ماکان پرس یکی از برندهای ایرانی تولیدکننده انواع اتوهاست که کار خودش رو از سال ۱۳۹۶ شروع کرده. این برند با وجود اینکه یه برند کاملا نوپاست، تو همین مدت کوتاه تونسته محصولات موفقی رو به بازار ارائه کنه و به همین زودی به یکی از رقبای اصلی بهترین برندهای خارجی و داخلی تبدیل بشه. اتوهای ماکان به قدری باکیفیت هستن که تو بازارهای خارجی هم طرفدار پیدا کردن و صادراتشون آغاز شده.ماکان لوازم مختلفی تو این صنعت تولید می کنه از جمله اتو بخار، اتو مخزن دار  ، پایه اتو، میز اتو و غیره. معروف ترین محصولات ماکان اتوهای مخزن دار این برند هستن که بین کارگاه های خیاطی خیلی محبوبیت پیدا کردن.

۲۰ بافت به عنوان نماینده رسمی اتو بخار ماکان می تونه با ضمانت کیفیت و با بهترین قیمت، این اتوها رو در اختیار شما قرار بده.

اتو مخزن دار ماکان

قیمت اتو بخار ماکان

از اونجاییکه ماکان یه برند ایرانیه، طبیعتا قیمت محصولاتش خیلی رقابتیه و از نمونه های خارجی خیلی به صرفه تره. در حالی که اتوهای مخزن دار برندهای معتبر دیگه رو می تونید از حداقل ۵.۵ میلیون تومن (اتوهای رده پایین) تا بیشتر از ۱۰ میلیون تومن پیدا کنید، ماکان  بهترین محصولات خودش رو با قیمت زیر ۵ میلیون تومان به شما عرضه می کنه!

 

اتوبخار ماکان چه مزیت هایی دارد

وقتی اتو بخار ماکان رو تهیه می کنید، علاوه بر اینکه از قیمت به صرفه اون سود می برید و در عین حال صاحب یه اتوبخار فوق العاده می شید، می تونید از خدمات پس از فروش هم اطمینان خاطر داشته باشید. ایرانی بودن برند ماکان به معنای اونه که دستگاه شما گارانتی داخلی داره و خیلی راحت در صورت بروز هرگونه خرابی می تونید مستقیما به نمایندگی ها رسمی خود شرکت اصلی مراجعه کنید. در کنار اینکه تمام قطعات این اتوها به شکل اورجینال شرکتی در بازار داخل وجود داره و بدون نگرانی از بابت تقلبی بودن قطعات، می تونید قطعات یدکی دستگاه رو خریداری کنید. تازه اگه دستگاهتون خراب بشه که معمولا تا چندین سال نمیشه!

خواندن
بهترین مدل چرخ خیاطی خانگی برای تازه کارها+معرفی 20مدل✅

این نکته رو هم در نظر داشته باشید که اتو بخارهای ماکان ظاهر خیلی شکیلی دارن و از ظراحی ظاهری جذابی برخوردارن.

همین قابلیت هاست که باعث شده کارگاه های خیاطی و خشکشویی ها خیلی به اتو بخار ماکان علاقه مند بشن.

 

اتو مخزن دار ماکان-20بافت

 

بهترین مدل های اتو بخار ماکان

ماکان محصولات خیلی زیادی داره اما تو بحث اتوهای بخار، دو مدل از محصولات این برند هستن که بیشتر از بقیه طرفدار دارن و جزو بهترین ها محسوب میشن:

·       اتوبخار مخزندار ماکان مدل ۳۰۳۵

علی رغم ظاهر فوق العاده حرفه ای و جذابی که این اتو مخزن دار ازش برخورداره، کار کردن باهاش خیلی راحته. ۳۰۳۵ محصول سال ۲۰۲۱ محسوب میشه که تونسته تمام گواهی های استاندارد اروپا، جهان، ایزو ۹۰۰۱ و ایزو ۱۴۰۰۰ رو دریافت کنه. می تونه ۱.۵ ساعت بخار پیوسته تولید کنه و چین و چروک انواع پارچه ها، از حریر گرفته تا پارچه های ضخیم رو برطرف کنه. ظرفیت مخزنش ۴ لیتره و به کفی نسوز مجهزه. همچنین وزن این اتو ۸ کیلوگرمه و برای اتوکاری های عمودی خیلی مناسبه.

 

اتو مخزن دار ماکان 3035

 

·       اتوبخار ۳.۵ لیتری ماکان مدل ۱۹۴۰

۱۹۴۰ شاید محبوب ترین اتو مخزن دار ماکان باشه. کمتر کارگاه حرفه ای رو می بینید که یکی از این اتوها نداشته باشه. این اتو همونطور که از اسمش پیداست، ۳.۵ لیتر ظرفیت مخزن داره و می تونه یک ساعت و نیم به صورت مداوم بخار تولید کنه. دارای تمام استاندارد های جهانیه و مناسب اتو کشیدن انوع پارچه های نازک و صخیمه. ۸.۵ کیلوگرم وزن داره و به صفحه نسوز هم مجهزه. مدل ۱۹۴۰ یه مقداری ارزونتر از مدل ۳۰۳۵ هست.

خواندن
بهترین مدل چرخ خیاطی صنعتی و خانگی درسال2022✅

 

اتو مخزن دار1940

 

 

خرید و گارانتی اتو بخار ماکان

اتوهای بخار ماکان تو بازار زیاد پیدا میشن. لازم هم نیست نگران باشید که جنس اصلی می خرید یا تقلبی، یا اینکه جنس دست دوم رو به جای دستگاه نو به شما قالب کنن. همه اتوهای ماکان کد اصالت کالا دارن و تحت گارانتی حداقل شش ماهه به شما تحویل داده میشن. همچنین می تونید قیمت های مصوب اون رو از خود شرکت بگیریر. البته توصیه ما به شما اینه که اگر قصد خرید اتو بخار ماکان رو دارید، حتما به نمایندگی های مجاز مراجعه کنید. ماکان نمایندگی های زیادی در سطح کشور داره و حتی فروشگاه های آنلاینی مثل ۲۰ بافت هم می تونن به صورت اینترنتی، با ارائه ضمانت نامه معتبر این اتوها رو برای شما ارسال کنن.

نکات مهم برای خرید اتوبخار مخزن دار

برای این کار نیاز به یک سری مؤلفه هایی است که باید یه آن توجه شود. با هم این موارد را بررسی میکنیم.

۱-قدرت اتو بخار

با توجه به اینکه قدرت اتوبخار به تنهایی نشانه برتری اتو بخار نیست اما لازم به توجه است قدرت اتو بخار نباید کمتر از ۲۰۰۰ وات باشد. اتو بخار های مختلفی با قدرت های مختلفی در بازار وجود دارد که با توجه به نیازتان می توانید اتو بخار مورد نظرتان را می توانید خریداری کنید.

۲- جنس کفی

جنس مناسب برای اتو بخارها، جنسی است که مقاومت زیادی در برایر ضربه را داشته باشد که از جنس های موجود در بازار باید به دنبال جنس سرامیک و تیتانیوم برای اتو بخار های مخزن دار باشید. جنس کفی های متفاوتی برای این کار وجود دارد مانند کفی های استیل یا آلیاژی اما توجه در برابر ضربه چیزی است که باید برای خرید به آن توجه کنید و متناسب با نیازتان جنس کفی را انتخاب کنید.

خواندن
میز چرخ خیاطی، کاربرد و کارایی میز چرخ خیاطی

۳-وزن دستگاه

وزن اتو بخار از جمله مواردی است که بطور مستقیم با تجربه کاربر در تماس است پس اهمیت بالایی در انتخاب اتو بخارتان  دارد. نکته ای که وجود دارد این است که وزن دستگاه باید به گونه ای باشد که اتو کشیدن به درستی انجام شود چرا که اگر وزن اتو بخار از حد خاصی کمتر باشد اتو کشی به درستی انجام نمی شود، همچنین اگر دستگاه وزن بالایی داشته باشد به هنگام استفاده دچار مشکل می شوید. برند های معروف نظیر بوش، تفال و فیلیپس وزن مناسب را برای محصولات خود در نظر میگیرد و  در این صورت نباید نگران باشید

جمع بندی

اگر دنبال یه اتو بخار درجه یک، با کیفیت، قیمت مناسب و زیبا می گردید، حتما به محصولات برند ماکان توجه داشته باشید. ماکان به عنوان یک برند ایرانی محصولاتی در کلاس جهانی به شما ارائه می ده که دوام، کارایی و قابلیت های زیادی دارن. خدمات پس از فروش مناسب و وجود قطعات اورجینال هم مزید بر علت هستن تا ماکان رو به یکی از بهترین اتوهای بخار تبدیل کنن.