چرخ خیاطی های سری F یکی از جدیدترین و پیشرفته ترین چرخ های موجود در بازار است که با قابلیت های بسیار ویژه و مکانیزمی کاملا متفاوت تولید شده است. چرخ های راسته دوز سری F در مدل های مختلفی وجود دارد. مقایسه چرخ خیاطی جک مدل F4 و F8 و F10 این امکان را به شما می دهد که بتوانید بهترین راسته دوز را برای خود خریداری کنید.این سری از راسته دوز شرکت طرفداران زیادی در بازار چرخ خیاطی دارد.یکی از بزرگترین معضل خریداران این چرخ راسته تفاوت و شباهت این سه مدل می باشد. در این مقاله قصد داریم شباهت و تفاوت چرخ خیاطی راسته دوز f4، f8 و f10را به شما عزیزان ارائه دهیم.

راسته دوز های سری f چه تفاوت هایی باهم دارند

هیچ تفاوت فنی و کیفی در این سه مدل وجود نداره،  شرکت سازنده به سفارش مشتریهاش معمولا به دلایل گمرکی کد های مختلف رو استفاده میکننکه متاسفانه برخی فروشنده ها از این امر سو استفاده میکنن و به مشتری اعلام میکنن که مثلا اف ١٠ جدید تره یا سفارش کشورهای اروپاییه و امثال این جملات تا میلغ بیشتری از مشتری به این بهانه دریافت کنن در واقع این سه مدل یک محصول با کیفیت و کارایی کاملا یکسان هستند

در ادامه به ببرسی تک تک این مدل ها می پردازیم ، با ما همراه باشید

معرفی برند چرخ خیاطی جک

شرکت چرخ خیاطی جک یکی از کمپانی های قدیمی و بسیار معتبر در زمینه تولید تولید چرخ خیاطی است که با ۱۷ سال فعالیت خود توانسته موفقیت های بسیاری را بدست بیاورد. این شرکت پرچمدار دستگاه های خیاطی صنعتی است و مصرف انرژی بسیار پایینی دارد. بدنه چرخ های این شرکت از جنس چدن بوده و از استحکام و دوام فوق العاده بالایی برخوردار می باشد.

عکس برند چرخ خیاطی راسته دوز جک

قبل از خواندن ادامه مقاله این نکته را یادآور میشویم که هیچ و واقعا هیچ تفاوتی این سه مدل با یکدیگر ندارند 
خواندن
لیست قیمت بروز چرخ خیاطی جک
 

چرخ راسته دوز جک مدل F4

راسته دوز F4 از دیگر چرخ هایی است که باید در مقایسه چرخ خیاطی جک مدل F4 و F8 و F10 آن را شرح دهیم. چرخ راسته دوز F4 یکی از تولیدات شرکت چرخ خیاطی جک است که با استفاده از موتور دینام سرخود کار می کند. مصرف برق این چرخ بسیار پایین می باشد و نیازی به نگرانی بابت هزینه برق نیست. صدا و لرزش بسیار پایین این مدل راسته دوز جک کار را برای افراد راحت و با آرامش کرده است. بدنه این چرخ از جنس چدن تولید شده و مقاومت بسیار بالایی دارد. چرخ راسته دوز جک مدل F4 دارای ال ای دی بسیار مدرن بوده که در صورت عدم کارکرد به صورت خودکار خاموش می شود و از این رو بسیار کم مصرف است. این مدل راسته دوز جک امکان تنظیم سرعت دوخت، موقعیت سوزن و دوخت تک بخیه را فراهم کرده است.

چرخ راسته دوز جک مدل F4 برای پارچه های معمولی و ظریف دارای کشش بسیار بالا بهترین گزینه به شمار می رود. این راسته دوز دارای تکنولوژی نیمه اتوماتیک بوده و دارای قابلیت تنظیم سوزن می باشد. سرعت این راسته دوز را می توان به راحتی تنظیم کرد. کیفیت دوخت این راسته دوز بسیار بالا بوده و با بهره گیری از آن می توانید در مدت زمان کوتاهی دوختی بسیار زیبا و حرفه ای داشته باشید.

عکس چرخ خیاطی جک مدلf8-بیست بافت

جهت مشاهده خصوصیات فنی کامل چرخ خیاطی راسته جک f4 کلیک کنید

چرخ راسته دوز جک مدل F8

در راستای بیان مقایسه چرخ خیاطی جک مدل F4 و F8 و F10 باید راسته دوز مدل F8 را به شما معرفی کنیم. چرخ راسته دوز جک مدل F8 یکی از راسته دوزهای بسیار خوش طرح و نقش است که از ظاهری بسیار زیبا و مدرن برخوردار می باشد. این راسته دوز از موتور دینام سرخود تولید شده و تا ۷۱ درصد در مصرف برق صرفه جویی می کند. لرزش و سر و صدای بسیار پایین راسته دوز F8 این امکان را به شما می دهد که از این محصول در خانه و یا در کارگاه خود استفاده کنید. سرعت و کیفیت بالای دوخت بالا و ایده آل این راسته دوز توانسته رضایت خریداران را به خود جلب کند.

ال ای دی تعبیه شده در چرخ راسته دوز جک مدل F8 امکان کار در نور کم را برای شما فراهم کرده است. از دیگر ویژگی های کاربردی این راسته دوز می توان به صفحه نمایش جدید و کلید ایمنی آن اشاره کرد. با استفاده از راسته دوز F8 به راحتی می توان موقعیت سوزن را تنظیم کرد. دوخت تک بخیه نیز از دیگر ویژگی هایی است که در این مدل راسته دوز طراحی شده است. تکنولوژی به کار رفته در این مدل راسته دوز نیمه اتوماتیک بوده و برای دوخت انواع پارچه ها مناسب می باشد.

جهت مشاهده خصوصیات فنی کامل چرخ خیاطی راسته جک f8 کلیک کنید

خواندن
لیست قیمت بروز انواع چرخ خیاطی ۱۴۰۲(خانگی و صنعتی)

چرخ راسته دوز جک مدل F10

با ارائه توضیحاتی که در ادامه در خصوص راسته دوز F10 بیان می کنیم می توانید به راحتی به مقایسه چرخ خیاطی جک مدل F4 و F8 و F10 بپردازید. این مدل راسته دوز جک نیز همانندمدل های اف ۴ و اف ۸  طراحی شده و برای کارگاه های صنعتی و تولیدی های بزرگ بهترین گزینه به شمار می رود.

چرخ راسته دوز جک مدل F10 دارای قابلیت تنظیم موقعیت سوزن است که کار را برای شما ساده تر می کند. همچنین این دستگاه مجهز به قابلیت تنظیم تنظیم سرعت بوده و شما می توانید بر اساس نوع پارچه سرعت آن را تنظیم کنید. این مدل راسته دوز در مقایسه با مدل های قبلی کارکرد آرام تری دارد و در برابر نوسانات مقاوم تر است. با استفاده از راسته دوز F10 می توان انواع پارچه ها را دوخت. کیفیت در ساخت این مدل راسته دوز بسیار بالا بوده و دارای ساختار اصولی و استاندارد می باشد.

جهت مشاهده خصوصیات فنی کامل چرخ خیاطی راسته جک f10 کلیک کنید

خواندن
لیست قیمت بروز انواع اتو سیلتر

کدام یک از راسته دوز برای ما مناسب تر است؟

حال که تا این بخش از مقاله با قابلیت و کارکرد این راسته دوز آشنا شدید می توانید به خوبی مقایسه چرخ خیاطی جک مدل F4 و F8 و F10 را انجام دهید. در هنگام انتخاب بهترین راسته دوز برای خود ابتدا باید نیازهای خود را در نظر بگیرید و سپس مناسب ترین راسته دوز را برای خود خریداری کنید. این سه چرخ راسته دوز تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند شما می توانید با خرید هر یک از این راسته دوزها فرایند دوخت و دوز را به صورت ساده و کاملا حرفه ای انجام دهید و طرحی کاملا استاندارد و زیبا را در مدت زمان کوتاهی ایجاد کنید.