چرخ خیاطی ژانومه ۸۰۲ یکی از محصولات پرفروش زانومه است. شرکت ژانومه ژاپن یکی از برند هایی است که محصولات آن در دنیا و به خصوص در ایران از محبوبیت زیادی برخوردار است. امروزه کمتر کسی پیدا می شود که در عرصه خیاطی فعالیت داشته باشد و چرخ خیاطی ژانومه را نشناسد. معمولا چرخ خیاطی ژانومه مدل ۸۰۲ بیشتر در  مزون ها و کارگاه های خیاطی با حجم تولید کم مورد استفاده قرار می گیرد. توصیه می کنیم قبل از خرید این چرخ خیاطی حتما راهنمای خرید چرخ خیاطی ژانومه ۸۰۲ که در ادامه در اختیار شما قرار داده شده را مطالعه نموده و سپس اقدام به خرید نمایید.

ما چرخ خیاطی ژانومه ۸۰۲ استوک ژاپن را با قیمتی مناسب در اختیار کاربران فروشگاه ۲۰ بافت قرار داده‌ایم. برای خرید این محصول فقط کافیست آن را به سبد خرید خود اضافه کنید و مراحل پرداخت را پشت سر بگذارید. سپس محصول مورد نظر در سریعترین زمان ممکن برای شما ارسال می شود. در ادامه با ما همراه باشید تا نکات مهم چرخ خیاطی ژانومه ۸۰۲ را به شما عزیزان ارائه دهیم.

معرفی چرخ خیاطی ژانومه استوک ۸۰۲

به جرات می توان گفت این مدل از محصولات ژانومه را می توان به عنوان معروف ترین محصول چرخ خیاطی در دنیا و یا حداقل در ایران نام گذاری کرد. شاید کمتر کسی باشد که تجربه خیاطی کردن را داشته باشد و با این مدل حداقل با نام ژانومه استوک ۸۰۲، آشنایی نداشته باشد. چرخ خیاطی ژانومه استوک، تولید کشور ژاپن بوده و دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد. از این چرخ خیاطی در مزون ها و یا کارگاه های خیاطی با حجم تولید کم استفاده می شود. حالا سوالی که برخی افراد دارند این است که ژانومه استوک چیست؟

چرخ خیاطی ژانومه802 ژاپن
چرخ خیاطی ژانومه۸۰۲ ژاپن

خواندن
مقایسه ژانومه ۸۰۲ استوک و ۸۰۲Aآکبند+فیلم

ژانومه ۸۰۲ استوک چیست؟

چرخ خیاطی استوک در واقع چرخ های خیاطی ای هستند که در آسیای شرقی با توجه به پیشرفت صنعت نساجی، دیگر مورد کاربرد قرار نمی گیرند. این چرخ خیاطی ها ممکن است بدون استفاده در انبار برخی فروشگاه ها و یا کارخانه ها مانده باشند. این چرخ‌ها معمولا از آن کشورها جمع آوری و وارد کشورهای متقاضی مانند ایران می‌شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد چرخ خیاطی استوک ژانومه راهنمای خرید چرخ خیاطی ژانومه ۸۰۲ را تا انتها مطالعه نمایید.

 

چرا چرخ خیاطی ژانومه ۸۰۲ پر طرفدار است

چرخ خیاطی ژانومه استوک۸۰۲ یک چرخ خیاطی مکانیکی تمام اتومات است. به این معنی که این چرخ خیاطی از هیچگونه کیت الکترونیکی بهره نبرده و تمام قطعات داخلی‌ آن از نوع محرک و مکانیکی هستند. از مهمترین نقاط قوت این چرخ خیاطی تعمیر پذیری بالای آن است. به دلیل سیستماتیک بودن و عدم نیاز به قطعه‌ای خاص مانند کیت، این چرخ خیاطی تعمیر پذیری بسیار بالایی دارد. تعمیر این چرخ خیاطی نیاز به دانش فنی تخصصی در حوزه هایی مانند الکترونیک ندارد. این مزیت باعث می‌شود تا بسیاری از تعمیر کاران چرخ خیاطی توانایی تعمیر این چرخ خیاطی را داشته باشند.

سیستم ساده ژانومه ۸۰۲ باعث می‌شود تا عیب یابی آن ساده تر و مدت زمان تعمیر آن کوتاه تر شود. از طرفی به دلیل محبوبیت ژانومه ۸۰۲ در ایران، قطعات این چرخ خیاطی به وفور در بازار موجود است. این قطعات از قیمت نسبتا مناسبی برخوردارند. پس برای تهیه قطعات یدکی این چرخ خیاطی محبوب مشکلی نخواهید داشت.

خواندن
آموزش نخ کشی ژانومه ۸۰۲ استوک+فیلم

خرید چرخ خیاطی ژانومه ۸۰۲ استوک ژاپن

چرخ خیاطی ژانومه ۸۰۲ ژاپن به دلیل محبوبیتی که بین خیاطان و تولیدی های پارچه و لباس دارد سال های متوالی به عنوان برترین چرخ خیاطی مورد استفاده قرار می گیرد. بیشتر مدل های چرخ خیاطی های ژانومه دارای جعبه و سرپوش، پایه اتوماتیک فلزی و دینام و پدال بسیار قوی هستند. از مزایای پرکاربرد این چرخ خیاطی میتوان به گردونه تنظیم موقعیت ژتون برای انواع گلدوزی نیز اشاره کرد. در پایان امیدواریم که توانسته باشیم با ارائه مطلب راهنمای خرید چرخ خیاطی ژانومه ۸۰۲ شما را با شرکت ژانومه به خصوص محصول چرخ خیاطی ژانومه ۸۰۲ استوک ژاپن آشنا کرده باشیم تا بتوانید بهترین انتخاب و در نهایت بهترین خرید را داشته باشید، اما توجه کنید که اگر خیاط ماهر یا مدیر یک تولیدی لباس و پارچه هستید و می خواهید با صرف هزینه کم صاحب یک چرخ خیاطی حرفه ای و کاربردی شوید ما به شما خرید چرخ خیاطی ژانومه ۸۰۲ استوک ژاپن را پیشنهاد می کنیم.

قابلیت های چرخ خیاطی ژانومه ۸۰۲

  • سیستم قاب ماکو: این محصول دارای سیستم قاب ماکو تمام فلزی می باشد. که این امر موجب شده که چرخ خیاطی کیفیت بسیار بالایی داشته باشد و در معرض آسیب دیدگی قرار نگیرد و به بهبود کیفیت خیاطی شما نیز کمک شایانی بکند.
  • سیستم ژتونونی: یکی از مهم ترین قابلیت های چرخ خیاطی ژانومه ۸۰۲ این است که به سیستم ژتونی مجهز شده است. این سیستم، کمک می کند تا شما بتوانید به آسانی به وسیله ی این چرخ خیاطی به گلدوزی روی لباس های مختلف با هر جنسی بپردازید.
  • قابلیت دوخت انواع پارچه: این که یک چرخ خیاطی بتواند دوخت هر نوع جنس پارچه را پشتیبانی کند، نکته ای مهم محسوب می شود. چرخ خیاطی ژانومه ۸۰۲ می تواند به دوخت انواع پارچه های نازک و ضخیم در هر جنس و نوعی بپردازد. این ویژگی باعث می شود خیاط هایی که از این چرخ خیاطی استفاده می کنند با محدودیت خاصی در دوخت و دوز مواجه نشوند.
  • گردونه ی تنظیم کشش نخ: این محصول به گردونه ی تنظیم کشش نخ مجهز شده است. چنین قابلیتی کمک می‌کند تا خیاط بتواند میزان کشش نخ را به صورت کاملاً خودآگاه تنظیم کند و این امر موجب ایجاد سهولت در دوخت و دوز می شود‌.
  • چراغ LED: این چرخ خیاطی به چراغ LED مجهز شده است. وجود این چراغ کمک می کند تا خیاط در هنگام خیاطی دید بهتری نسبت به پارچه و لباس داشته باشد و بتواند با تمرکز بهتری به خیاطی بپردازد. وجود چنین قابلیتی، وقتی که نور فضا کم است و به ویژه در تاریکی شب بسیار کاربردی می باشد.
  • پدال پر قدرت و با دوام: پدال چرخ خیاطی ژانومه ۸۰۲ بسیار پر قدرت می باشد و دوام فوق العاده بالایی نیز دارد. در نتیجه شما می توانید طی سالیان طولانی بدون نگرانی با خیالی راحت از آن استفاده بکنید. نا گفته نماند که قدرت یک پدال نیز در خیاطی باعث بالاتر رفتن سرعت کار خیاط می‌ شود.

خواندن
تعمیر چرخ خیاطی ژانومه در تهران

 

بدنه و قطعات چرخ خیاطی ژانومه ۸۰۲

بدنه ی این چرخ خیاطی جنسی مستحکم دارد که ترکیبی از آهن و کربن می باشد. تمامی قطعات داخلی به کار رفته شده در این چرخ خیاطی نیز از آهن و کربن ساخته شده اند. به همین علت می توانیم بگوییم که این چرخ خیاطی مقاومت و استحکام بسیار بالایی دارد و در برابر هرگونه ضربه، فشار و… آسیبی نمی بیند.

نکته ی مهم دیگر که درمورد قطعات این چرخ خیاطی باید به آن اشاره کنیم؛ این است که استفاده از قطعات فلزی  در یک چرخ خیاطی موجب می شود تا این قطعات طول عمر و دوام بسیار زیادی داشته باشند و دیر تر دچار خوردگی و استهلاک شوند. در نتیجه می توانیم بگوییم که استفاده از چرخ خیاطی ژانومه ۸۰۲ برای خیاط های حرفه ای بسیار مناسب و کاربردی می باشد. چون این افراد استفاده ای دائمی و همیشگی از چرخ خیاطی دارند و مقاومت بالای قطعات یک چرخ خیاطی برای این دست از افراد، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. این قطعات فلزی و آهنی موجب شده اند تا وزن این محصول کمی نسبت به چرخ خیاطی های معمولی سنگین تر باشد و وزنی برابر با ۱۰ کیلو گرم داشته باشد.

بدنه و قطعات چرخ خیاطی ژانومه 802

روغن کاری چرخ خیاطی خیاطی ۸۰۲

۱- روغن کاری قسمت بالای چرخ چرخ خیاطی ۸۰۲

اولین قسمت در روغن کاری چرخ خیاطی ژانومه ۸۰۲ قسمت فوقانی است. این قسمت از سمت توپی به سمت پیشانی چرخ محل اتصال میله ماسوره پر کن به بدنه چرخ است. این قسمت به روغن زیادی نیاز ندارد و در حد چند قطره کافی است. هر چند ماه یکبار کمی به آن روغن بزنید. تصویر این قسمت در شکل زیر امده است.

۲- روغن کاری قسمت جلوی چرخ خیاطی ژانومه ۸۰۲

به منظور روغن کاری قسمت پیشانی چرخ خیاطی ژانومه ۸۰۲، بعد از باز کردن درب چرخ، توپی چرخ را به سمت خود بچرخانید. با چرخاندن توپی می‌توانید قسمت های متحرک چرخ را ببینید. تمام قسمت‌های متحرک چرخ خیاطی در این قسمت را باید روغن بزنید. نمدها و یاتاقان‌ها هم باید روغن‌کاری شوند. تمام قطعات فلزی متحرک چرخ خیاطی باید روغن‌کاری شوند.

خواندن
خرید چرخ خیاطی ژانومه ۸۰۲ به رعایت چه نکاتی نیاز دارد؟

۳- روغن کاری قسمت ماکوی چرخ خیاطی ژانومه۸۰۲

قسمت ماکوی چرخ، یکی از قسمت‌هایی است که نیاز به روغن دارد. البته روغن زدن بیش از حد باعث می‌شود تا چرخ به خوبی کار نکند. اگر در قسمت ماکوی چرخ روغن نزنید، پس از مدتی ممکن است دچار مشکل جا انداختن دوخت شوید. برای روغن کاری قسمت ماکوی چرخ خیاطی ژانومه ۸۰۲ کافی از یک قطره روغن در قسمت سوراخی که با ماکو منتهی میشود بریزید. در قسمت پایین حفره تعدادی چرخ دنده وجود دارند که در ان گریس وجود دارد. رروغن زدن زیاد ئر این قسمت سبب ترکیب روغن با گریس شده و باعث بروز مشکل می‌شود.

۴- روغن کاری قسمت زیر چرخ خیاطی ژانومه ۸۰۲

یکی دیگر از قسمت های مهمی که باید در چرخ خیاطی خود روغن بزنید قسمت زیرین آن است. برای روغن زدن قسمت زیرین چرخ باید پیچ آن را باز کنید. پس از باز کردن پیچ در پوش زیرین را خارج کنید. بعد از اینکار قطعات داخلی چرخ خیاطی خود را مشاهده خواهید کرد. برای روغن زدن این قسمت‌ها کافی است کمی روغن به قسمت‌های نمددار بزنید. و همچنین چند قطره روغن به قطعات فلزی چرخ خیاطی بزنید. با اینکار از دوخت نامناسب و مصطحلک شدن چرخ خیاطی خود جلوگیری خواهید کرد. قسمت‌هایی که نیاز است تا در چرخ خیاطی ژانومه ۸۰۲ روغن بزنید در زیر مشخص شده‌اند. کافی است در قسمت‌هایی که با دایره های قرمز مشخص شده‌اند، روغن بزنید.

خواندن
چرخ خیاطی ژانومه استوک بخریم یا نخریم ؟

سخن پایانی

یکی از مهمترین دغدغه های افرادی که قصد خرید چرخ خیاطی ژانومه ۸۰۲ را دارند، معرفی ویژگی های انواع چرخ خیاطی و همچنین آموزش کار با چرخ خیاطی ژانومه ۸۰۲ است. در این مطلب به هر آنچه که باید راجع به این مدل چرخ بدانید پرداختیم. همچنین نحوه روغن کاری و نکات مهم را نیز بیان کردیم. ما در ۲۰بافت ویدئوی آموزشی چرخ خیاطی ۸۰۲ را تهیه کردیم، می توانید در این بخش بصورت رایگان دانلود نمائید.