چرخ های راسته دوز از جمله پر طرفدار ترین نمونه های چرخ خیاطی می باشند که به دلیل قابلیت ها و ویژگی هایی که دارند سرعت کار دوخت و دوز را بالا می برند و به همین دلیل ، اغلب از آن ها در تولیدی های لباس استفاده می کنند . یکی از بهترین برند های موجود در بازار برای خرید چرخ خیاطی راسته دوز ، برند زوجی است که این برند مرتبط با یک کمپانی چینی به نام زوجی می باشد و امروزه محصولات این شرکت در بازار ایران بسیار پرطرفدار گشته است . در این مقاله قصد داریم در خصوص راهنمای خرید راسته دوز زوجی و ویژگی های این چرخ خیاطی سخن بگوییم ، هم چنین شما را با انواع مدل های آن آشنا سازیم .

چرخ های راسته دوز چیست ؟

یکی از نمونه های چرخ خیاطی صنعتی ، مدل های راسته دوز هستند . راسته دوز ها را امروزه در چهار نوع معمولی ، اتوماتیک ، موتور مستقیم و کامپیوتری می سازند که انتخاب آن کاملا بستگی به نیاز مشتری دارد . این چرخ ها توانایی دوخت انواع پارچه ها را با سرعت های بسیار بالا دارند و به همین دلیل اغلب در کارگاه های صنعتی تولید لباس و پوشاک مورد استفاده قرار می گیرند . از میان این چهار مدل ، کامپیوتری ها پر طرفدار تر از مدل های دیگر هستند . راسته دوز های کامپیوتری دارای سیستم های روانکاری می باشند ، هم چنین می توانند تعداد بخیه های دوخت را بشمارند ، دوخت را در مسیر های مختلف انجام دهند و توانایی انواع دوخت و دوز های ظریف و ضخیم را دارند . در ادامه به بررسی ویژگی های راسته دوز های چرخ خیاطی زوجی می پردازیم .

خواندن
چرخ خیاطی خانگی بخرم یا صنعتی؟

 

ویژگی ها و قابلیت های انواع راسته دوز های زوجی :

قبل از توضیحات بیش تر در خصوص راهنمای خرید چرخ خیاطی راسته دوز زوجی ، بهتر است تا با ویژگی های این برند بیش تر آشنا شوید تا انتخاب بهتری در خرید چرخ خیاطی داشته باشید :

کار با چرخ راسته دوز های زوجی بسیار آسان است به نحوی که تمامی افراد خواه مبتدی یا حرفه ای می توانند با نمونه های مختلف این برند کار کنند .

دارای طراحی بسیار حرفه ای و ظاهری زیبا می باشند به نحوی که این ظاهر زیبا ، مشتریان بسیاری را به سوی خود جذب کرده است .

نمونه های کامپیوتری راسته دوز زوجی دارای یک صفحه ی لمسی است که می توانید به راحتی گزینه های مختلف را از روی آن انتخاب کنید مانند نمایش تعداد بخیه ها ، سر نخ اتوماتیک و …

سرعت آن ها نسبت به نمونه های دیگر بیش تر است و به همین دلیل راندمان کار را بالا می برند .

توانایی انواع دوخت را دارند مانند ضخیم دوزی ، ظریف دوزی و ..‌. .

انواع مدل های چرخ  راسته دوز زوجی :

بخش مهمی از راهنمای خرید راسته دوز زوجی ، دانستن اطلاعات صحیح از انواع مدل های برند زوجی  و قابلیت های هر کدام است که در این بخش می خواهیم چند نمونه از پر طرفدار ترین مدل های آن را مورد بررسی قرار دهیم :

 

راسته دوز زوجی مدل A6000 :

 

از نمونه های نیمه کامپیوتری  راسته دوز است که یک صفحه ی جهت تنظیمات و انتخاب آپشن دارد .این نمونه از برند زوجی دارای دینام سرخود می باشد که سبب گشته تا ۷۰ درصد در مصرف برق صرفه جویی نماید . هم چون نمونه های دیگر برند زوجی ، توانایی دوخت انواع پارچه را دارد و این کار را با سرعت های مختلف می تواند انجام دهد که این سرعت قابل تنظیم می باشد .

خواندن
چرخ خیاطی ارزان قیمت چی بخرم؟

 

جهت مشاهده کامل مشخصات فنی و فیلم معرفی چرخ راسته زوجی a6000 کلیک کنید

 

چرخ خیاطی راسته دوز نخ قطع کن زوجی ۶۰۰۰D

 

راسته دوز زوجی مدل A6000D : یکی از پر طرفدارترین نمونه های کامپیوتری برند زوجی است که توانایی دوخت تک بخیه را دارد . بسیاری از ویژگی های این مدل هم چون نمونه ی قبل است . این راسته دوز دارای یک سیستم سر نخ زن خودکار است که قابلیت تنظیم موقعیت سوزن هم دارد . یکی از ویژگی های این مدل ، آپشن نخ قطع کن خودکار است که می تواند در زمان اتمام دوخت ، نخ را به طور خودکار با تیغ ببرد .

 

جهت مشاهده کامل مشخصات فنی و فیلم معرفی چرخ راسته زوجی a6000-D کلیک کنید

 

راسته دوز زوجی مدل ۸۰۰۰E  :

 

یکی دیگر از مدل ها که در راهنمای خرید راسته دوز زوجی می خواهیم آن را بررسی نماییم ، مدل کامپیوتری ۸۰۰۰E است که دارای سر قائمی و پایه بلند کن خودکار می باشد . این مدل قابلیت تنظیم تعداد دوخت و دوخت معکوس را دارد . تفاوت این مدل با نمونه های ۶۰۰۰G در تنظیم تعداد بخیه ، وجود سر قائمی و پایه بلند کن خودکار می باشد ‌.

 

جهت مشاهده کامل مشخصات فنی و فیلم معرفی چرخ راسته زوجی ۸۰۰۰ کلیک کنید

 

راسته دوز زوجی مدل۹۰۰۰

 

 

آخرین مدلی که در راهنمای خرید راسته دوز زوجی آن را مورد بررسی قرار می دهیم ، مدل ۹۰۰۰E می باشد . این مدل دارای یک محفظه و سیستم هشدار و قفل روغن است که این دو مورد از تفاوت های مدل ۹۰۰۰E و ۸۰۰۰E می باشند . این مدل را با نام کله خشک زوجی هم می شناسند که دارای یک فن خنک کننده و پورت USB است.

خواندن
چه اتوبخاری مناسب کار من هست؟

 

راهنمای خرید راسته دوز زوجی :

تا به این جا سعی کردیم همه چیز را در رابطه با راهنمای خرید راسته دوز زوجی به شما بگوییم . برای خرید این چرخ خیاطی می توانید به مراکز فروش و نمایندگی های رسمی این برند مراجعه نمایید . علاوه بر خرید حضوری ، بسیاری از فروشگاه های فروش راسته دوز زوجی امکان خرید اینترنتی مدل های مختلف این برند چینی را از طریق سایت های اینترنتی فروشگاه خود فراهم نموده اند که با مراجعه به صفحه های این وب سایت ، می توانید علاوه بر مقایسه ی قیمت ها ، با توجه به ویژگی های هر مدل محصول مورد نظر خود را از برند زوجی خریداری نمایید .

 

سخن پایانی :

شرکت چینی زوجی سالیان زیادی است که به تولید انواع چرخ های راسته دوز در طرح ها و مدل های مختلف می پردازد. در این مقاله به عنوان راهنمای خرید راسته دوز زوجی ، از ویژگی ها و انواع مدل های آن سخن گفتیم . با مقایسه ی قابلیت های هر مدل ، می توانید بر حسب نیاز خود ، محصول مورد نظر را از معتبر ترین فروشگاه خریداری نمایید .