اگر اهل خیاطی هستید و یا علاقمند به دوخت و دوز هستید، حتما اسم چرخ خیاطی ژانومه استوک نیز به گوش شما خورده است. کلمه استوک بیانگر محصولاتی است که یا از آن محصول استفاده نشده است و یا در انبار کارخانه تولید کننده آن مانده و بخاطر قدیمی شدن مدل آن و بخاطر موانع قانونی در آن کشور، امکان عرضه آن وجود ندارد و به همین دلیل به کشور های دیگر به همان صورت صادر می شوند. چرخ خیاطی استوک ژانومه نیست به همانی معنا است.در این مقاله قصد داریم همه نکات درباره چرخ خیاطی ژانومه ۸۰۲ استوک و چرخ خیاطی ژانومه۸۰۲Aآکبند را به شما عزیزان بازگو کنیم

خواندن
چرخ خیاطی ژانومه استوک بخریم یا نخریم ؟

چرخ ژانومه استوک به چه معنا است؟

چرخ خیاطی استوک ژانومه چرخ خیاطی ای است که در کشور های پیشرفته و یا خود کشور ژاپن یا کار کرده اند و یا ته انباری بوده اند و در آن کشورهای جمع آوری شده و با سایر کشورها صادر می شوند. اگر در صنف خیاطی فعالیت دارید احتمالا شنیده اید که بسیاری بر این باورند که انواع چرخ خیاطی ژانومه استوک، دارای کیفیت دوخت و بدنه بالاتری نسبت به نمونه های تازه تولید شده ژانومه می باشد.

عکس ژانومه 802 ژاپن استوک

انواع مدل های چرخ خیاطی ژانومه استوک

شرکت چرخ خیاطی ژانومه در سال ۱۹۲۱ پایه گذاری شده است و از همان سال ها بسیاری مدل های متنوع را تولید می کند. یکی از مدل های معروف ژانومه در ایران ژانومه ۸۰۲ است که حدود پنجاه سال پیش و اتفاقا به سفارش ایران ساخته شده است. اما چرخ خیاطی ژانومه استوک دارای مدل های بسیار متنوعی مانند ژانومه ۸۰۱، ۸۰۲، ۸۰۴، ۸۱۱، ۸۱۳، ۸۱۴، ۶۰۰۰، ۶۵۰۰، ۷۲۰۰، ۵۰۰۰ و بسیاری مدل های دیگر می باشد. (مشاهده انواع مدل های چرخ خیاطی ژانومه)

خواندن
خرید چرخ خیاطی ژانومه ۸۰۲ به رعایت چه نکاتی نیاز دارد؟

مقایسه چرخ خیاطی ژانومه استوک ۸۰۲ و ژانومه ۸۰۲A

یکی از سوالاتی که بسیاری از کاربران ۲۰ بافت دارند، تفاوت چرخ خیاطی ژانومه نو و چرخ خیاطی استوک است. ما تلاش کردیم برای افزایش اطلاعات کاربران ۲۰ بافت این ویدئو را تهیه کنیم تا با تفاوت ۸۰۲ و ژانومه ۸۰۲A را به طور کامل بیان کنیم.

شرکت ۲۰ بافت با تولید این ویدئو آموزشی تلاش کرده تا تفاوت های کاربردی و ظاهری مهم را بین چرخ های خیاطی ژانومه ۸۰۲ استوک و ۸۰۲A را به شما عزیزان نشان دهد ، همچنین در این ویدئو به مفهوم کلمه ” استوک ” نیز اشاره و به طور کامل توضیح داده شده است . راه های ارتباطی برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصول : وبسایت : www.20Baft.com شماره تماس : ۰۲۱۵۵۸۰۰۰۰۵ ۰۹۱۲۰۲۰۶۹۲۰