی‌ها بسیار مورد استقبال واقع شده است.

خواندن
تفاوت اتو سیلتر اصل ترکیه با اتو سیلتر ایرانی

ویژگی‌های اتو بخار سیلتر ایرانی

اتو بخار سیتلر ایرانی
اتو بخار سیتلر ایرانی

اتو بخار سیلتر ایرانی از محصولات مونتاژ شده در ایران است که کیفیت بالا و طبق استانداردهای بین المللی ساخته شده است. مونتاژ و تولید این محصولات درست همانند محصول ترکیه انجام شده است و ویژگی‌های بسیار خوبی دارد. این اتو بخار دارای یک مخزن استیل ضد رسوب و زنگ است که دوام آن را بسیار بالا می‌برد و احتمال خراب شدن محفظه بخار را تا حد قابل توجهی کم می‌کند. اتو کشی با استفاده از این اتو بسیار آسان است و اتوکشی انواع پارچه با آن به راحتی امکان پذیر است. همچنین به دلیل دارا بودن مخزن آب سه و نیم لیتری مناسب برای استفاده در کارگاه‌ها می باشد. پخش بخار خودکار به اتو این قابلیت را می‌دهد تا به مدت زمان یک ساعت و نیم بدون وقفه بتوان از آن استفاده کرد. که ویژگی بسیار مناسبی برای استفاده در مصارف مختلف است.

این اتو به صورت خودکار گرما و حرارت دهی را کنترل می کند به طوری که هر بار احتیاج به تنظیم مجدد آن در موقع استفاده از آن نمی‌باشد. از ویژگی‌های مثبت این اتو می‌توان به دارا بودن لایه محافظ در کفی اتو است که از سوزانده شدن و برق افتادن سطح پارچه جلوگیری و مخافظت می‌کند. همچنین با یک سیستم اتوماتیک، این اتو از گرم شدن بیش از حد آن جلوگیری می‌کند و آن را کاملا تنظیم می‌کند تا پارچه آسیب نبیند. اتوکشی انواع پارچه با متریال مختلف با اتو بخار سیلتر ایرانی به احتی امکان پذیر است و گرما و بخار دهی قابل تنظیم و قوی دارد که مناسب برای انواع پارچه است. تنظیم گرما و بخار در این اتو به صورت اتوماتیک قابل انجام است تا آسیبی به پارچه وارد نشود. همچنین این سیستم به سرعت انجام کار کمک بسیار زیادی می کند.

درباره اتو بخار سیتلر ایرانی-20بافت

مزایای اتو بخار سیلتر ایرانی

اتو بخار سیلتر مونتاژ ایران، با توجه به تمام ویژگی‌ها و قابلیت هایی که دارد از چند مزیت ویژه برخوردار است که به آنها اشاره می کنیم:

کیفیت کار بالا

اتو بخار سیلتر ایرانی با دقت، ظرافت و کیفیت بسیار مطلوبی ساخته شده که وظیفه نهایی خود را به خوبی انجام می دهد. با استفاده از این اتوبخار مخزن دار، تمام چین و چروک های انواع پارچه ها با کیفیت تمام از بین می روند و پارچه صاف می شود.

وزن سبک

اتو وسیله ای است که باید به صورت مداوم از آن استفاده کنید. بنابراین اگر اتو، و مخصوصا اتو مخزن دار فلزی، سنگین باشد به مچ دست شما فشار می آورد و اذیتتان می کند. وزن سبک اتو بخار سیلتر ایرانی باعث می شود تا کار طولانی مدت با آن شما را خسته نکند و کارایی آسانی داشته باشد.

اتو کشی عمودی

بیشتر اتوهای بخار سیلتر ایرانی از قابلیت اتوکشی عمودی برخوردارند. این قابلیت به شما اجازه می دهد تا بتوانید با بخاردهی لباس های آویزان، آنها را اتو کرده و در کمترین زمان ممکن، چین و چروک های سطحی آن را در مرحله قبل از تحویل بگیرید. علاوه بر اینکه با استفاده این قابلیت می توانید پرده های خود را بدون نیاز به باز کردن، در حالت عمودی اتو کنید.

ایمنی بالا

قابلیت خاموش شدن خودکار در اتو بخار سیلتر ایرانی باعث شده تا ایمنی استفاده از این دستگاه بسیار بالا برود. این قابلیت حالت های تنظیم مختلفی دارد که برای شرایط مختلف در نظر گرفته شده اند. به عنوان مثال اگر برای مدتی فرآیند اتو کشی قطع شود، دستگاه به صورت خودکار خاموش می شود تا مانع از سوختگی پارچه یا آتش سوزی گردد.

قابلیت کنترل دما

قابلیت optimal TEMP که منحصر به اتوهای بخار مخزن دار سیلتر ایرانی است، به شما امکان کنترل دمای اتو بر اساس نوع پارچه را می دهد تا اتوکشی را به بهترین شکل ممکن انجام دهید و از برق افتادگی یا سوختگی سطح پارچه جلوگیری نمایید.

خواندن
راهنمای رسوب زدایی اتو سیلتر

تفاوت‌های اتو بخار سیلتر ایرانی و ترکیه

اتو بخار سیلتر ایران و ترکیه  شباهت های زیادی از نظر کارایی و ظاهری با هم دارند اما قسمت هایی که با هم فرق دارند. در ادامه تفاوت و شباهت‌های این دو محصول را توضیح می دهیم. قسمت پرشر و شیر برقی اتو در هر دو محصول کاملا مشابه هم هستند و از این نظر تفاوتی ندارند. یکی از تفاوت‌های این دو محصول در المنت موجود در دیگ آن‌هاست که در محصول ترکیه دارای فیوز قطع کننده حرارتی است و در نوع ایرانی این بخش به صورت دستی کار می‌کنذ.  قطعات به کار رفته در این اتو بخارها ایتالیایی است مانند شیر برقی اتو سیلترکه ایتالیایی می باشد. بیشترین تفاوت این دو اتو در قطعات داخلی آن‌ها است و از لحاظ قدرت بخار دهی اتوی ایرانی بهتر است. و همچنین اتوی ایرانی رسوب کمتری می گیرد که مزیت بسیار خوبی برای سالم ماندن محفظه بخار در مدت استفاده طولانی است.

متریال استفاده شده در جنس دیگ این دو اتو بخار از آلومینیوم بسیار با کیفیت می باشد. یکی از موارد قابل توجه در تفاوت‌های این دو محصول گارانتی و ضمانت خرید است که در محصول ایرانی تا شش ماه ضمانت شامل خرید می‌شود اما در برند ترکیه ضمانتی وجود ندارد. همچنین قیمت محصول ایرانی نسبت به کیفیت بالای آن بسیار مناسب‌تر از برند ترکیه است که خرید را برای تمام کاربران آسان می‌کند. گرم شدن اتو در اتوی ایرانی در مدت زمان حدودا هشت دقیقه طول می‌کشد اما در برند ترکیه حدودا پنج دقیقه زمان نیاز است تا اتو گرم شود. اما قدرت اتوی ایرانی بسیار بیشتر از محصول ترکیه است که به اتو کشی بهتر کمک می‌کند. از لحاظ ویژیگ‌های ظاهری و فنی این دو اتو شباهت‌ها و تفاوت‌های مختلفی دارند. برای بررسی دقیق‌تر می‌توانید از مشاوره افراد متخصص این زمینه و تجربیات آن‌ها بهره‌مند شوید.

مشخصات اتو سیلتر ایرانی

مشخصات فنی اتو بخار سیتلر

اتو بخار سیلتر ایرانی طبق آخرین استانداردهای ce اروپا و استاندارد پی اس ای ساخته و تولید شده است. اتوی مونتاژ ایران قدرت بخار بیار بالایی دارد و تا ساعت‌های طولانی می‌توان از آن استفاده کرد. این اتوی ایرانی امکان رسوب بسیار کمی دارد زیرا قسمت کفی آن مسیری صاف دارد و مزیتی عالی برای خراب نشدن محفظه بخار در طولانی مدت است. تنظیم گرما در این اتو به صورت کاملا اتوماتیک انجام می‌شود که سرعت کار را بسیار بالا می‌برد. مصرف انرژی اتو بخار سیلتر ایرانی بسیار کم است و قدرت مصرف برق آن ۱۶۰۰ وات و ولتاژ ورودی این اتو ۲۲۰ ولت می باشد. شیز برقی و اجزای اتو بخار سیلتر ایرانی ساخت کشور ایتالیاست و کیفیت بالایی دارد. در عین حال قیمت این اتو در بین محصولات هم رده با وجود کیفیت بالایی که دارد بسیار مناسب است.

از دیگر مشخصات فنی این اتو می‌توان به دارا بودن یک صفحه نمایش برای نشان دادن اطلاعات مورد نیاز جهت تنظیم و کنترل اتو اشاره کرد. همچنین این اتو قابلیت کار تا حدود دوساعت را به طور مداوم دارد که مزیت بیار خوبی در مصارف کارگاهی این اتو می‌باشد. از نظر مصرف انرژی نیز این اتو جزو دستگاه‌های کم مصرف است که ویژگی بسیار مثبتی به حساب می‌آید. ویژگی‌های فنی این اتو شباهت بسیار زیادی با نسخه ترکیه دارد و در برخی موارد بسیار بهتر از آن است. بدنه این اتو از قطعات باکیفیت ساخته شده و کفی آن دارای روکش تفلون است.

استفاده از این اتو در تمامی کارگاه‌ها در لاین‌های اتوکشی قابل استفاده است و کاملا مناسب برای تولید کنندگان انواع لباس و پوشاک می‌باشد. جنس متریال قسمت داخلی اتو بخار سیلتتر ایرانی بسیار مناسب و با کیفیت بالاست و دوام و کارایی خوبی دارد. تجربیات کاربران نشان دهنده کیفیت بالا و کاربری مناسب این اتو است.

خواندن
لیست قیمت بروز انواع اتو سیلتر

سخن پایانی

اتو بخار سیلتر ایرانی یکی از  محصولات با کیفیت مونتاژ ایران است که فروش بسیار بالایی دارد. این محصول کاملا شبیه محصول ترکی ز برند سیلتر تولید شده اما تفاوت‌هایی نیز با آن دارد. یکی از ویژگی‌های این اتو سیستم بخار دهی با قدرت بالا و کیفیت ساخت مناسب آن است. قیمت اتو سیلتر ایراننی نسبت به رقیبان هم رده خود مناسب تر است اما کارایی و کیفیت قابل رقابتی دارد. دو محصول از برند ترکیه و ایران هر دو شباهت و تفاوت هایی دارند که با بررسی آن‌ها می‌توانید انتخاب مناسب تری داشته باشید. محصولات ساخت ایران و حتی منتاژ شده کفست بسیار خوبی نسبت به رقبای خود دارند و قابل قیاس با برندهای مشهور می‌باشند.

قطعات محصول ایرانی تمام ساخت کشور ایتالیا بوده و از دوام خوبی برخوردار هسند. کارکردن با این اتو برای تمامی افراد مناسب است و توان آن برای ساعت‌ها استفاده مناسب است. این اتو مناسب برای استفاده برروی انواع پارچه با جنس و ضخامت مختلف است که یک ویژگی بیار خوب برای آن به حساب می‌آید. احتمال رسوب در محصول ایرانی بسیار کمر است و در عین حال قدرت بخار دهی بسیار بیشتری نسبت به برند ترکیه دارد. از نظز ظاهر این محصول با محصول ساخت ترکیه بسیار به یکدیگر شبیه هستند.

اما از نظر قسمت‌های داخلی تفاوت‌هایی نیز با یکدیگر دارند که پیش‌تر به آن‌ها پرداختیم. خرید اتو بخار سیلتر ایرانی یکی از گزینه‌های پیشنهادی برای کسانی است که در پی خرید ااتوی صنعتی برای کارگاه و یا مزون خیش هستند. این اتو با وجود کیفیت بالا قیمت بسیار مناسبی دارد و کار با آن راحت است. جهت خرید انواع اتو سیلتر و محصولات خیاطی و چرخ خیاطی‌های صنعتی می‌توانید به فروشگاه بزرگ ۲۰ بافت مراجعه کنید.