چرخ های خیاطی صنعتی مثل ماشین های مسابقه ای هستن. یعنی وسیله های حرفه ای هستن که برای پاسخ دادن به نیازهای صنعتی طراحی شدن. چرخ های صنعتی که بیشتر تو کارخانه های دوزندگی یا کارگاه های تولیدی لباس مورد استفاده قرار می گیرن، چرخ های با کیفیت، با دوام و با دقتی هستن که می تونن شرایط سخت کار مداوم و سنگین تولیدی رو به خوبی تاب بیارن. علاوه بر اون، چون داخل کارگاه های تولیدی، مفهومی به اسم خط تولید وجود داره، لازم نیست همه خیاطا، همه کارها رو خودشون انجام بدن. چون هرکس مسئول یه بخشه. به همین خاطر هم هست که اغلب چرخ خیاطی های صنعتی کاربردها و عملکردهای خاص دارن. مثلا ممکنه فقط سر دوز باشن یا راسته دوز.

در این مقاله از ۲۰ بافت قصد داریم بهترین چرخ خیاطی خانگی و صنعتی برای تولیدی لباس رو به شما معرفی کنیم. طبیعتا فقط یه چرخ خیاطی نیست که واجد شرایط بهترین بودن باشه، به همین خاطر سعی می کنیم بهترین ها رو به شما معرفی کنیم.

بهترین چرخ خیاطی صنعتی و کارگاهی

چرخ خیاطی جک F4

جک یکی از بهترین برندهای جهان در زمینه تولید چرخ های خیاطیه. جک F4 که در حقیقت یه چرخ راسته دوز هست، یکی ازساده ترین والبته پرفروش ترین چرخ های خیاطی صنعتی برند جک در داخل ایران به حساب میاد. این چرخ بدنه چدنی و به طبع اون، استحکام و دوام خوبی داره و کار کردن باهاش خیلی ساده است. به طوری که مبتدی ها هم می تونن به خوبی حرفه ای ها با این چرخ کار کنن.

یکی دیگه از ویژگی های خیلی خوب  جک F4، قیمت مناسبشه. چراکه به خاطرساختمان ساده ای که داره، از قیمت خوبی هم برخورداره. این چرخ به دینام سرخود، سیستم تنظیم سرعت دوخت، اهرم دوخت معکوس، سیستم تنظیم موقعیت سوزن، و سیستم تنظیم حالت های مختلف چراغ LED برای دوخت های مختلف و دوخت تک بخیه نیز مجهزه.

قیمت چرخ خیاطی جک اف 4

چرخ خیاطی زوجی مدل ۶۰۰۰

چرخ خیاطی زوجی گرچه یک شرکت چینیه، اما امروزه جز ۵ برند برتر تولید کننده چرخ خیاطی در جهان به شمار میره. چرخ خیاطی راسته دوز A6000 این برند از جمله بهترین چرخ خیاطی صنعتی برای تولیدی لباس به حساب میاد. A6000 زوجی یک چرخ خیاطی کامپیوتریه که پنل دیجیتالی داره. به همین واسطه، یکی از مهمترین قابلیت های A6000 اینه که می تونه در حین دوخت خطاها یا ارورهایی که به وجود میان رو در قالب کدهای اخطاری به خیاط نشون بده. این باعث می شه تا دقت کار شدیدا بالا بره.

از جمله ویژگی های قابل توجه این چرخ خیاطی راسته دوز قابلیت تنظیم سرعت دوخت، قابلیت دوخت تک بخیه و سیستم تنظیم موقعیت سوزنه.

A6000 زوجی معمولا در دو مدل A6000G و A6000D تو بازار وجود داره. مدل A6000D که در واقع مدل پیشرفت تر به حساب میاد، همه امکانات A6000G رو داره، علاوه بر اینکه به سرنخ زن خودکار هم مجهزه. قابلیتی که باعث صرفه جویی در مصرف نخ میشه. چیزی که می تونه برای کارگاه های دوخت خیلی مهم باشه.

خواندن
چرخ خیاطی زیر چهار میلیون تومان در 1401

قیمت چرخ خیاطی زوجی 6000

چرخ خیاطی نان بنگ D4

راسته دوز D4 برند نان بنگ یکی از محبوب ترین چرخ خیاطی صنعتی تو بازار ایرانه. نان بنگ یک شرکت چینی هستش که دستگاه های باکیفیتی تولید می کنه. تولید مستقیم قطعات ید;ی توسط این شرکت، باعث شده تا خدمات پس از فروش و تعمیر چرخ های نان بنگ بسیار مطلوب باشه. اتفاقی که به محبوبیت دستگاه های این برند دامن زده.

راسته دوز D4 ساختمان و کاربری ساده ای داره که همه می تونن راحت باهاش کار کنن. همچنین مستحکمه و دوام بالایی داره. از جمله مهمترین ویژگی های این راسته دوز، سیستم منحصر به فرد شمارشگر تعداد بخیه و سیستم شروع آهسته برای هماهنگ گردن ابتدای خط دوخته. سیستم شروع آهسته باعث بالاتر رفتن کیفیت دوخت، مخصوصا برای پارچه های نازک و استرچ میشه.

دیگر ویژگی های مهم این چرخ خیاطی شامل دینام سرخود، سیستم کارتل روغن بسته، سیستم تنظیم موقعیت سوزن و سیستم تنظیم سرعت دوخته.

قیمت چرخ خیاطی نان بنگ

چرخ خیاطی E60 رویانگ

E60 رویانگ یک چرخ خیاطی راسته دوز صنعتیه که تو رده چرخ های متوسط و میانرده به شمار می ره. این چرخ خیاطی چینی ظریف و سبکه، اما قابلیت های خوبی که داره باعث شده تا بتونه محبوبیت زیادی تو بازار ایران داشته باشه.

راسته دوز E60 رویانگ دارای پنل دیجیتاله و می تونه خطاهای کار رو در حین دوخت و دوز، به خیاط اعلام کنه. قابلیتی که باعث میشه دقت دوخت این چرخ خیاطی بالا بره. همچینن یکی دیگه از مزیت هاش اینه که به نسبت راسته دوز های صنعتی دیگه، قیمتش یه مقداری مناسب تره.

از جمله ویژگی های E60 رویانگ می تونیم به سیستم کنترل سرعت، سیستم تنظیم موقعیت سوزن، دینام سرخود و چراغ LED اشاره کنیم.

قیمت راسته رویانگ

چرخ خیاطی D7 نان بنگ

یکی از بهترین راسته دوزهای صنعتی، چرخ خیاطی نان بنگ که جدیدترین تکنولوژی های روز رو در اختیار شما قرار می ده. این راسته دوز چینی به جای یک موتور، دو موتور داره! به این صورت که موتور بالا شفت و کمپلت چرخ روحجرکت می ده و موتور پایین فقط مخصوص کار پیش بره.

این چرخ به دینام سرخود مجهزه و سر قائمی به کار رفته در اون هم باعث می شه تا بتونه به صورت خودکار ابتدا و انتهای دوخت رو انجام بده.

این چرخ خیاطی صنعتی در دو مدل D7-5 که برای دوخت های ظریف تر و پارچه های نازک تر طراحی شده، و مدل D7-28 که برای پارچه های ضخیم تر طراحی شده، داخل بازار وجود داره. علاوه بر اون، این چرخ هم مدل دیجیتالی، و هم مدل اتوماتیک داره، که طبیعتا مدل اتوماتیکش به صرفه تره.

قیمت چرخ خیاطی راسته دوز اتوماتیک نان بنگ مدل 5-D7

چرخ خیاطی A4E جک

با چرخ خیاطی جک آشنا بشید. راسته دوز صنعتی A4E از برند جک، یکی از جدیدترین دستاوردهای منحصر به فرد تو صنعت چرخ خیاطی به حساب میاد. این چرخ خیاطی دیجیتالی علاوه بر اینکه از تمام مزیت های چرخ های کامپیوتری برخورداره، می تونه با شما صحبت هم بکنه و مشکلات و ارورها رو با صدا به شما اعلام کنه. اما این ظاهر کاره، چون مهمترین ویژگی های A4E استفاده از یک موتور پله ای ابداعیه که اهرم سر قائمی و گردونه ساعتی تنظیم گام دوخت رو از چرخ حذف کرده. این کارها تو A4E دیگه به صورت کاملا دیجیتالی و توسط خود پنل انجام می گیرن.

خواندن
چرخ خیاطی ژانومه بخرم یا کاچیران، مقایسه چرخ ژانومه و کاچیران✅

دیگر قابلیت ها و ویژگی های فوق العاده جذاب این چرخ راسته دوز صعنتی عبارتند از:

  • تنظیم گام دوخت تا ۰.۱ میلیمتر
  • انجام عملیات سرقائمی بدون صدا
  • دارای سیستم دو موتوره
  • استفاده از کوک گره ای به جای دوخت سرقائمی
  • متحرک بودن همزمان هر دو تیغ چرخ خیاطی

این چرخ خیاطی برای دوخت و دوز لباس های مجلسی ظریف و لوکس خیلی عالی عمل می کنه.

قیمت https://www.20baft.com/%DA%86%D8%B1%D8%AE-%D8%AE%DB%8C%D8%A7%D8%B7%DB%8C-%D8%B1%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D8%AF%D9%88%D8%B2-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%BE%DB%8C%D9%88%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D8%AC%DA%A9-A4E

چرخ خیاطی ۸۰۰۰ زوجی

راسته دوز محبوب زوجی با نام کامل A8000-D4، یک چرخ خیاطی کامپیوتری و دیجتالیه. یکی از بارزترین ویژگی های این چرخ هم پنل لمسی اونه که باعث شده کاربری بسیار ساده ای داشته باشه. اتفاقی که باعث شده تا سرعت دوخت تو کارگاه هایی که از این چرخ استفاده می کنن، تا ۲۰ درصد بالاتر بره.

سخت افزار یکپارچه، موقعیت یابی کاملا دقیق، فن خنک کننده موتور، سیستم نخ قطع کن اتوماتیک، سیستم سر قائم زن خودکار، پایه بلند کن اتوماتیک، دینام سرخود و سیستم حرکت معکوس جزو مهمترین ویژگی های این چرخ خیاطی صنعتی محبوب هستن. این چرخ همچنین می تونه انواع دوخت رو روی انواع پارچه انجام بده.

چرخ خیاطی 8000 زوجی

چرخ خیاطی سردوز E3 جک

چرخ خیاطی سردوز سه نخ E3 از برند معروف و معتبر جک، یکی از بهترین چرخ خیاطی صنعتی برای تولیدی لباس به حساب میاد. پنل ساده و تنظیم راحت باعث شده تا این سردوز سه نخ بتونه جای مدل های قبلی رو بگیره و محبوبیت زیادی پیدا کنه.

از مهمترین ویژگی های این سردوز عبارتند از:

  • رسم نقشه دقیق چرخ خیاطی روی درب پشتی برای تسهیل روند پیچیده نخ کشی تو چرخ های سردوز
  • دارای دینام سرخود و مصرف برق کم
  • قابلیت تنظیم سرعت سردوزی
  • سیستم روغن رسانی بسته
  • طراحی جدید توپی
  • سسیستم جدید فن خنک کننده موتور
  • قابلیت تنظیم ارتفاع پایه

چرخ خیاطی سردوز E3 جک

چرخ خیاطی S75 رویانگ

سردوز تمام اتوماتیک S75-D4 رویانگ، یکی از رایجترین سردوزهاییه که تو کل کارگاه های خیاطی جهان پیدا میشه. این سردوز محبوب عملکرد فوق العاده ای داره و می تونه روی انواع پارچه های ضخیم و نازک دوخت انجام بده. قدرت بالا، لرزش کم، صدای پایین، کیفیت و استحکام بدنه و البته زیبایی ظاهری، باعث محبوبیت هرچه بیشتر این سردوز شدن.

این سر دوز خودکار دارای سرعت ۷۵۰۰ دور دقیقه و حسگر پارچه هم هست.

چرخ خیاطی S75 رویانگ

چرخ خیاط سردوز ۸۰۰D5 نان بنگ

سردوز پنج نخ ۸۰۰D دارای دینام سرخوده که باعث شده نه تنها مصرف برقش تا بیش از ۶۰ درصد کاهش پیدا کنه، بلکه سر و صداش هم از بقیه مدل های چرخ های سردوز کمتر باشه. نان بنگ یک شرکت تولید قطعات هم هست، و همین موضوع باعث شده تا هماهنگی بین اجزا و سخت افزارهای این چرخ خیاطی خیلی خوب باشه. این چرخ قابلیت تنظیم سرعت دوخت رو داره، و به واسطه ۵ نخ بودنش می تونه انواع پارچه های ضخیم و نازک رو هم به خوبی بدوزه.

خواندن
کاربرد دستگاه لحاف دوز، انواع ماشین لحاف دوز

چرخ خیاطی میاندوز w4 جک

چرخ خیاطی های میاندوز برای دوختن لباس های زیر، لباس های ورزشی و لباس های کودک مورد استفاده قرار می گیرن. در این بین میاندوز W4-D01 برند محبوب جک، یکی از بهترین دستگاه های موجود در بازار به حساب میاد. مهمترین ویژگی های منحصر به فرد این چرخ خیاطی شامل سیستم تمام کامپویتری و دیجیتال، سرنخ زن اتوماتیک، کارتل روغن بسته، بالابرنده پابه خودکار و قابلیت بالا ماندن سوزن بعد از اتمام کاره.

از دیگر ویژگی های میاندوز W4-D01 جک می تونیم به کاربرد آسان، راهنمایی صوتی، طراحی منجسم، دوخت های چندمنظوره، قابلیت دوخت انواع پارچه، سرعت بالا و قابلیت دوخت با ۱ تا ۳ سوزن اشاره کنیم.

میاندوز ۵۰۰ نان بنگ

میاندوز ۵۰۰D نان بنگ یکی از بهترین چرخ خیاطی صنعتی برای تولیدی لباس تو بازاره که کیفیت فوق العاده بالایی داره. این چرخ خیاطی که تماما از قطعات اصلی خود شرکت تولید شده، دارای دینام سرخوده و قابلیت تنظیم سرعت دوخت داره. اتفاقی که باعث شده این چرخ میاندوز برای دوختن انواع پارچه های نازک از حریر گرفته تا ابریشم هم مناسب باشه.

میاندوز ۵۰۰ نان بنگ می تونه بدون نیاز به بالا بردن پایه، دوخت های دو لبه انجام بده. همچنین کاربری ساده ای داره و تو سه مدل ساده، نیمه کامپیوتری و تمام کامپیوتری تولید میشه. علاوه بر اون دارای سیستم هایی مثل توقف سوزن خودکار، قابلیت تنظیم طول دوخت، تنظیم نخ، سیستم روغن رسانی بسته و تنظیم سرعت دوخته.

چرخ خیاطی زوجی ZJ-W562-1-BD

میاندوز ZJ-W562-1-BD شرکت چینی زوجی، یکی از رایجترین میاندوزهایی به شمار میره که بسیاری از کارگاه های خیاطی از اون استفاده می کنن. این چرخ مکانیکی دارای دینام سرخود، صدای کم و مصرف برق بهینه است و می تونه انواع پارچه ها از ضخیم تا نازک رو بدوزه. محبوبیت این چرخ خیاطی به خاطر کیفیت بالا، استحکام مناسب و راحتی کار با اونه.

این میاندوز ۴.۴ میلیمتر طول دوخت و ۶۰۰۰ دور در دقیقه سرعت داره و می تونه در هر دقیقه ۵۰۰ دوخت بزنه. همچنین پایه بلند کن اون به شکل دستیه و برای دوختن انواع لباس های ورزشی مناسبه.

جمع بندی

چرخ های خیاطی صنعتی معمولا کاربردهای اختصاصی دارن و مثل چرخ های خونگی همه کاره نیستن. این چرخ ها که کیفیت فوق العاده بالایی دارن، اصولا طراحی شدن تا بتونن شرایط سخت کارگاه های دوزندگی رو تاب بیارن. بهترین چرخ های صنعتی الزاما از یک برند نیستن، بلکه هر برند می تونه تو یه مدل خاص از بقیه بهتر باشه. چرخ هایی که به اونها اشاره کردیم محبوب ترین و بهترین چرخ خیاطی های صنعتی تو بازار ایران هستن که می تونید همه اونها رو از ۲۰ بافت به صورت آنلاین و با ارائه ضمانت نامه تهیه کنید.