در این مقاله به تفاوت چرخ راسته دوز جک در چهار مدل f4، a2، a4، a5 می‌پردازیم. یکی از پرکاربردترین چرخ خیاطی در کارخانجات تولیدی پوشاک بدون شک چرخ خیاطی راسته دوز می باشد.که با توجه به اینکه این چرخ خیاطی در تمامی کارخانجات تولیدی مورد استفاده قرار می گیرد و محصولات برند جک یکی از با کیفیت ترین محصولات در بازار می باشد.

بر آن شدیم تفاوت این انواع چرخ خیاطی‌ جک را به شما عزیزان بطور مفصل توضیح دهیم به صورت کلی ۴ نوع از این محصول در بازار امروز وجود دارد(لازم بذکر است که چرخ خیاطی راسته دوز دینام بزرگ با توجه به اینکه دیگر تولید نمی شود در این مقاله گنجانده نمی شود)

۱-چرخ خیاطی راسته دوز  دینام سرخود

۲-چرخ خیاطی راسته دوز نخ قطع کن دار

۳- چرخ خیاطی راسته دوز اتوماتیک

۴- چرخ خیاطی راسته دوز اتوماتیک کله خشک

خواندن
لیست قیمت بروز چرخ خیاطی جک

تفاوت چرخ راسته دوز جک دینام سرخود سری F

چرخ خیاطی راسته دوز جک سری F بوده که دارای موتور دینام سرخود یا سرو موتوری دارد. این موتور تا ۷۱ درصد در مصرف انرژی برق دستگاه، صرفه جویی می کند. همچنین این مدل چرخ خیاطی جک مجهز به چراغ LED بوده. قابلیت تنظیم موقعیت سوزن، تنظیم سرعت دوخت، دوخت تک بخیه از دیگر ویژگی های چرخ خیاطی جک مدل F4 می باشد.این سری از چرخ ها نسبت به مدل های قبل تر در برابر نوسانات برق مقاوم تر بوده و آلودگی صوتی کمتری دارند. همچنین وجود کلید ایمنی و صفحه نمایشگر جدید دیجیتال با کاربری بسیار آسان، از دیگر ویژگی های این چرخ خیاطی صنعتی است.

 مشخصات چرخ خیاطی جک f

خواندن
تفاوت راسته دوز سری های اف

فیلم معرفی کامل چرخ خیاطی جک سری اف

چرخ خیاطی راسته دوز جک مدل A2

چرخ خیاطی راسته دوز a2 ، علاوه بر تمام ویژگی هایی که چرخ خیاطی سری F دارد، مجهز به سیستم نخ قطع خودکار نیز می باشد

فیلم معرفی کامل چرخ خیاطی جک مدلa2

تفاوت چرخ راسته دوز a4 وa5

تفاوت اول:

در مدل های راسته دوز تمام روغن مانند سیستم چرخ راسته دوز جک A4 ، سیستم محور چرخ بالایی (شفت بالایی) به صورت میله ای در داخل بوش قرار می گیرد.

تغییرات جدید ترین مدل جک شامل استفاده از بلبرینگ در محور بالایی در محور اصلی چرخ و همچنین در قسمت جلوی چرخ می باشد و لنگ میل سوزنی است که از بلبرینگ استفاده می کند که در این صورت قطعات دیگر برای کار و حرکت نیازی به روغن کاری ندارند که به آن چرخ های سر خشک نیز می گویند.

تفاوت ظاهری که در این مدل چرخ به چشم می خورد. از شفت سوزنی می باشد که به دلیل نبود روغن در جلوی چرخ از میل سوزنی تفلون استفاده می شود که به رنگ مشکی است و به دلیل جنس خاص آن گرم نمی شود و نیازی به روغن ندارد.

مشخصات فنی چرخ خیاطی جکa4

تفاوت دوم:

سیستم سخنگوی چرخ خیاطی جک مدل a4 که به صورت کامپیوتری است، درست همانند چرخ‌های مدل قدیمی‌تر روغن آن به صورت جداگانه روی تخته قرار می‌گیرد. برای روشن شدن چرخ خیاطی نیز باید آن را کاملا روی میز قرار داد تا روغن به موتور چرخ برای روشن شدن وارد شود.
پره های چرخ خیاطی جک مدل A5 سیستم کارتل روغن بسته یا به اصطلاح کارتل سرخود می باشد و فاقد شاخص و شناوری به عنوان سطح روغن بود که در سری جدید به این مدل چرخ اضافه شده است.

در چرخ خیاطی جک توسط کارخانه برای جلوگیری از پایین آمدن زیاد روغن یک سنسور بر روی چرخ خیاطی نصب شده است که به محض پایین آمدن سطح روغن از داخل کارتل هشدار می‌دهد.

خواندن
لیست قیمت چرخ خیاطی راسته دوز

فیلم معرفی کامل چرخ جک a4

فیلم معرفی چرخ خیاطی جک  a5

منبع:امیر دوخت

سخن پایانی

چرخ خیاطی راسته دوز جک یکی از باکیفیت ترین و پرفروش ترین محصولات موجود در بازار است. در این مقاله به تفاوت چهار راسته دوز f4، a2، a4، پرداختیم که از پرفروش ترین محصولات بازار است. این مدل چرخ خیاطی‌ها برای انواع تولیدی‌ها و کارگاه‌های بزرگ بسیار پرکاربرداند. همچنین کارخانه‌جات حرفه‌ای از برند راسته دوز جک برای تولیدات خود استفاده می‌کنند. یکی از مهم ترین چیزها ر خرید انواع چرخ دانستن اطلاعات لازم در خصوص ویژگی‌های مختلف آن‌هاست. با داشتن اطلاعات کافی می‌توانید بهترین انتخاب را در خرید هر محصولی داشته باشید.

نظرات و سوالات خود را در بخش نظرات این مقاله با ما در میان بگذارید. برای مشاوره رایگان و خرید محصولات  می‌توانید به فروشگاه ۲۰ بافت سربزنید و خریدی آسان و با پشتیبانی و مشاوره داشته باشید.

در ین خصوص این مطلب را از دست ندهید!(تفاوت چرخ خیاطی راسته دوز جک مدل A5 با A5W و A5WN)