کارخانه  شرکت جان و مه تولید کننده چرخ خیاطی با نام جانتک در ایران میباشد. این کارخانه برای اولین بار در سال ۹۶ شروع به کار کرده که در کوتاه زمانی از شروع تولید به دلیل قابلیت بسیار بالای  چرخ خیاطی ها و قیمت مناسب آن ها تبدیل به فروش اول چرخ خیاطی ایران گردیده شده است. حتی این شرکت موفق به صادرات تکنولوژی ساخت بدنه چرخ خیاطی به بزرگترین سازندگان چرخ خیاطی جهان گردیده است.در این مقاله قصد داریم درباره چرخ خیاطی جانتک (ژانومه ساخت ایران) توضیحاتی را به شما عزیزان ارائه دهیم

چرخ خیاطی جانتک ساخت کدام کشور است؟

شرکت چرخ خیاطی جانتک یکی از اولین تولید کنندگان چرخ خیاطی تحت عنوان برندی ایران در سطح کشور و سراسر جهان است و کیفیت آن محصولات جانتک را به برندی مطرح در سطح بین المللی تبدیل کرده است.

چرخ خیاطی جانتک ساخت ایران-20بافت

این شرکت هر ساله به ارتقاء کیفیت تولیدات خود می افزاید و محصولات خود را با آخرین استاندارد های بین المللی تولید می کند و از بهترین و باکیفیت ترین متریال برای تولیدات خود استفاده می کند. این شرکت  از سال شروع کار خود به سرعت مورد استقبال مردم و افراد متخصص قرار گرفته و توانست به برندی مطرح در صنعت چرخ خیاطی تبدیل شود. شرکت جان و مه جزو برند های درجه یک در صنعت دوخت و دوز است. مردم ایران از محصولات جانتک استقبال بسیاری کرده‌اند.

خواندن
لیست قیمت آنلاین چرخ خیاطی خانگی

معرفی محصولات

برند چرخ خیاطی‌ جانتک به تولید و توسعه انواع چرخ خیاطی پرداخته است. محصولات این برند مناسب برای استفاده خانگی و کارگاهی است. این محصولات بسیار پیشرفته اند و کار را برای کاربران بسیار آسان و راحت کرده است.

ویژگی های عمومی چرخ خیاطی های جانتک

چرخ خیاطی جانتک ۳۲کاره

از ویژگی های عمده چرخ خیاطی های جانتک می توان به موارد زیر اشاره کرد توانایی پس دوزی ، ژرسه دوزی ، دکمه دوزی ، زیپ دوزی و لبه دوزی، زیگزاگ و ….. و قابلیت دوخت دکمه و جا دکمه در ۴ مرحله و ساخت بدنه بیرونی از جنس ABS، همچنین ۳۲ مدل تنوع دوخت، حاشیه دوزیعرض دوخت ۵ میلیمتر و دور دوزی ۸۶۰ دوخت در دقیقه و طول دوخت ۴ میلیمتر.

همچنین این چرخ خیاطی توانایی دوخت پارچه های ضخیم و نازکساخت بدنه داخلی از جنس آلومینیوم سبک، مستحکم و قابلیت دوخت های حلقوی (باز و آزاد) جهت دوخت دور آستین و دمپا شلوار و قابلیت نصب انواع سایز سوزن های ۹ الی ۱۸ برای انواع پارچه ها و دوخت ها و مجهز به سوزن نخ کن اتوماتیک، دارای سیستم فشار پایه برای پارچه ، باضخامت های متفاوت، درب جعبه محکم از جنس ABS ،قابلیت گلدوزی و تکه دوزی و قابلیت دوخت توپر،قابلیت دوخت ساده و زیگزاگ،سیستم قاب ماکو نیم دور تمام فلز می باشد

خواندن
لیست قیمت چرخ خیاطی جانتک (ژانومه ساخت ایران)

انواع دوخت چرخ خیاطی

از جمله قابلیت های دوخت چرخ خیاطی های جانتک می توان به انواع دوخت ساده , زیگزاگ , گلدوزی , تیکه دوزی , پارچه های ضخیم , پارچه های نازک , زیپ , دکمه و جا دکمه , پس دوزی و… اشاره کرد.و دارای پایه هایی برای چین پلیسه،جاددکمه،لبه دوزی،لب تا،پس دوزی،گلدوزی،زیپ دوزی،قیطان دوزی،دکمه،راسته دوزی می باشد.

کارایی چرخ خیاطی جانتک

از ویژگی های اصلی چرخ خیاطی های جانتک، قیمت مناسب , قابلیت تغییر عرض گلدوزی و طول گلدوزی و سوزن نخ کن اتوماتیک اشاره کرد. محصولات این شرکت کارایی بسیار بالا و متنوعی دارند. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به ظاهر بسیار زیبای آن اشاره کرد.

آدرس دفتر مرکزی جانتک

آدرس دفتر مرکزی برند جانتک و تعمیرگاه مرکزی در تهران خیابان جمهوری بین اردیبهشت و ۱۲فروردین پ۱۰۴۷ ساختمان مرکزی جانتک است.

فروش چرخ خیاطی های جانتک

محصولات برند چرخ خیاطی‌ جانتک فروش بالایی در بین محصولات هم رده خود دارد. همچنین بدلیل کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب نظرات مثبت بسیاری دریافت کرده است.محصولات برند جانتک تماما دارای دوام بسیار بالا هستند به طوری که پس از سال ها دچار خرابی نمی شوند و نیاز به تعمیر ندارند. همچنین این محصولات از متخصصان حرفه ی دوخت، نقد های مثبت بسیار زیادی دریافت کرده است.

فروش ویژه چرخ خیاطی جانتک

مدل های ارزان و اقتصادی  جانتک

برند چرخ خیاطی جانتک به فکر اقتصاد کشور و همچنین در صدد تولید محصولات به صرفه برای مردم است. شرکت جانتک به تولید محصولاتی با قیمت مناسب و کیفیت می‌پردازد. همچنین این محصولات از رقیبان خارجی خود پیشی گرفته‌اند. این برند به سرعت محبوبیت زیادی بدست آورد. این طرح سبب تولید دو نوع چرخ خیاطی شد. چرخ خیاطی اقتصادی و چرخ خیاطی کامل. که خریداران با توجه به مصرف خود و قیمت و امکانات، انتخاب مناسب و  کاملا اقتصادی داشته باشند.که این طرح در راستای تولید ملی در کشور شروع به عرضه این دو نوع چرخ خیاطی در سطح کشور شد.

خواندن
لیست قیمت بروز انواع چرخ خیاطی ژانومه

خدمات و گارانتی شرکت جانتک

تمامی محصولات برند جانتک دارای خدمات پس از فروش، ضمانت کیفیت هستند. و همچنین گارانتی سه ساله شرکت نگین جان و مه و گارانتی تعویض ۶ ماهه این شرکت می باشند. و شرکت جانتک به تمامی خریداران محصولات خود را کاملا تضمین می کند زیرا از کیفیت محصولات خود مطمئن است و تمامی محصولات  این برند از گارانتی و خدمات پس از فروش برخوردارند.

کیفیت چرخ خیاطی جانتک

برند جانتک تمامی محصولات خود را با بهترین متریال تولید کرده است. و همچنین دوام بسیار بالایی دارند.جنس بدنه چرخ خیاطی جانتک از فایبر گلاس و قسمت داخل آن از آلمینیوم بسیار با کیفیت است. به دلیل وزن مناسب این محصول و اصطحکام بالای آن جابه جایی و حمل و نقل این چرخ خیاطی بسیار راحت و مطمئن است.جنس ماکوی چرخ به صورت نیم دور تمام فلز ضد زنگ است که بسیار با کیفیت است.این چرخ خیاطی دارای دربی محکم برای محافظت در برابر ضربه در هنگام جابه جایی است که بسیار مقاوم و مستحکم است. این شرکت از پیشرفته ترین تکنولوژی‌ در محصولات خود استفاده کرده است. حتی این شرکت موفق به صادرات تکنولوژی ساخت بدنه چرخ خیاطی به بزرگترین سازندگان چرخ خیاطی جهان گردیده است.

فیلم پرفروش ترین چرخ خیاطی جانتک<

/h2>

سخن پایانی

برند چرخ خیاطی جانتک در ایران در سال ۹۶ شروع به تولید و عرضه محصولات خیاطی شد. این برند با ارائه محصولات با کیفیت در همان ابتدا با استقبال بسیار زیادی روبه‌رو شد. از جمله اهداف این کارخانه تماما ایرانی عرضه محصولات با کیفیت خود در سطح جهان در تمامی کشورهاست که امروزه موفق به فروش و صادر کردن محصولات خود نیز شده است. محصولات این برند در رقابت با برندهای مطرح دیگر کاملا قابل مقایسه است و جایگاه خوبی در بین تولید کنندگان چرخ خیاطی پیدا کرده است.

چرخ خیاطی‌های این برند مناسب برای تمامی اقشار طراحی و تولید شده است و دارای رده بندی در قیمت‌های مناسب مختلف و با کارایی مناسب است. محصولات برند جانتک از جمله محصولات بسیار محبوب در بین خیاطان و کارگاه‌های خیاطی و تولیدی‌ها می‌باشد. برای خرید و مشاوره خرید محصولات جانتک میتوانید به وبسایت فروشگاه آنلاین ۲۰ بافت مراحعه کنید تا با مشاوره افراد حرفه‌ای انتخاب بسیار مناسبی داشته باشید.