در این مقاله به تفاوت چرخ راسته دوز زوجی در ۳ مدل A6000R ،A6000-D وA8000 می‌پردازیم. یکی از پرکاربردترین چرخ خیاطی در کارخانجات تولیدی پوشاک بدون شک چرخ خیاطی راسته دوز می باشد.که با توجه به اینکه این چرخ خیاطی در تمامی کارخانجات تولیدی مورد استفاده قرار می گیرد و محصولات برند جک یکی از با کیفیت ترین محصولات در بازار می باشد.(ZOJE). در این مقاله شباهت و تفاوت چرخ خیاطی راسته دوز زوجی را به شما عزیزان ارائه می دهیم

بر آن شدیم تفاوت این انواع چرخ خیاطی‌ زوجی را به شما عزیزان بطور مفصل توضیح دهیم به صورت کلی ۳ نوع از این محصول در بازار امروز وجود دارد(لازم بذکر است که چرخ خیاطی راسته دوز دینام بزرگ با توجه به اینکه دیگر تولید نمی شود در این مقاله گنجانده نمی شود)

خواندن
لیست قیمت بروز انواع چرخ خیاطی ۱۴۰۲(خانگی و صنعتی)

تفاوت چرخ راسته دوز زوجی دینام سرخود سری A6000 و ۶۶۰۰

چرخ راسته دوز زوجی دینام سرخود سری ۶۰۰۰ بوده که دارای موتور دینام سرخود یا سرو موتوری دارد. این موتور تا ۷۱ درصد در مصرف انرژی برق دستگاه، صرفه جویی می کند. همچنین این مدل چرخ خیاطی جک مجهز به چراغ LED بوده. قابلیت تنظیم موقعیت سوزن، تنظیم سرعت دوخت، دوخت تک بخیه از دیگر ویژگی های چرخ راسته دوز زوجی دینام سرخود سری ۶۰۰۰ می باشد.این سری از چرخ ها نسبت به مدل های قبل تر در برابر نوسانات برق مقاوم تر بوده و آلودگی صوتی کمتری دارند. همچنین وجود کلید ایمنی و صفحه نمایشگر جدید دیجیتال با کاربری بسیار آسان، از دیگر ویژگی های این چرخ خیاطی صنعتی است.

این دو مدل هیچ تفاوتی نسبت به یکدیگر ندارند

قیمت چرخ خیاطی زوجی 6000

چرخ خیاطی راسته دوز  سرنخ زن زوجی مدل A6000-D

چرخ خیاطی راسته دوز سرنخ زن زوجی مدل A6000-D علاوه بر تمام ویژگی هایی که چرخ خیاطی سری ۶۰۰۰ دارد، مجهز به سیستم نخ قطع خودکار نیز می باشد.

مشخصات چرخ رنخ زن زوجی 6000ِ

خواندن
لیست قیمت بروز انواع چرخ خیاطی زوجی

چرخ خیاطی راسته دوز فول اتومات زوجی مدل ۸۰۰۰

از کاربرد های مهم این محصول می توان به سخت افزار کاملا یکپارچه آن اشاره کرد. همچنین این محصول دارای موقعیت یابی کاملا دقیق و همچنین راندمان بالایی می باشد. استفاده از چرخ خیاطی راسته دوز کامپیوتری زوجی A8000-D4 تا حد زیادی سرعت دوخت را بالا می برد، به طوری که اگر در تولیدی ها از چرخ خیاطی راسته دوز کامپیوتری زوجی A8000-D4 استفاده شود حداقل تا ۲۰ درصد سرعت دوخت افزایش می یابد. از امکانات بسیار پرطرفدار این محصول این است که دارای پنل لمسی می باشد. استفاده از پنل لمسی در چرخ خیاطی تا حد زیادی به کار کاربر تسهیل بخشیده و باعث سرعت عمل بالا و همچنین کاهش خطا در خیاطی می شود. چرخ خیاطی راسته دوز کامپیوتری زوجی  A8000-D4دارای فن خنک کننده موتور نیز می باشد که از مزایای وجود فن خنک کننده در طراحی چرخ خیاطی می توان به خنک کردن موتور چرخ خیاطی و در نهایت افزایش عمر طولانی مدت چرخ خیاطی اشاره کرد. ر.از دیگر امکانات این چرخ خیاطی می توان به سیستم نخ قطع کن اتوماتیک،سیستم سرقائمی زن خودکار و پایه بلند کن خودکار اشاره کرد . که با باتوجه به این قابلیت ها سرعت تولید و بازدهی را تا ۳۰ درصد افزایش می دهد

قیمت چرخ کامپیوتری زوجی 8000