نام بروشور(لیبل) لباس را در مکان‌های مختلف به شنیده­اید که در طراحی لباس و پوشاک کاربرد دارد. معمولا در عرصه پوشاک از بروشور(لیبل) لباس برای تبلیغات استفاده می­شود و طرح لباس مورد نظر را با استفاده از بروشور(لیبل) لباس در معرض تبلیغات می­گذارند‌‌. یکی دیگر از کاربرد‌های بروشور لباس معرفی برند مورد نظر است. در طراحی بروشور بروشور(لیبل) لباس ، موارد زیادی اهمیت دارد که می­تواند شرکت و برند شما را به نحو احسن معرفی نماید. یا عکس آن روی دهد و به دلیل طراحی نامناسب بروشور(لیبل) لباس ضد تبلیغ انجام شود.

لیبل لباس

به عبارتی دیگر به وسیله‌ی بروشور(لیبل) لباس افراد می‌توانند تبلیغات گسترده‌ای در زمینه­ی مد، لباس و پوشاک انجام دهند و به اصطلاح برند خودشان را معرفی نمایند. تصاویر زیبا و جذاب در صنعت مد و پوشاک می‌تواند افراد را مشتاق نماید تا جنس مورد نظر را خریداری کند. هم­چنین فروش گسترده محصول سبب رشد و شکوفای شرکت طراحی مد می­شود. با استفاده از بروشور(لیبل) لباس افراد می­توانند انتخابی آسان­تر مطابق سلیقه­ی خود داشته باشد.

علاوه بر صنعت مد و پوشاک از بروشور(لیبل) لباس می­توان در کسب و کار‌های مختلف و مشاغل دیگر هم استفاده کرد. تبلیغات در حرفه و مشاغل مختلف می­تواند تاثیرات بسیاری موثری در معرفی برند و خدمات داشته باشدکه برای تبلیغات بیشتر و معرفی برند مورد نظرشان بتوانند عملکرد بهتری در فروش داشته باشند. بروشور(اتیکت) لباس ترفند بسیار زیبایی در معرفی برند و تبلیغ محصولات می­باشد که خلاقیت زیادی را می­طلبد و بسیار تاثیرگذار می‌­باشد. بروشور(لیبل) لباس هرچند معرفی کننده برند می­باشد اما خلاقیت شرکت را در طراحی آن به مخاطب القا می­کند.

خواندن
آموزش استفاده و نگهداری اتو پرس+نکات کاربردی

بروشور و لیبل لباس چیست؟

بروشور لباس در واقع همان برگه‌ای است که بسیاری از شرکت­های طراحی لباس، مزون­ها و دیگر کسب و کارهای مرتبط با صنعت مد و فروش لباس از آن استفاده می‌کنند. با استفاده از بروشور(لیبل) لباس تبلیغات در زمینه صنعت و مد بسیار آسان­تر شده و شرکت­های مختلف به وسیله بروشور(لیبل) لباس کمک زیادی برای تبلیغات گسترده اجناسشان می‌کنند. هم­چنین با ارائه اطلاعات در زمینه­­ی برند خود زمینه­ی آشنایی با برند خود را فراهم نموده و در توسعه­ی کسب و کار آن­ها بسیار موثر می­باشد‌.

بروشور لباس-20بافت

ایده­ های و قوانین و مقررات یک محصول در قسمت بروشور(لیبل) لباس درج می­شود که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. یک بروشور لباس علاوه بر طراحی زیبا، نکات مهم یک محصول را ذکر نموده و اطلاعات جامعی را در اختیار مخاطب قرار داده است. با استفاده از بروشور(لیبل) لباس می­توانید در تبلیغ برند خود موفق عمل نمایید و رشد و پیشرفت زیادی در صنعت مد و لباس داشته باشید. طرح شما در هنگام طراحی بروشور(لیبل) لباس باید اصیل و دارای ایده باشد. ویژگی­های خاصی که نشان­ده نده­ی نوع برند شما یا شرکت شما می­باشد را در طراحی بروشور(لیبل) لباس لحاظ کنید.

به چه دلیل بروشور و لیبل لباس برای تولید مهم است

بروشور(لیبل) لباس از چند جهت بسیار مهم و با اهمیت می­باشد که در صنعت مد و پوشاک مورد توجه قرار گرفته است. در واقع بر بروشور(لیبل) لباس به مشتری کمک می‌کند تا انتخابی راحت­تر داشته باشد و بتواند با دیدی باز تصمیم­گیری نماید. بروشور(لیبل) لباس همان برگه‌ای چند صفحه‌ای است که راهی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات به ویژه در عرصه‌ی مد، لباس و… است. از آنجا که صنعت مد و لباس مخاطبان بسیار زیادی دارد و افراد در زمینه نوع لباس خود سلایق مختلفی دارند، اولین راه‌های ارتباطی برای ارتباط با مخاطبان و ارائه اطلاعات به مشتری چاپ کردن بروشور(لیبل) لباس است.

نکته مهم درباره بروشور لباس

نکته‌ی بسیار مهمی که در بروشور(لیبل) لباس باید در نظر گرفته شود این است که عکس و تصاویر بیشتر از متن پیام و توضیحات باشد. در واقع میزان تصاویری که در یک بروشور(لیبل) لباس ارائه شده است، بیشتر از متون و توضیحات ذیل آن باشد. زیرا مشتریان بیشتر از اینکه به پیام‌ها و توضیحات در بروشور(لیبل) لباس توجه کنند به تصاویر دقت می­نمایند و با دیدن تصاویر تصمیم­گیری می­نمایند. در صورتی که طراحان مد و لباس به این نکته توجه نمایند کمتر دچار مشکل در جلب نظر مشتری می‌شوند‌ و افراد انتخاب درستی خواهند داشت.هم­چنین با استفاده از این روش می‌توانند مشتری‌های زیادی و در نتیجه فروش بیشتری داشته باشند.

قیمت بروشور لباس زنانه

خواندن
آموزش دوخت جیب فیلتابی

راهنمای تهیه بروشور(لیبل) لباس

برای تهیه بروشور(لیبل) لباس نیاز است اطلاعات دقیقی در این رابطه داشته باشید. زیرا زمانی که اطلاعات دقیقی را در زمینه طراحی مد، پوشاک، لباس و… نداشته باشید، نمی‌توانید بروشور(لیبل) لباس را به گونه‌ای که مناسب و جذاب باشد تهیه کنید. تهیه بروشور(لیبل) لباس نیاز به دانش، تخصص و مهارت دارد که با استفاده از تکنیک­های خاص توسط طراحان و افرادی که در زمینه­ی صنعت مد فعالیت دارند، تهید و در اختیار شما قرار خواهند داد. اطلاعات در زمینه‌ی بروشور(لیبل) لباس به شما کمک می‌کند تا بتوانید بروشور(لیبل) لباس عالی تری تهیه نمایید که مشتریان از آن بهره کافی را ببرند و محصولاتتان را خریداری نمایند‌.

تهیه بروشور و لیبل لباس

برای تهیه بروشور لباس باید گام به گام و مرحله به مرحله پیش روید تا بروشور(لیبل) لباس دقیق طراحی نمایید. در ابتدا گروهی را که برای مخاطب بروشور(لیبل) لباس هستند را معین نمایید و مشخص کنید بروشور(لیبل) لباس برای مردان و یا زنان تهیه می­شوند. دقت به این نکات از موارد ضروری در تهیه بروشور(لیبل) لباس است که به شما کمک می­کند در تهیه بروشور(لیبل) لباس به صورت اصولی و با دقت عمل نمایید. مشخص نمودن جامعه­ی هدف یعنی آقایان و بانوان به شما کمک می­کند تا جامعه­ی مد خود را مختص یکی از آن­ها قرار دهید و سپس قدم بعدی را در طراحی بروشور لباس بردارید.

نکته مهم درمورد کیفیت لیبل لباس

پس از آن­که گروه بروشور(لیبل) لباس را مشخص نمودید، باید به مسائل جانبی دقت نمایید و قبل از طراحی بروشور(لیبل) لباس مواردی را در نظر بگیرید. یعنی باید یک تصویر واضح از لوگوی خود آماده کنید و در آن از تصاویر جذاب و خاص محصولات خود استفاده کنید‌. استفاده از تصاویر با کیفیت و زیبا در طراحی بروشور(لیبل) لباس سبب می­شود تا افراد جذب برند شما شوند و زمان بیشتری را به بررسی محصولات شما اختصاص دهند. در صورتی که این تصاویر از محصولاتتان جذاب و خاص باشد با دین تصاویر محصولات در بروشور(لیبل) لباس ، مشتریان مشتاق می‌شوند و محصولات شما را خریداری می‌کنند.

اتیکت لباس ساتن

در گام بعدی متنی برای بروشور(لیبل) لباس آماده نمایید که ویژگی­های محصول را ارائه نماید و در صورت وجود نکته­ای خاص در بروشور(لیبل) لباس لحاظ شود. متن پیام را در بروشور(لیبل) لباس ، کوتاه و موثر انتخاب کنید زیرا که متن‌های بلند باعث ملال مشتری می‌شود و توجه او را کم می‌کند. متنی مختصر و مفید که ویژگی­های محصول را به صورت کامل ذکر نموده باشد؛ اما از گفتن زیاده­گویی و یا تعاریف بیش از حد بپرهیزید تا مشتری خود تصمیم نهایی را بگیرد.اصل بودن برندینگ و خلاقیت بروشور(لیبل) لباس خود به قدری جلوه می­نماید که بیشتر مخاطبان به سمت محصولات شما جذب شده و از شما خرید می­نمایند.

بوشور لباس چه تاثیری بر فروش دارد؟

با تهیه‌ی بروشور(لیبل) لباس این امکان برای شما فراهم می‌شود تا محصولات مورد نظر خود را تبلیغ کنید و بتوانید به وسیله‌ی بروشور(لیبل) لباس نظر مشتری را به محصولات خود جلب کنید. در واقع رقابت با دیگر رقبای خود در زمینه­ی مد و لباس با استفاده از تبلیغ درست و اصولی با شیوه­های مدرن روز است که بروشور لباس این امکان را به شما می­دهد با ارائه اطلاعات در زمینه محصولات خود و توضیحاتی در این زمینه افراد را مشتاق به بررسی طراحی و دیگر محصولات خود در زمینه صنعت مد نمایید.

خواندن
لیست قیمت چرخ های خیاطی

انواع بروشور و لیبل لباس

شما در بروشور(لیبل) لباس می‌توانید شماره تلفن و شبکه‌های اجتماعی خود را در بروشور(لیبل) لباس قرار ­دهید و از این امکان فرصت دیگری برای تبلیغ برند خود داشته باشید. هنگامی که افراد پس از مراجعه به کانال و یا صفحه اینستاگرامی شما به تنوع محصولات می­نگرند، امکان خرید از برند شما بیشتر می­شود و در صورت رضایت از نوع کیفیت و جنس محصولات شما آن را به دیگران نیز معرفی می­نمایند، تا مشتریان بیشتری به برند شما روی آورند و از طریق اینستاگرام با شما در ارتباط باشند‌. بهتر است برای تهیه بروشور(لیبل) لباس از نوع کاغذی بروشور(لیبل) لباس استفاده کنید.

برای تهیه‌ی بروشور(لیبل) لباس از کاغذ‌های مختلفی استفاده می‌شود. معمولا از کاغذ‌های گلاسه برای بروشور(لیبل) لباس استفاده می‌شود که کیفیت بیشتری نسبت به دیگر کاغذها دارد و زیباتر به نظر می­آیند. کاغذ‌های گلاسه برای بروشور(لیبل) لباس دو نوع هستند. یک نوع آن که به صورت براق است و یک نوع دیگر آن که به صورت مات برای بروشور(لیبل) لباس استفاده می‌شود‌. نوع براق بروشور(لیبل) لباس بسیار زیبا بوده و جلوه­ای چشم­گیر دارد تا مشتریان برای خرید از محصولات برند شما رغبت بیشتری داشته باشند.

بروشور لباس ساتن

سایز بروشور(لیبل) لباس را متناسب با سایزی که برای اطلاعاتی که در بروشور لباس می‌خواهید وارد کنید می‌توانید انتخاب کنید تا بتوانید به خوبی اطلاعاتتان را در بروشور(لیبل) لباس ارائه دهید. باید بدانید که محدودیتی برای انتخاب اندازه کاغذ برای بروشور(لیبل) لباس وجود ندارد و شما می‌توایند هر سایز از کاغذی را که می‌خواهید می‌توانید برای بروشور(لیبل) لباس استفاده کنید. اما به صورت معمول از کاغذ‌های A 4 برای بروشور(لیبل) لباس استفاده می‌کنند. زیرا که این اندازه، اندازه مناسبی برای بروشور(لیبل) لباس است و افراد می‌توانند تبلیغات کسب و کار‌های خودشان را در آن انجام دهند.هرچه سایز بروشور(لیبل) لباس استاندارد و زیاد بزرگ نباشد، افراد تمایل بیشتری برای بررسی محصولات شما خواهد داشت. زیرا سایز بزرگ بروشور(لیبل) لباس سبب می­شود فضای زیادی را اشغال نماید و در هنگام بسته­بندی محصول مورد توجه واقع نشود.

چه رنگ لیبل لباسی چاپ کنیم

استفاده از رنگ مناسب برای تهیه بروشور(لیبل) لباس یکی از نکات پراهمیتی است که باید بدان توجه نمود. استفاده از رنگ مناسب در طراحی بروشور(لیبل) لباس می­تواند مخاطب را سر ذوق بیاورد و مطالب آن را مطالعه نماید. در صورت استفاده از رنگ نامناسب در بروشور(لیبل) لباس ممکن است مخاطب به سرعت دل­زده شود و آن را سریع کنار بگذارد. از طرفی استفاده از رنگ مناسب در بروشور لباس سبب می­شود زیبایی کار طراح بیشتر به چشم آید و زیبایی کار را دو برابر کند.

انواع بروشور(لیبل) لباس

هرچند امروزه بیشتر کارها به صورت اینترنتی و مجازی انجام می­شود، اما هنوز تهیه و نشر بروشور(لیبل) لباس یکی از زیباترین و تاثیرگذارترین روش برای تبلیغات در زمینه مد و پوشاک می­باشد. استفاده از بروشور(لیبل) لباس در صنعت مد و لباس به قدری با اهمیت است که انواع گوناگونی دارد و زمان زیادی برای طراحی، چاپ و نشر آن در نظر گرفته می­شود. بروشور(لیبل) لباس به عنوان یک ابزار مهم در ارتباط­گیری با مخاطبان صنعت مد و لباس به حساب می­آید که امروزه بسیار مورد توجه است. در ادامه به بررسی انواع بروشور(لیبل) لباس می­پردازیم.

خواندن
لیست قیمت بروز انواع اتو سیلتر

دسته بندی بروشور و لیبل لباس

بروشور(لیبل) لباس بر اساس محل به چند دسته تقسیم می‌شوند. زیرا که این محل سبب می‌شود صفحات مختلفی برای مطرح کردن اطلاعات داشته باشید. بروشور(لیبل) لباس دو لت یکی از انواع بروشور لباس است که ۴ پنل را ایجاد می‌کند. زمانی که برای مطالعه‌ی این مطالب می‌گذارند کوتاه است و نیاز نیست که افراد زمان زیادی را برای مطالعه‌ی این بروشور لباس بگذارند. خواندن مطالب در این مدل هم راحت­تر است. در این بروشور لباس مطالب جامع و مفید می­باشد که برای مطالعه آسان می­نماید.بروشور لباس سه لت یکی دیگر از انواع بروشور لباس است که در این بروشور(لیبل) لباس فضا برای ارائه مطالب زیاد است. در بروشور(لیبل) لباس سه لت به طور کلی ۶ پنل وجود دارد که پنل ابتدایی برای معرفی شرکت می­باشد.

در معرفی شرکت نوع برند شما نیز ذکر می­شود و این خود تبلیغی برای استفاده از دیگر محصولات شما به شمار می­آید.

تهیه مارک لباس ساتن

انواع لیبل لباس ؟

در آخرین پنل بروشور لباس در رابطه با اطلاعات تماس نوشته شده است. راه­های ارتباطی در پنل آخر بروشور(لیبل) لباس لباس ذکر می­شود تا مشتری بتواند نقطه نظرات خود را در رابطه با نوع محصول و یا انتقادات و پیشنهادات را ذکر نماید. هم­چنین در صورت وجود صفحه در شبکه­های مجازی مخاطبان می­توانند به صفحه شرکت مراجعه نموده و از این طریق دیگر محصولات را مشاهده نمایند. این خود راهی موثر برای فروش بیشتر محصولات شرکت خواهد بود.

بروشور و لیبل سه لتی؟

بروشور(لیبل) لباس سه لت از دو جز آکاردئونی و دروازه‌ای تقسیم می‌شود‌. در این نوع بروشور(لیبل) لباس سه لت می­توان از دیگر طرح­ها و ایده­های خلاقانه استفاده نمود. بروشور(لیبل) لباس سه لت که معرفی­ کننده نوع محصول و برند می­باشد نکات بسیاری مفیدی را ارائه می­دهد که مخاطب با مطالعه­ آن می­تواند به نکات مفیدی دست یابد. لیبل لباس نباید بسیار شلوغ و نامفهوم باشد زیرا مخاطب سردرگم خواهد شد و این در روند تبلیغ شرکت کمکی نخواهد کرد.

بروشور(لیبل) لباس پنجره‌‌ای که شکل و ظاهر این مدل شکل و ظاهر پنجره را برای ما تداعی می‌کند. در این بروشور لباس طرح­های شبیه پنجره برای افراد تداعی شده و ظاهری منحصر به فرد دارد. بروشور(لیبل) لباس پنجره­ای یکی دیگر از انواع بروشور(لیبل) لباس است که مورد استفاده قرار می‌گیرد‌. لیبل لباس با هر طرحی، زیبایی خاصی دارد که معرف برند و محصولات شما می­باشد. در واقع بعضی از بروشور(لیبل) لباس به قدری زیبا طراحی شده که مدت زمانی را صرف مطالعه و بررسی بروشور(لیبل) لباس می­کنیم.

نکات مهم در طراحی بروشور(لیبل) لباس

در طراحی بروشور(لیبل) لباس باید به نکات جزئی توجه داشت که بروشوری جامع، زیبا و مفید داشته باشیم. توجه داشته باشید هر بروشور(لیبل) لباس در واقع شناسنامه­ی برند شما در معرفی محصولات است پس به دقت عمل نمایید. یکی از نکاتی که در بروشور(لیبل) لباس باید در نظر گرفته شود تصاویر و اطلاعات می­باشد. در واقع میان تصاویر و اطلاعات باید فاصله‌ی مناسبی باشد تا زیبایی خاصی داشته باشد. زیرا در صورتی که فاصله‌‌ی نزدیکی را باهم داشته باشند مخاطب اطلاعات درستی را در ارتباط با بروشور(لیبل) لباس به دست نمی‌آورد و در هنگام چاپ، یک­سری مطالب از بین می‌روند.

یکی دیگر از مواردی که بسیار مهم در مدل، لباس و بروشور(لیبل) لباس است، طراحی آن می­باشد. در طراحی بروشور(لیبل) لباس می­بایست دقت و سلیقه‌­ی بسیار زیادی به خرج داده شود که بروشور(لیبل) لباس را خاص و زیبا نماید. زیبایی بروشور(لیبل) لباس نقش بسیار مهمی در تبلیغات محصولات دارد. با استفاده از بروشور(لیبل) لباس می­توانید محصولات خود را در معرض دید عموم قرار دهید و یک بروشور(لیبل) لباس خاص و حرفه­ای می­تواند در تبلیغات شما موثر واقع شود. بنابراین طراحی بروشور(لیبل) لباس را یکی از مهم ترین موارد در بروشور(لیبل) لباس باید دانست.

از دیگر نکات بروشور(لیبل) لباس خوانا و قابل فهم بودن مطالب بروشور(لیبل) لباس است که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. خوانا بودن مطالب و دسته­بندی آن جلوه­ای خاص به بروشور(لیبل) لباس می­دهد و تاثیر بسیار زیادی در زیبایی بروشور(لیبل) لباس دارد. عکس‌ها در بروشور(لیبل) لباس نیز از موارد بسیار مهم دیگری است که در جلب نظر مشتری نقش بسیار مهمی را دارد و بسیار کمک کننده می­باشد. استفاده از رنگ‌ها نیز از موارد اصولی و مهم است، زیرا در جذابیت بروشور(لیبل) لباس نقش بسیار مهمی ایفا می­کند.

لیبل ساتن مشکی

خواندن
تفاوت اتو سیلتر اصل ترکیه با اتو سیلتر ایرانی

چه اطلاعاتی که باید در بروشور لباس ثبت شود؟

در بروشور(لیبل) لباس باید اطلاعات محصول و عکس آن درج شود تا مخاطب کلیاتی در مورد شرکت و برند شما بدست آورد. اطلاعات درج شده در بروشور(لیبل) لباس بخش­های مختلفی دارد که بسته به سلیقه و نوع برند شما متفاوت است. در بروشور(لیبل) لباس تصویری از محصول درج شده که نشان­دهنده­ی کیفیت و زیبایی محصول می­باشد و سپس مشخصات محصول در آن درج می­شود که در کنار عکس محصول خواهد بود. در طراحی بروشور لباس باید به نحوه قرار گرفتن مطالب و عکس دقت زیادی داشت تا در نظر مخاطب زیبا جلوه کند.

مختصر و مفید بودن اطلاعات بروشور (لیبل) لباس نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. بروشور(لیبل) لباس در واقع کلیاتی در مورد محصول و ویژگی­های آن می‌باشد که آن محصول را تعریف می­نماید. یک بروشور(لیبل) لباس کتاب یا کتابچه­ای نیست که بتوان ساعت­ها برای مطالعه­ی آن زمان صرف کرد و آن را مطالعه نمود. در تهیه و ارائه مطالب بروشور(لیبل) لباس نیز باید دقت کافی را داشته باشید و از زیاده­گویی بپرهیزید. این موارد سبب می­شود تا برند شما سریع­تر مورد استقبال مخاطبان قرار گیرد و فروش بیشتری داشته باشید.

لیبل لباس-20بافت

سخن پایانی

بروشور(لیبل) لباس یکی از تاثیرگذارترین و مهم­ترین ابزار برای تبلیغ و معرفی برند یک شرکت می­باشد. در طراحی و ارائه بروشور(لیبل) لباس نکات بسیار زیادی اهمیت دارد که می­تواند محصول شما را نسبت به سایر رقبا متمایز کند و مخاطب تمایل بیشتری برای خرید محصول داشته باشد. بروشور(لیبل) لباس یکی از مهم­ترین ابزار تبلیغی و ابزاری در جهت رشد و توسعه­ی شرکت یا برند می­باشد که میزان فروش را در شرکت­های مختلف افزایش دهد. بروشور(لیبل) لباس به میزان طراحی لباس ، از اهمیت زیادی برخوردار است که می­تواند نظر بسیاری را در خرید محصولات صنعت مد و پوشاک جلب نماید.

در طراحی بروشور(لیبل) لباس نهایت دقت و خلاقیت را به کار گیرید تا مخاطب شما با بروشور(لیبل) لباس ارتباط گیرد و خود برای استفاده از دیگر محصولات شما مصمم باشد. فونت استفاده شده در بروشور لباس زیبا باشد و فونت ناخوانا و نامفهوم سبب سردرگمی مخاطب خواهد شد و همین رویه باعث می­شود تا بسیاری از مشتریان خود را از دست بدهید. هم­خوانی بروشور(لیبل) لباس با برند شما از دیگر نکاتی می­باشد که در طراحی بروشور لباس اهمیت فوق العاده­ای دارد. در انسجام میان طراحی بروشور(لیبل) لباس و برند خود دقت زیادی داشته باشید تا برند شما به خوبی مورد توجه قرار گیرد.

در طراحی بروشور و لیبل لباس این نکته را به خاطر داشته باشید که عده‌­ی بسیار کمی از افراد بروشور(لیبل) لباس را مطالعه می­کنند و بقیه افراد نگاهی اجمالی به بروشور لباس انداخته و آن را کنار می­گذارند. پس در تهیه بروشور(لیبل) لباس هرچند خلاقانه اما ساده عمل نمایید، مخاطب بدان توجه بیشتری خواهد داشت. با این حال از ارائه نکات مهم و ضروری دریغ نداشته باشید که از جمله حرفه­ای بودن شما را در سبک و برند خود به مخاطب القا می­کند. طراحی بروشور لباس یکی از طراحی­‌های ظریفی است که هرچند ساده اما دقت و جزئی­نگری بسیاری می­ طلبد.

قیمت مارک ساتن لباس