چرخ راسته دوز صنعتی از جمله دستگاه‌های خیاطی‌های پر استفاده در صنعت دوخت است. از این چرخ‌ها در کارگاه‌ها و تولیدی‌های بزرگ و کوچک استفاده می‌شود. انواع مختلفی از چرخ خیاطی‌های صنعتی برای کاربردهای مختلف وجود دارد. یکی از مهمترین کارردهای چرخ‌ خیاطی های صنعتی در تولید محصولات برندهای معتبر است. در صورت نبود این چرخ‌ها تولیدات به صورت گسترده امری بسیار دشوار، پرهزینه و زمان‌بر می‌شد. چرخ راسته دوز نیز یکی از انواع پرکاربرد چرخ‌های صنعتی است. این چرخ خیاطی عضو اساسی در لاین‌های تمامی تولید کنندگان و کارگاه‌های دوخت محصولات است و از مهمترین قسمت‌های آن‌ها به شمار می‌رود. در این مقاله با فروشگاه ۲۰ بافت همراه باشید با معرفی چرخ خیاطی راسته دوز و کاربردهای آن در موارد مختلف را بخوانید.

خواندن
لیست قیمت بروز انواع چرخ خیاطی ۱۴۰۲(خانگی و صنعتی)

چرخ راسته دوز به چه چرخی گفته می‌شود؟

"<yoastmark

چرخ خیاطی راسته دوز یکی از انواع چرخ‌های مورد استفاده در انواع دوخت است. برای دوخت راسته برروی پارچه از این چرخ‌ها استفاده می‌شود و معمولا در کارگاه‌ها برای دوخت در تعداد بالا از آن استفاده می‌کنند. این چرخ‌ها به دوخت مستقیم پارچه در مقدار و تعداد زیاد می‌پردازد و سرعت کار را بسیار بالا می‌پرد.

انواع مختلفی از این چرخ‌ها وجود دارد که برای استفاده از هر یک باید کارایی مورد نظر آن را بررسی کرد. این چرخ مناسب برای مواردی است که تعداد کار بالا بوده و نیاز به دوخت مستقیم در یک لاین وجود دارد. کیفیت و دقت دوخت با استفاده از این چرخ‌ها بسیار بالا می‌رود و راندمان و سرعت کار روند مناسب‌تری پیدا می‌کند. در ادامه با ما همراه باشید تا انواع این چرخ‌ها را بررسی کنیم. از برندهای معروف و معتبر این چرخ‌ها می‌توان به برند جک، نان بنگ، رویانگ و زوجی اشاره کرد.

خواندن
چرخ راسته دوز چی بخرم؟راهنمای جامع چرخ خیاطی راسته دوز

انواع چرخ راسته دوز

چرخ راسته دوز انواع مختلفی دارد که در ادامه این مقاله به بررسی هر کدام از این انواع می‌پردازیم. انواع این چرخ‌ها شامل چرخ معمولی، موتور مستقیم، کامپیوتری و مستقیم است.

چرخ خیاطی معمولی

این چرخ درست همانند چرخ‌های قدیمی‌تر موتور و سیستمی ساده دارد. سیستم این چرخ‌ها شامل پیچ، ماسوره و موتور است. این چرخ‌ها دوام بسیار خوبی دارند و بسیار پر کاربرد هستند. انواع مختلفی از این محصول در بازار وجود دارد که کاربران با توجه به نوع استفاده و عملکرد مورد نیاز خود می‌توانند گزینه مناسب را انتخاب کنند. این نوع چرخ خیاطی دارای دینام بزرگ بوده که سرو صدا و و مصرف برق بالایی دارد و سرعت دوخت این نوع چرخ خیاطی کم می باشد

چرخ خیاطی راسته دینام جدا

خواندن
لیست قیمت چرخ خیاطی راسته دوز

چرخ خیاطی موتور مستقیم

این چرخ‌ها فاقد تسمه برای انتقال نیروی مکانیکی هستند و قابلیت نظیم جایگاه سوزن را دارند. موتور این چرخ‌ها بسیار پرقدرت است در عین حال مصرف انرژی بسیار پایین و راندمان بالایی دارند. برای دید واضح تر این چرخ‌ها دارای یک چراغ ال ای دی هستند و همچنین صدای بسیار کمی دارند که باعث بهبود کیفیت در استفاده کاربر از آن می‌شود.

قیمت چرخ خیاطی جک اف 4

چرخ خیاطی راسته دوز کامپیوتری

پیشرفته ترین نوع این چرخ ها نوع کامپیوتری آن است. از قابلیت‌های چرخ کامپیوتری می‌توان به قابلیت برنامه ریزی برای دوخت خودکار در انواع مختلف اشاره کرد. همچنین این چرخ‌ها دارای سیستم شمارش تعداد دوخت هستند که در دقت بالای دوخت کمک بسزایی می‌کند. این چرخ‌ها تمامی قابلیت‌های انواع دیگر را به همراه ویژگی‌های بسیار زیاد دیگر دارند. تولید کنندگان در سطح بسیار گسترده معمولا از این چرخ‌ها استفاده می‌کنند.

قیمت چرخ کامپیوتری زوجی 8000

خواندن
کدام چرخ خیاطی راسته دوز دینام سرخود جک بهتر است؟+ویدئو✅

چرخ خیاطی اتوماتیک

چرخ راسته دوز اتوماتیک همان‌طور که از نام آن می‌توان حدس زد ساختاری کاملا خودکار دارد.. همچنین این دستگاه‌ها تا حد بسیار زیادی در مصرف برق و انرژی صرفه جویی می‌کنند و میزان مصرف برق را تا شصت درصد می‌کاهند. از ویژگی‌های بسیار کاربردی این چرخ‌ها می‌توان به سرنخ زن خودکار اشاره کرد که در بالا بردن سرعت کار تاثیر زیادی دارد. از دیگر قابلیت‌های مهم و کاربردی این چرخ نیز می‌توان به سزقائم و پایه بالا دهنده خودکار اشاره کرد که کمک خوبی برای افزایش راندمان تولید در مدت زمان کم است.

انواع چرخ خیاطی صنعتی رویانگ

بهترین مارک چرخ خیاطی راسته دوز

مارک ها و برندهای مختلفی هستند که در زمینه تولید چرخ های خیاطی فعالیت می کنند. گرچه تقریبا تمام برندهای تولیدکننده، تمام انواع مختلف چرخ خیاطی را عرضه می کنند، اما عملکرد برخی از آنها در تولید برخی از مدل های چرخ خیاطی بهتر و قدرتمندتر است.
این روزها برندهای چینی توانسته اند جایگاه بسیار خوبی در جهان پیدا کنند و خود را به عنوان برندهای برتر تولید کننده چرخ خیاطی معرفی نمایند. با وجود تمام مارک های مختلفی که در بازار وجود دارد، بهترین مارک چرخ خیاطی راسته دوز، مارک های نان بنگ، جک، زوجی و رویانگ هستند. در این میان، تنوع مدل های دیجیتالی برند رویانگ از بقیه بیشتر است.
اینها گرچه تنها برندهای تولید کننده چرخ های راسته دوز نیستند، اما حداقل در بازار ایران، بهترین مارک ها به شمار می روند.
قیمت چرخ خیاطی راسته دوز
قیمت چرخ خیاطی راسته دوز به عوامل مختلفی بستگی دارد. پارامترهایی همچون نوع چرخ خیاطی، برند تولیدکننده، مدل چرخ، سال ساخت، گارانتی مورد ارائه و غیره، همگی بر قیمت نهایی چرخ خیاطی راسته دوز اثرگذار هستند.
به صورت کلی، چرخ خیاطی های پیشرفته تر دیجیتالی، منطقا قیمت بالاتر دارند. چراکه از تکنولوژی پیچیده تر و قطعات بیشتری برای ساخت آنها استفاده شده است. در این میان قیمت محصولات برخی از برندها نیز به صورت عمومی بالاتر از محصولات برندهای دیگر است.
از این رو در زمان خرید چرخ خیاطی راسته دوز، حتما باید به کارایی که از دستگاه انتظار دارید توجه داشته باشید. مهمترین اصلی که در هنگام خرید چرخ خیاطی باید به آن دقت داشته باشید، این است که محصول مورد نظر شما تناسب لازم با بودجه و کاربری مورد انتظارتان را داشته باشد.
نکته : از آنجاییکه بیشتر چرخ خیاطی های راسته دوز خوب از محصولات وارداتی هستند، طبیعتا نوسانات ارزی و بازارهای جهانی روی قیمت تمام شده آنها تأثیر می گذارد. پس بهتر است برای استعلام دقیق قیمت با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

قیمت چرخ خیاطی راسته دوز اتوماتیک نان بنگ

خواندن
شباهت و تفاوت چرخ خیاطی راسته دوز f4، f8 و f10، فیلم و لینک خرید

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی چرخ راسته دوز و کاربردهای آن پرداختیم. همچنین انواع این چرخها را در ادامه بررسی کردیم. این چرخ‌ها برای استفاده در کارگاه‌ها تولیدی‌ها و همچنین مواردی که نیاز به تولید در تعداد بالا دارد به کار می‌روند. انواع مختلفی از این چرخ‌ها وجود دارد که شامل نوع اتوماتیک، کامپیوتری و همچنین مستقیم است.

هر یک از انواع مختلف چرخ‌ها کاربرد منحصر به استفاده خود را دارند و برای انتخاب آن‌ها باید به خوبی بررسی شوند. برای انتخاب چرخ مناسب بهتر است تمامی ویژگی‌های هر یک را به خوبی برری کنید تا انتخاب مناسبی داشت باشید. انواع مدل‌ها و برندها شامل ویژگی‌ها و مزایا و معایب مختلفی هستند که باید به خوبی بررسی شوند. جهت خرید و مشاوره پیش از خرید انواع چرخ خیاطی صنعتی و خانگی و همچنین ملزومات دوخت می‌توانید به فروشگاه بزرگ ۲۰ بافت مراجعه کنید. خرید به صورت آنلاین و حضوری با مشاوره پیش از خرید به راحتی امکان پذیر است. همچنین می‌توانید به کمک مشاهده تجربیات خرید مشتریان این فروشگاه انتخاب مناسبی برای کاربرد مورد نیاز خود داشته باشید.